Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Alternatief voor Vagcom

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2018
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    Dat het alleen werkt met Android is voor mij de reden dat ik heb gekozen voor https://caristaapp.com voor instellingsmogelijkheden; de App in combinatie met de geleverde Carista adapter werkt prima. Je hebt dan nog een tegoed om instellingen zin te passen. Maar wat je wil aanpassen is alleen datgene wat vermeld wordt in het menu. ik zie zo verder geen mogelijkheid codes in te voeren dat is wel jammer.
    Laatst gewijzigd door AudiQ2015; 29-08-18 om 12:30. Reden: kan het niet plaatsen

  2. #22
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    Ok, recent een UP aangeschaft daar wil ik ook wat dingetjes veranderen, maar dat gaat niet met die Carista. En hoeveel credits kosten te meeste dingen? Hoeveel credits krijg je met aanschaf ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  3. #23

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    interessante mogelijkheid om iets goedkoper dan vag com de boel uit te lezen en aanpassingen te doen.
    Niemand nog tegen problemen aangelopen?

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    Carista lijkt me ook wel wat (vooral vanwege iOS). Net als Vintiem vraag ik me ook af of mensen nog tegen problemen zijn aangelopen of dat het toch tegen viel,

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    Ik heb nu in mijn A4 B7 Avant uit 2005 een melding staan als ik het contact aanzet. Mistlicht linksvoor en remlicht linksachter. De vorige eigenaar heeft de mistlampen vervangen voor LED en de achterlichten voor LED units. Gecontroleerd, maar alles werkt. Heel irritant, want hij geeft ook een pieptoon. Ik vroeg me af of ik met dit apparaatje daar iets mee kan
    Laatst gewijzigd door Ghostpost; 16-04-19 om 10:22. Reden: Bouwjaar moet er nog bij


  6. #26
    Audi 1982's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Leeftijd
    42
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    Hoi, iemaand al bezit van vagcom? Ben de nieuwe eigenaar van audi a6 c7 en bent op zoek naar goede vagcom? Iemaand ervaring mee gehad?

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    Dit hele subforum staat vol met ervaringen. Dit topic gaat overigens juist niet over VAG-COM.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Alternatief voor Vagcom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi 1982 Bekijk Berichten
    Hoi, iemaand al bezit van vagcom? Ben de nieuwe eigenaar van audi a6 c7 en bent op zoek naar goede vagcom? Iemaand ervaring mee gehad?
    Rainesh weet alles over VAGCOM
    Audi Q3 S edition 35 TFSI S tronic 150 pk

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •