Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi A4 B6 8H Cabrio schadeproject

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Audi A4 B6 8H Cabrio schadeproject

    hallo,

    Ik ga morgen een schadeauto halen uit duitsland en deze maken tot mijn droomcabrio!!! alleen nu heeft HOFELE mijn hele plan verneukt met het komen van een facelift ombouwkit naar een a5 cabriolet, deze vindt ik zelf ook best hard!! (ik wou hem eigenlijk de gefacelifte neus compleet nieuw voorfront enz dus compleet rs4 ombouwen!) en van het geld dat ik overhoudt omdat ik niet zijskirts en achterbumper hoef aan te schaffen kan ik het interieur onder handen nemen.

    nu mijn vraag aan jullie>>>> wat zouden mijn mede audifreaks hierover denken???

    ik wou foto's toevoege, maar weet niet hoe!! bij google kun je intypen voor foto's van de a5 bumper (a4 cabrio hofele s5) voor foto's van de rs4 ombouwkit (is gewoon de orginele rs4 kit!!!)

    alvast bedankt voor jullie reacties
    >>@#GET RICH OR DIE TRYIN#@<<
    At the and of the day, what will you hang on to?

  2. #2

    Standaard

    Onderschat zo'n project iig niet! Zorg voor een goede werkplek en een hele dikke portemonne want RS4 delen zijn niet goedkoop.. Alleen de neus RS4 uitvoeren ziet er IMO niet uit..
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Hoe meer je ombouwt, hoe meer je auto lijkt op een opgelapt schadegeval. Zeker bij een Duitse import. Wat je er nu in investeert krijg je bij verkoop minder terug voor de auto, hoe extremer de ombouw hoe meer moeite je krijgt om ´m überhaupt kwijt te raken.

    Origineel levert de hoogste restwaarde op.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •