Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 428

Onderwerp: Turbohenkie's Project two tone coupe gt

  1. #41
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project


  2. #42
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    faceliftbumpers passen iig beter bij je bekleding.... Ga je ook op zoek naar facelift deurpanelen/dashboard? Dat zijn straks zaken die niet aansluiten bij de nieuwe 'looks'?
    (niet kritisch bedoeld... ik ga mezelf altijd na bij dat soort 'dilemma's' aan de binnenkant van mijn oogies)

    ja hoor heb een complete binnenkant gekocht met alles erbij ik zoek hier alleen de pookhoes nog voor die er in zat was voor een automaat.

  3. #43
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    vandaag de onderdelen die ik gisteren heb gespoten maar even met rust gelaten dat moet eerst even goed doordrogen.
    wel heb ik er alvast controlespray over gespoten en de linker deur moest ook nog in de antisteenslag.

    19-3-2013 001.jpg

    19-3-2013 002.jpg

    vandaag gelukig een achterbumper van een facelift kunnen regelen
    er zit alleen een gat is van een gas instalatie maar die heb ik zo weer dicht geen probleem.
    maar om deze bumper te kunnen monteren moeten er heel veel gaatjes worden geboort en beugeltjes worden geplaatst.
    daar zijn we wel even mee bezig geweest om alles uit te meten.
    helaas zijn we er achter gekomen dat de auto vanachter een ongelukje heeft gehad de achterkant zit te ver naar binnen.
    dat viel mij al eerder op doordat de achterklep niet mooi paste
    dus eerst nog een stukje schade herstel er bij
    19-3-2013 006.jpg


    maar het staat al een stuk beter met de facelift bumper er op de auto lijkt veel breder en dikker zo
    nu nog een rechte achterklep en bumper regelen
    19-3-2013 007.jpg

  4. #44
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    vandaag een mooi groot paket binnen gekregen met autolak dus we kunnen weer verder

  5. #45
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Tip: je mag dan wel slechtziend zijn, maar dat betekent niet dat je tegenliggers meteen maar lasogen moeten krijgen. Geen xenon dus, maar als je toch de auto uit elkaar hebt liggen de bedrading opwaarderen, een relais-set ertussen en goede halogeenlampen, zoals Philips Xtreme Power. Dat levert veel beter en bruikbaarder licht op en het verblindt niet, in tegenstelling tot xenon in ouwe koplampunits.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #46
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    dat word vaak gezegt ik weet het maar wat heb je vaak met goedkope meuk van 100euro of zo .
    maar ik kan je garanderen dat ik niemand ga en kan verblinden.
    kwestie van een goede set en even goed laten afstellen bij de garage en dat word altijd vergeten.
    heb dezelfde set al 5 jaar in mijn oude daihatsjoe zitten en nog nooit en nog nooit heeft iemand geknippert met de lichten.
    of mij er op heeft gewezen dat het hinderlijk voor hun is.
    ook heb ik met regelmaat voor de auto gereden in een andere auto en ook dan had ik geen last ook niet als ik de auto tegemoet kwam rijden.
    net wat ik zeg kwestie van goede lampen die geen strooilicht geven en goed afstellen
    heeft niemand er hinder van hoor.
    heb bij de apk ook gewoon de xenon erin en heb altijd een perfect lichtbeeld.

    ik wil ook niet dat iemand hinder van mij heeft ikzelf kom ze ook vaak tegen in bv een verlaagde hondahok civic of zo waar je een zonnebril bij moet opzetten maar vergeet niet die andere hoge auto.s van tegenwoordig als de q5 bnw x5 en die andere stermerk die zijn gewoon mega irritant

  7. #47
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Nee hoor, ik heb een dure set gezien en die verblindt net zo. Het komt door de lenzen en niet alleen door de lampen. Niemand knippert omdat ze moe worden van de lui met slechte of verblindende verlichting, als ik naar ieder petje met foute xenon zou knipperen was mijn lichtschakelaar zo versleten.
    Laatst gewijzigd door tom; 20-03-13 om 16:32.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #48
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    heb er al mee gereden voordat ik de auto uitelkaar gehaal heb en het was een heel mooi lichtbeeld en met mooie rechte lijnen nadat de auto klaar is gaan ze hem nog even goed afstellen en lijkt het mij geen probleem.
    maargoed ieders mening hierover natuurlijk
    Laatst gewijzigd door turbohenkie; 20-03-13 om 19:25.

  10. #49
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    zo daar gaat hij weer ook vandaag weer lekker opgeschoten.
    eerst de achterkant van de auto weer gericht hij had schade gehad dat viel met de oude bumper niet op.
    maar met die nieuwe viel dat zeker wel op helaas
    maar na 2 uur hadden we de boel weer netjes en paste de bumper ook perfect.
    20-3-2013 001.jpg


    we hebben de bumper en de rvs strip vast gezet met boutjes en in de auto hebben we trekmoeren geplaatst.
    hier heb ik een mooie set voor zodat ik van m5 tot m12 moeren in plaatwerk kan vast zetten en je er eenboutje in kunt draaien.
    dat is mooier dan een zelftapper natuurlijk.
    op de foto kun je zien dat je de moer inelkaar krimpt met het plaatwerk er tussen dan en het zit dan muurvast.
    20-3-2013 002.jpg


    net even na de koffiepouze kwam de pakket dienst mijn besteling brengen.
    2 grote zware dozen en die man maar klagen over het gewicht
    alle lak is binnen met wat reserve materiaal.
    20-3-2013 006.jpg


    na veel passen en meten boren en schroeven zat de bumper mooi op de auto veel werk maar dat ziet er een stuk beter uit.
    20-3-2013 007.jpg


    ook acter past de bumper nu netjes alleen die uitlaat ziet er zo niet uit
    20-3-2013 008.jpg


    de rvs stip zit nu mooi op 1 lijn
    20-3-2013 010.jpg



    een mooi stukje gereedschap voor deze klus heb hem veel moeten gebruiken vandaag voor een dikke hand vol m6 en m5 moeren.
    20-3-2013 011.jpg

    intussen heeft mijn vader de kantjes geschuurt en hebben we de auto alvast afgeplakt voor morgen

    20-3-2013 012.jpg


    ook de motorruimte weer afgeplakt
    20-3-2013 013.jpg

    maargoed het ging allemaal lekker snel en hebben we besloten de auto gelijk maar te gaan spuiten
    kan dat mooi drogen.

    20-3-2013 014.jpg

    ziet er gelijk heel anders uit ben heel blij met de geslaagde kleur moet ik zeggen.
    het is een mooie helderen en volle kleur.

    20-3-2013 015.jpg


    en nu kan die groene kikker lekker drogen.
    20-3-2013 016.jpg

    morgen nog een andere kus afmaken daarna gaan we beginnen met de binnenkanten van de deuren en motorkap.
    dus voorlopig nog genoeg te doen.
    hopelijk kan hij komende week naar de spuiter.

  11. #50
    ferri's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    43
    Posts
    567
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    ziet er goed uit! waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal zo snel te doen?
    Dat wil ik ook...
    Laatst gewijzigd door ferri; 20-03-13 om 20:02.

  12. #51
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.544
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Mooi hoor... dat schiet inderdaad hard op zo!

    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  13. #52
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Hoe doe je dat met de autopapieren? Daar staat een kleur in vermeld, moet die gewijzigd worden bij het RDW?

    Mooie kleur en ik ben echt beniuewd naar het eind resultaat. Mag ik weten wat je ongeveer aankosten kwijt bent voor het schuren/ primer (herstel van deukjes) en het laten spuiten? Vooral de prijs voor het spuiten ben ik erg benieuwd naar.
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  14. #53
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferri Bekijk Berichten
    ziet er goed uit! waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal zo snel te doen?
    Dat wil ik ook...
    ik zit op dit momend nog tuis omdat ik een oogzenuwontsteking heb en een nekheria.
    hiervoor ben ik heel regelmatig in het ziekenhuis en fisio.
    april word ik weer gekeurt en kijken we of ik van de doktoren en bedrijfsarts mag werken.

    vandaar de tijd

  15. #54
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVR Bekijk Berichten
    Hoe doe je dat met de autopapieren? Daar staat een kleur in vermeld, moet die gewijzigd worden bij het RDW?

    Mooie kleur en ik ben echt beniuewd naar het eind resultaat. Mag ik weten wat je ongeveer aankosten kwijt bent voor het schuren/ primer (herstel van deukjes) en het laten spuiten? Vooral de prijs voor het spuiten ben ik erg benieuwd naar.
    kenteken laat ik zeker even veranderen ik woon hier dichtbij de rdw 2 minutjes rijden en dan is het snel aangepast

    zou zo niet weten wat het mij preccies heeft gekost veel had ik al in vooraad spuitplamuur primer ed en alles bij elkaar nog geen kilo plamuur.
    de buitenkant laat ik spuiten die bedrijf haalt hem op afplakken en spuiten en brengt hem ook terug geen omkijken naar.
    het lak bestel ik uit duidsland dat is veel goedkoper en net zo goed.
    denk alles bijelkaar kost het me ongeveer 1000 euro mede omdat we het meeste zelf kunnen doen.

  16. #55
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Rdw is inderdaad paar minuten werk en zullen de kosten niet zijn. De kosten voor het schuren en spuiten vallen me reuze mee. Ben er nu toch serieus over aan het nadenken toch maar eens kijken voor komende winter voor een geschikte ruimte.

    Kleur heb ik ook al in gedachte. Zal zoiets gaan worden als deze kleur.

    image.jpg
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  17. #56
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    volgens mij zitten er geen kosten aan je krijgt nieuwe papier thuis gestuurt.

    kleur vind ikzelf ook zeer geslaagt gisteren scheen de zon even door de raam van de garage.
    dan is het gelijk weer een hele andere kleur echt heel mooi

    gister niet veel kunnen doen we hadden even een klusje tussendoor die meer tijd in nam als gedacht helaas.
    vandaag gaan we verder met de deuren en motorkap schuren en dan kunnen die ook gespoten worden.

    vanavond naar friesland om een kofferdeksel met een open spoiler te halen en een complete facelift voorbumper.
    hopelijk zijn ze in goede staat dan kunnen die ook worden gespoten.

  18. #57

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    Ben zeer benieuwd, ziet er allemaal prima uit, kleur zal wel erg mooi staan denk ik. (kijk je uit met je gezondheid en de hobby?)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  19. #58
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    dat doen we zeker franx ik luister goed naar mijn lijf als ik te moe word stop ik er gewoon mee morgen weer een dag zeg ik dan.

  20. #59
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    we zijn vandaag begonnen aan de deuren en motorkap de binnenkanten wil ik vandaag even in de kleur spuiten.
    dan kunnen die delen weer aan de auto monteren en kan de auto waterproof geschuurt worden

  21. #60

    Standaard Re: Turbohenkie's Project

    tot korreltje 1000/1200 nat? (altijd benieuwd ivm inzakkende lak/schuurkrassen, brrr)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •