Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 674

Onderwerp: Audi S2 700+ project. 709pk 771Nm :)

  1. #41
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Tienjaren project S2

    Krukas is gebalanceerd bij Remotech in boxmeer (url). Vliegwiel is er een van cees, ik durf de waarden niet heel nauwkeurig te geven maar volgens mij is de ori 3b rond de 12 kilo, deze rond de 5,5. Heb er niet veel beeldmateriaal van helaas, dit is nog met ori zuigers, maar er zijn later ivm overmaat cilinderwanden ook overmaat zuigers in gekomen... Mooi IM van jou trouwens .

    .
    Overigens zijn de achterremmen eindelijk afgewerkt (vandaag bericht gehad), ik hoop dat we volgende week een proefrondje kunnen maken. Dan kan ik wel laten weten hoe het bevalt... Tenminste, zal wel rustig ingereden worden, maar wat stationairloop betreft en optrekken, ook icm sinterkoppeling, zal dat wel wennen zijn.


  2. #42

    Standaard Re: Tienjaren project S2

    Ff andere titel. Het ziet er naar uit dat het minder lang dan 10 jaar gaat duren

    @Y0®iZz: Heb jij het blok zelf in elkaar gezet? Zoja wat voor zuiger speling en compressie heb je gebruikt? En suc6 met het proefritje. Ik ben benieuwd!

    Roy
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  3. #43
    KIK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    3.263
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Tienjaren project S2

    Klinkt als echt grof geweld
    Audi A3 1.8 20v Turbo
    S3 Recaro Interieur zwart zilver

  4. #44
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Tienjaren project S2

    @Roy, hebben het in elkaar laten zetten. Toen we het lege blok ook voor revisie hebben weggebracht, kwam later het bericht dat de zuigerschachten te ver uitgesleten waren om de zuigers nog verstandig in terug te zetten. Dus toen hebben we toestemming gegeven om uit te honen, nieuwe te bestellen en ook te laten monteren. Zoiets als dat kun je maar beter niks fout aan doen...

    Ben benieuwd hoe het verder loopt, zal het zeker volgen .

  5. #45

    Standaard Re: Tienjaren project S2

    Waar heb jij de hooft lagerschalen vandaan? Ik heb een setje gecoate schalen bij 034 vandaan. Maar deze blijken niet goed te passen
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94


  6. #46
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Tienjaren project S2

    Vreemd, onze lagerschalen komen ook van 034 vandaan maar pasten wel... Voor zover ik weet althans, gezien we het blok op hebben laten bouwen door remotech, anders hadden ze er wel melding van gemaakt. Gewoon deze volgens mij.

    Wel zaad dat 't niet past, dat soort zaken vertragen zo enorm.

  7. #47

    Standaard Re: Tienjaren project S2

    Ik heb ze iig gemaild. Lijkt een productie fout oid. Ze zijn er nog mee bezig dus we zullen zien. Had jij de zelfde schalen met die axiaal lagers er aan vast?
    Laatst gewijzigd door roy; 07-09-10 om 19:50.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  8. Ad
  9. #48
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    nee, ze hebben ook wat ander spul ingebouwd daar wat niet van 034 komt. Daarvan weet ik de specs niet. Maar ze maken t allemaal zelf gok ik zo dus zal wel een productiefoutje zijn.

  10. #49

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Het leuke is dat ze deze juist niet zelf maken. Alleen de coating doen ze zelf. Dit zijden ze:
    "The bearings are OE quality Glyco bearings with our coating and we are surprised there are issue"
    Gewone glyco lagers dus. Maar er schijnen meer mensen last van te hebben. Zie dit topic die ik heb geopend in motorgeek.
    http://www.motorgeek.com/viewtopic.p...452568#p452568
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  11. #50
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Pff wat een zeik... Dan lig je weer weken te wachten door zo'n stomme fout. Succes ermee.

  12. #51

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    heb je al op s2forum.com gekeken betreffende de lagerschalen? Of is dat topic van jou wat ik daar voorbij zag komen?
    my first quattro was a wilkinson

  13. #52

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Is van mij ja op s2forum.com. Het wil niet opschieten zoals je kan lezen. Ik mag ze terug sturen naar usa (kost de helft van de lagers) en dan kan ik een waarden bon krijgen. Ze moeten alleen in ongeopende verpakking zitten . Ik ben absoluut niet tevreden met de klantenservice van 034.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  14. #53

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    pff daar schiet je idd niks mee op.
    my first quattro was a wilkinson

  15. #54

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Word er wel moe van ja. Ik bestel daar voor een vermogen aan spullen en dan gaan ze moeilijk doen over een paar lagers met een productie fout. Ik heb gevraagd of ze het geld niet kunnen terug sturen. Dan kan ik naar de dealer om ze daar te halen. Lijkt me voor hun uiteindelijk ook goedkoper wand dan hoeven ze geen 2 keer verzend kosten te betalen. Ik ben dan namelijk niet van plan. Zeker niet nadat ze zijden dat alles nog wel in de originele verpakking moet zitten. Het zal zo'n 0.4mm schelen. Hoe kan je dat nou zien door het plastic?

    Ze zeggen zelf dat dit alleen voorkomt als je ze in een AAN/ADU of ABY motor gebruikt. Dit klopt echter niet want ik heb hier schalen van een 7a motor liggen die zijn dus ook niet het zelfde. Heb dit allemaal naar ze gemaild ook dat ik het raar vind dat ze in ongeopende verpakking moeten zitten wil ik recht hebben op enig iets. Heb echter al 3 dagen niets van ze gehoord.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  16. #55

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    heb al vaker slechte verhalen hoort over de after sales, wellicht eens aankaarten op motorgeek?
    my first quattro was a wilkinson

  17. #56

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Heb als aller eerst deze foto op motorgeek gezet. Ik dacht dat het probleem aan mij lag. Toen bleken er meer mensen last van te hebben. Toen ben ik over ge gaan tot mail. Misschien toch mijn ongenoegen uiten daar. Kijken wat er gebeurd. Maar ik wil eerst nog even op mail wachten.


    http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=18&t=36454
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  18. #57
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Heb als aller eerst deze foto op motorgeek gezet. Ik dacht dat het probleem aan mij lag. Toen bleken er meer mensen last van te hebben. Toen ben ik over ge gaan tot mail. Misschien toch mijn ongenoegen uiten daar. Kijken wat er gebeurd. Maar ik wil eerst nog even op mail wachten.


    http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=18&t=36454
    Vreemd wel, toen ik bij 034 was en de jongens daar even gesproken heb (en rondleiding gehad) kwamen ze echt uiterst relaxed en vriendelijk over. Maargoed, succes!

  19. #58

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Is van mij ja op s2forum.com. Het wil niet opschieten zoals je kan lezen. Ik mag ze terug sturen naar usa (kost de helft van de lagers) en dan kan ik een waarden bon krijgen. Ze moeten alleen in ongeopende verpakking zitten . Ik ben absoluut niet tevreden met de klantenservice van 034.

    Zoals mijn Intake pipes van 400 Euries (New version now test fitted before shipment )
    My Ass ! Driver side ging er gewoon niet fatsoenlijk op zoals de "OLD" version was ...

    Kreeg ik ook als antwoord "We test fitted them before shipment,so there must be something else causing this...

    Zit een gast op AudiSRS die een foutieve klepstoter gemonteerd had van 034, duidelijk te zien NADAT zijn motor erdoor in de soep was gelopen , maar het lag niet aan hen, was een installatiefout ... Leuk na 6k in de motor te hebben gestoken en dan Poef
    S4 B5 MRC Tuned

  20. #59

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz Bekijk Berichten
    Vreemd wel, toen ik bij 034 was en de jongens daar even gesproken heb (en rondleiding gehad) kwamen ze echt uiterst relaxed en vriendelijk over. Maargoed, succes!
    Bij mij waren zo ook relaxed en vriendelijk in alle mails, maar wat ze vertelden klopte gewoon niet echt helemaal... En lijkt ook wanneer je echt grote probs hebt ze hun mail niet meer dagelijks lezen , maar als je een bestelling van 1500$ wil doen , oh dan sturen ze binnen de dag terug.
    S4 B5 MRC Tuned

  21. #60

    Standaard Re: Audi S2 500+ project 28.7% voltooid.

    Eerst sturen ze idd elke dag mail terug. Nu reageren ze niet meer. Zal maandag nog maar eens een mailtje sturen.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •