Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: A4 8K MMI 2G CAN gateway checken / AMI (Audi Music Interface) en telefoon module aanmelden (not coded)

  1. #1

    Standaard A4 8K MMI 2G CAN gateway checken / AMI (Audi Music Interface) en telefoon module aanmelden (not coded)

    Wie in de regio Utrecht is handig met de VAG-COM / VCDS / VAG CAN PRO ik heb al weer een paar jaar geleden in mijn begin 2009 A4 met MMI 2G een AMI en Bluetooth telefoon module ge-retrofit maar hoewel alles prima werkt staat er nog steeds dat deze niet coded zijn en mijn CAN gateway heeft ook een foutcode (1044 dacht ik).

    Ik zou graag de AMI en de Bluetooth willen coderen (op beide zit volgens mij geen CP maar heb geen zekerheid) voor de CAN gateway geldt mogelijk dat deze storing geeft door invloed van de andere twee. Maar het kan ook las ik door ooit eens via het hidden menu de tpms aangevinkt te hebben zonder dat deze aanwezig is. Misschien gateway opnieuw laden / resetten / refresh ??

    De AMI en de Bluetooth draaien misschien nog wel op oudere software versies, de update CD naar versie 5570 iets beginnend met 8K heb ik helaas niet in bezit.

    Wie heeft raad, kan helpen, ik ben op dit vlak van programmeren een behoorlijke leek...



    Ik heb Leon al eens benaderd maar geen reactie (meer) gekregen
    Laatst gewijzigd door JINXED; 31-05-17 om 12:33.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4 8K MMI 2G CAN gateway checken / AMI (Audi Music Interface) en telefoon module aanmelden (not coded)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Wie in de regio Utrecht is handig met de VAG-COM / VCDS / VAG CAN PRO ik heb al weer een paar jaar geleden in mijn begin 2009 A4 met MMI 2G een AMI en Bluetooth telefoon module ge-retrofit maar hoewel alles prima werkt staat er nog steeds dat deze niet coded zijn en mijn CAN gateway heeft ook een foutcode (1044 dacht ik).

    Ik zou graag de AMI en de Bluetooth willen coderen (op beide zit volgens mij geen CP maar heb geen zekerheid) voor de CAN gateway geldt mogelijk dat deze storing geeft door invloed van de andere twee. Maar het kan ook las ik door ooit eens via het hadden menu de tpms aangevinkt te hebben zonder dat deze aanwezig is. Misschien gateway opnieuw laden / resetten / refresh ??

    De AMI en de Bluetooth draaien misschien nog wel op oudere software versies, de update CD naar versie 5570 iets beginnend met 8K heb ik helaas niet in bezit.

    Wie heeft raad, kan helpen, ik ben op dit vlak van programmeren een behoorlijke leek...



    Ik heb Leon al eens benaderd maar geen reactie (meer) gekregen
    Ik woon in Voorburg als dat niet te ver is voor je.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Standaard Re: A4 8K MMI 2G CAN gateway checken / AMI (Audi Music Interface) en telefoon module aanmelden (not coded)

    Hallo Rainesh bedankt voor je reactie, ik had tegelijkertijd een reactie van Leon en heb daar nu een afspraak mee staan. Altijd fijn als mensen elkaar willen helpen.

  4. #4
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4 8K MMI 2G CAN gateway checken / AMI (Audi Music Interface) en telefoon module aanmelden (not coded)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Hallo Rainesh bedankt voor je reactie, ik had tegelijkertijd een reactie van Leon en heb daar nu een afspraak mee staan. Altijd fijn als mensen elkaar willen helpen.
    Kijk dat is mooi. Alles wordt nu netjes opgelost voor je
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #5

    Standaard Re: A4 8K MMI 2G CAN gateway checken / AMI (Audi Music Interface) en telefoon module aanmelden (not coded)

    Helemaal opgelost, door Leon met vakmanschap en de juiste apparatuur super snel geholpen, ik kan weer iets van het TD lijstje afhalen 👍


  6. #6
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4 8K MMI 2G CAN gateway checken / AMI (Audi Music Interface) en telefoon module aanmelden (not coded)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Helemaal opgelost, door Leon met vakmanschap en de juiste apparatuur super snel geholpen, ik kan weer iets van het TD lijstje afhalen 👍
    Had niets anders verwacht. Top!
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •