Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Audi 90

  1. #1

    Standaard Audi 90

    Goedendag.

    Wij gaan de Audi 90 2.0 20V ombouwen tot crossauto voor een cross over 500 ronden van 1,2km.
    dus alles bij elkaar een slopende rit van 600km! Voor degene die de auto misschien herkennen, het is de oude auto van theeuwke!



    cross audi.jpg



    Ik probeer in de loop van het project een aantal foto's te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door tom; 01-10-10 om 11:12.

  2. #2
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi 90

    hee daar istie!
    Is er al wat aan gedaan, of staat hij er nu bij zoals op de foto?
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  3. #3

    Standaard Re: Audi 90

    je hebt pb

  4. #4

    Standaard Re: Audi 90

    Nee er is verder nog weinig aan gedaan. Ja de koplampen en grile enzo is eruit. Achter de achterlichten verwijderd. en het interieur is er al voor een deel uit. zoals de hemel en achterbank. Hij staat nu nog in een half open loods zoals op de foto dus de ramen en dergelijke zitten er nog in. Het word wel onderhand tijd dat we eraan gaan beginnen want stiekem komt er tog meer werk bij kijken als dat je van tevoren bedacht had! haha maar ach dat houd het spannend!

  5. #5
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi 90

    Ben benieuwd... normaal ben ik hier natuurlijk tegen maar gezien de auto toch schade had is dit wel een interessant project Wat zijn jullie allemaal van plan?


  6. #6

    Standaard Re: Audi 90

    Wat we allemaal van plan zijn.. Ja.. Lang verhaal.. allereerst moet de hele auto leeg.. Kooi erin. Kuipstoel erin. Ander dashboard maken. Originele tank eruit halen. Nieuwe 20 ltr tank erin. Toch maar een beetje proberen de kont in originele vorm te krijgen, ziet er tenslotte tog iets beter uit! Verder moet er nog extra verlichting op aangezien de cross verdeeld is over 2 avonden en dus ook nog is voor het grootste gedeelte in het donker is. Verder wilde we het blok zoveel mogelijk origineel laten. Maar de koelvloeistof en dergelijke moet er wel uit en water ervoor terug. De radiateur moet ook op de plek komen waar eerst de achterbank zat.. Dus al met al nog werk zat!

  7. #7

    Standaard Re: Audi 90

    Gewoon interesse: waarom water i.p.v. koelvloeistof?
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Audi 90

    Nou als je een botsingkje krijgt en je blok scheurt dan zou de koelvloeistof zo het weiland in lopen.. Dus vandaar water.. En ja dat kookt wel is! Hahaha ik hoor je denken.. Maar dr zit tog ook olie in? Ja klopt.. Dr moer tog nog wel iets inzitten wat smeert!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •