Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 210

Onderwerp: coupe quattro 2.8 V6 circuit

  1. #121

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    We hebben ons ingeschreven voor 2u te gaan testen op Zolder op 11 april maar hopelijk hebben we het missende onderdeel nog voor woensdag
    anders gaan we de test moeten uitstellen.

  2. #122
    MaxG's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    52
    Kudos
    16

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Leuk project!

  3. #123

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Wel we hebben de missende onderdelen niet mogen ontvangen dus zullen we morgen niks kunnen testen jammer genoeg.
    Het testen zal dus voor hopelijk 6 Mei gaan zijn op het circuit van Spa Francorchamps.

  4. #124

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaxG Bekijk Berichten
    Leuk project!
    Bedankt MaxG.

  5. #125

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    We hebben de missende onderdelen ondertussen ontvangen maar wel pas deze namiddag waardoor de test sessie niet is kunnen doorgaan.
    We hebben dan maar plaats genomen in het co zitje van de audi 200 quattro hier op het forum ook wel bekend en dat was ook wel Fun.


  6. #126

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Wel laat 6 mei maar komen we zijn klaar.



  7. #127
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Bakkie ziet er leuk uit. Maar ik denk dat je met dit blokkie en de huidige aanpassingen (is de uitlaat al gedaan?) niet over de 200 pk komt? Komt dat dan toch een beetje weg op het circuit?

  8. Ad
  9. #128

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz Bekijk Berichten
    Bakkie ziet er leuk uit. Maar ik denk dat je met dit blokkie en de huidige aanpassingen (is de uitlaat al gedaan?) niet over de 200 pk komt? Komt dat dan toch een beetje weg op het circuit?

    Alles is standaard en ik mis inderdaad een beetje vermogen maar de fun is groot.

  10. #129

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Met deze ophanging er onder hebben we nog niet kunnen testen maar in principe zou hij nu toch nog vlotter moeten zijn aangezien
    er met een goede ophanging kun je meer winnen op een circuit dan met vermogen.

  11. #130
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dolle Bekijk Berichten
    Alles is standaard en ik mis inderdaad een beetje vermogen maar de fun is groot.
    Dat geloof ik meteen. Je hebt in principe in vergelijking tot een geblazen motor een tamelijk onderhoudsvrij blok. Heeft alleen wat tijd nodig om op gang te komen, maar ik zou geen nee zeggen tegen een rondje

  12. #131

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz Bekijk Berichten
    Dat geloof ik meteen. Je hebt in principe in vergelijking tot een geblazen motor een tamelijk onderhoudsvrij blok. Heeft alleen wat tijd nodig om op gang te komen, maar ik zou geen nee zeggen tegen een rondje
    Mijn vriend heeft een 200 quattro met een 2.1 10vT waar de uitlaat en inlaat is van aangepast en ik moet enkel op de rechtelijnen wat toegeven want de bochtensnelheid licht praktisch even hoog, dus ik hoop nu met de KW ophanging de bochtensnelheid wat hoger te kunnen leggen zodat ik op de rechte stukken
    er toch kan blijven aanhangen aan zijn bumper.
    Tis gewoon een hobby voor ons om ons eens te kunnen uitleven want dat gaat op de weg niet meer.
    Ik moet zeggen deze coupe is een van de funste auto's die ik tot nu toe heb gehad voor het circuit en wat je ook hebt met de coupe en zeker met de 200 je ziet
    er heel weinig op het circuit en dat levert dan ook altijd wel een beetje aandacht van de toeschouwers wat ook leuk is.
    Laatst gewijzigd door dolle; 14-04-12 om 08:55.

  13. #132

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Een kleine update na Spa

  14. #133

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Ik heb nog enkele filmpjes maar ze zijn te groot om hier te posten.
    Zoals jullie wel kunnen zien was het weer niet al te best dus hebben we niet alles optimaal kunnen testen.
    We hebben om in ieder geval goed geamuseerd en zijn er wel weer achter gekomen dat er nog wat werk aan de winkel is zowel aan de
    auto als aan de piloot.

  15. #134
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    filmpjes zet je op Youtube of Vimeo, en een linkje hierzo.
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8

  16. #135

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    De volgende afspraak op het circuit is gepland voor 25 juli op het circuit van Zolder.

  17. #136

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Wel we zijn gisteren gaan testen op het circuit van Zolder en ik moet zeggen het was behoorlijk warm in de bak maar dat nemen we er met plezier bij.
    Wat hebben we gisteren geleerd: dat we niet boven de max van 95dB zonder de kat's en enkel met 1 demper onder de wagen
    dat de wagen na een ronden of 10 in nood loop begint te gaan en na een ronde of 20 hij volledig in noodloop draait en dus niet meer
    deftig wil gaan. Na wat onderzoek blijkt dat de computer behoorlijk heet word en dit wellicht de oorzaak is van het in noodloop gaan
    wat de oorzaak is van het heet worden van de computer zijn we nog niet achter dus we hebben weer wat zoek werk.

  18. #137

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Ik zag idd flink wat paarse rook van de Coupe afkomen toen de eerste bocht na de start in (vloog)
    Bijgaand vind je nog een paar foto's vanuit de pits van Zolder waar jullie aan het zoeken zijn naar de oorzaak van het probleem.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  19. #138

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Post Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Hoi Dave leuke foto's.
    We gaan het probleem oplossen door de computer in de wagen te veranderen door een programmeerbaar systeem zonder al die sensoren die er nu standaard allemaal op
    staan.
    Er zijn nog enkele plannen om aan de motor te wijzigen en zo wat vermogen te gaan winnen en minder storingen te krijgen.
    De paarse rook zal in de 1ste linkse een combinatie zijn van olie en banden rook denk ik.
    De coupe ligt wel lekker en hij gaat behoorlijk (alles de computer niet in noodloop gaat) en het is een fun auto om mee te rijden maar het moet toch nog een paar seconden
    rapper gaan gaan allemaal.
    Laatst gewijzigd door dolle; 04-08-12 om 07:35.

  20. #139

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Als je sneller wou gaan had je beter een s4 biturbo erin kunnen lepelen ipv verder te gaan met dit blok.

  21. #140

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: coupe quattro 2.8 V6 circuit

    Wel coupe 20v dat had ik inderdaad kunnen doen maar er is hier op het forum iemand bezig met een dergelijke ombouw en ik heb dat project eerst eens deftig
    nagelezen en daar zijn dingen waar ik zeker geen voorstander van ben om die te veranderen zoals het weglaten van de stabi en zo.
    Het gaat er mij niet om om 500 of meer pk's te hebben het gaat er mij om dat de coupe ten allertijden start klaar staat als ik zin heb om te gaan rijden dat ik hem enkel maar moet opladen en naar het circuit kan gaan.
    Als we nu klaar zijn met de ombouw van de computer en wellicht ook het inlaatspruitstuk te hebben hermaakt zouden we rond de 210pk gaan uitkomen en daar ben ik tevrede mee.
    Ook moet het manneke dat achter het stuur zit nog wel enkel dingen bijleren om sneller te kunnen met de coupe want ik ken de wagen nog steeds niet door en door.
    De grootste doelstelling is dat ik mee kan met de rest van de vrienden groep die bestaat uit een golf2 met golf 3 2l 16v blok(150pk), vw kever met 2.4l typ4 blok(162pk), vw kever met 2.3l typ1 blok(150pk), corrado 2l 16v blok met veranderde ontsteking en computer(180pk), audi 200 quattro 2.1l 10vt blok(182pk) en de coupe quattro van mij.
    alles we onder elkaar al kunnen spelen is de fun des te groter als je begrijp wat ik bedoel.
    Laatst gewijzigd door dolle; 05-08-12 om 09:02.

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •