Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 200

Onderwerp: nieuw hier > project audi 80 quattro type81 > urquatt

  1. #21
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Gaaf project hoor! Dit topic zal ik zeker blijven volgen... Dit soort doe-het-zelf projecten vind ik erg leuk om te zien!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  2. #22

    Standaard

    ik heb een vraagje aan leon80audi.

    Die luchtfilterbox die je hebt gebruikt bij je turbo ombouw?
    Van wat voor auto heb je die gebruikt.
    Hij lijkt me van een coupe quattro,maar bij mijn turbo ombouw (coupe quattro ''86" ) krijg ik problemen met de slang die op de luchtmassameter zit.
    De ruimte tussen het k-jet tronic en de inlaat is te klein (ca 4cm ertussen).
    ik zou graag van je willen weten hoe je dat aangepast hebt,en of je eventueel van dat gedeelte een foto voor me zou willen maken.

    Met vriendelijke groet.
    Januzzz

  3. #23
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi project.Ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal afloopt!
    Welkom trouwens!

  4. #24

    Standaard

    Welkom hier en veel plezier op het forum :wink:


    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Wow dat is een mooi project, goed bezig zo te zien!
    Valt wat voor te zeggen dat het zonde is van de auto, aan de andere kant de manier waarop jij het doet kan ik wel respect voor hebben. Hou ons op de hoogte van de vorderingen Veel succes!
    Richard.
    Sluit ik me helemaal bij aan!!. en ben heel benieuwd naar het eindresultaat..Dat moet ik zien!
    Zolang het allemaal met origineel spul en met liefde gebeurt heb ik er minder moeite mee...Maarja een 80q blijft wel zeldzaam idd...

    Veel succes!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #26
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    welkom op het audiforum .
    leon80audi wat een gaaf project.
    mooie kleur ook blauwwwww.
    respect voor je project.
    veel FOTO S a.u.b.

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  7. #27

    Standaard

    zeeer mooi project!!! Ik kan niet wachten hoe het uiteindelijke resultaat eruit zal zien!!! Veel suc6 en vooral veel foto's posten
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  8. Ad
  9. #28

    Standaard fotos

    hallo,

    Er zijn nieuwe foto´s online jullie kunnen ze bezichtigen op http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=21085

    Daar heeft mijn neef ze geplaatst ik zelf zit momenteel in spanje. Als ik terug ben dan zou de auto klaar moeten zijn van de spuiter dit was eigenlijk al lang geleden beloofd maar jullie weten hoe het gaat.

    Waarschijnlijk ga ik dan begin aug verder met de opbouw van de auto en kan ik eindelijk gaan proberen om te starten.....

    gr leon

  10. #29

    Standaard

    Mooi project! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Ook knap dat je dat dashboard er in gekregen hebt. Past dat zo of moet je er nog voor zagen, breken etc?
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  11. #30
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Wat extreem gaaf! Het project vordert gestaag! Dit wordt een hele extreme auto!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  12. #31

    Standaard

    welkom op het forum, en een geweldig project ben er erg benieuwd naar het eindresultaat
    my first quattro was a wilkinson

  13. #32

    Standaard

    Hoi hoi,

    Weet iemand misschien iets over rvs uitlaten? wat zijn nu de voor en nadelen, en hoe is het geluid? hou niet van zo´n hard schel geluid, liever mooi donker. En hoe zit het met de warmte ontwikkeling bij rvs?

    heeft iemand er ervaring mee?

  14. #33

    Standaard

    rvs = roest niet , tenminste, dat duurt wel ff, geluid kan hetzelfde klinken als een standaard uitlaat
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  15. #34
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Geluid ligt niet aan RVS of blik, maar aan absorptie- of reflectiedempers. Kijk maar eens op de site van EPS, www.uitlaten.com
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #35
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    de wartme geleiding van RVS hangt nogal van het soort/kwaliteit rvs af, bepaalde soorten rvs zijn zelfs slecht in warmte geleidng.... dat is natuurlijk voor een uitlaat niet geschikt... aangezien die zoveel mogelijk warmte moeten geleiden.

    de soorten rvs die ze bij EPS gebruiken zijn duurder maar geleiden wel goed warmte.

    wat het geluid betreft denk ik idd dat het soort materiaal niet zo heel veel uitmaakt, absortbtie of reflectie dempers maken idd het verschil, zelfs het uiteindelijke sierstuk kan nog het geluid bepalen.

    eps kost wel erg veel maar danh ebje ook wat, bij hun kunje.. binnen bepaalde grenzen uiteraard... zelf het geluid bepalen door de gaan experimenteren met verschillende dempers
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  17. #36

    Standaard

    ja klopt staat veel info daar,..maar hun verkopen het ze zullen nooit de nadelen vertellen...

    Wat ik me afvraag is dat ik wel eens gehoord heb dat het voor turbomotoren niet goed is ivm warmte afgift...

    daarom vroeg ik me af of iemand al eens zoiets heeft laten monteren en of iemand een neutrale kijk erop heeft..

  18. #37
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    mijn vorige auto was een benzine turbo. zat van voor de kat een eps uitlaat onder dus spruitstuk was nog orgineel... wat dat betreft geen ervaring met dat stuk van de uitlaat en warmte afgifte. De rest van de uitlaat ben ik erg tevreden mee geweesd

    kan me verder niet voorstellen dat een bedrijf als EPS troep verkoopt.... dat is net zoiets als dat coen Donkers geen verstand van Audi's zou hebben

    EPS is een bedrijf wat altijd al performance uitlaten heeft gemaakt, vroeger ooit begonnen met het maken van uitlaten voor amerikaanse auto's en dit uitgebreid.

    en volgens mij is de eigenaar nog een audi fan ook
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  19. #38
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    en volgens mij is de eigenaar nog een audi fan ook
    Yup, voorzitter van de AACN :wink:

    O, en EPS is absoluut geen troep, die gasten weten hoe je mooie uitlaat maakt. En het is zeker ook maatwerk (je kan idd je eigen geluid bepalen).
    Nee, niks dan lof over die lui.

  20. #39
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    heb je wel een goed naar t materiaal van de standaard 200 turbo uitlaat gekeken? laat ik een hint geven: bij die van mij zat er na 13 jaar en 2--+dkm nog de originele onder (ja, was nog heel).... RVS gaat prima bij een turbo motor.

    [wijsneusmode aan]
    PS: en nog even wat: een quattro is altijd typ85, typ81 is altijd fronti. er is flink wat verwarring over, al helemaal omdat een paar quattro's het chassisnr met 81.... begint, maar het is ondertussen consensus dat typ81=front en typ85=quattro. kan een mod het onderwerp nog aanpassen?
    [/wijsneusmode uit]

  21. #40
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    http://www.type81.nl/bezoekers/leonv...onvissers.html

    De audi kende we al want je staat ook op onze site 8)

    Ik dacht al, ik ken die zandbak ergens van

    nu weet ik weer waar ik die foto's eerder had gezien hehehehe

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •