Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Telematik uitschakelen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    49
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Telematik uitschakelen

    Hallo Mede Audifanaten,

    Sinds vandaag in het bezit van een A4 Avant 2.5TDi Quattro S-Line.
    Hierin zit nog het mooie telematik systeem ingebouwd, inclusief een S.O.S Knopje in het dak.
    Inmiddels ligt de telefoon in huis op tafel, echter zodra je de auto start, krijg je 3 meldingen betreffende de telematik.
    Een batterij melding, Nood oproep en ??

    Graag zou ik deze meldingen weg hebben, zodat na het starten je meteen in de boordcomputer scherm komt.


    Dienen er nog zaken uitgebouwd te worden behalve de telefoon?
    Zaken die in VAG-Com geregeld dienen te worden?

    Kan iemand mij hierbij helpen, en zeker als het op VAG-Com aankomt.

    Met vriendelijke groet,
    Waldo (Chloor)


    Update:
    Even contact gehad met Auto Muntstad.. Voor ze wat kunnen zeggen gaan ze eerst uitlezen a 65 euri, als dit eventueel niet tot een oplossing kan leiden, zullen ze een diagnose moeten stellen, hiervan bedragen de kosten 128,72 PER uur..

    Is er iemand in deze club, die mij hiermee verder op weg kan helpen?
    Laatst gewijzigd door Chloor; 25-08-17 om 10:26.

  2. #2

    Standaard Re: Telematik uitschakelen

    Ik denk dat je alleen de bedieneenheid hebt uitgebouwd, heel veel te VCDS-en valt er nog niet in deze auto's A4 B6 uit een 2003 de stuurkast met een beetje intelligentie zoekt nu naar delen die weg zijn en constateert een fout/probleem. Als je de stuurkast uitbouwd is de kans groot dat melding ook weg is. Waar die bij de B6 zit, ik schat in onder de voorstoelen / vloerbedekking, voorstoel rechts (passagier) uitbouwen bekledingspanelen loshalen vermoedelijk (dashboardkastje, dorpelafdekking binnen) maar anders deze vraag even in het juiste subforum plaatsen. Klinkt als een niet vagcom gerelateerd probleem.

    Verzonden vanaf mijn telefoon

  3. #3
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Telematik uitschakelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Ik denk dat je alleen de bedieneenheid hebt uitgebouwd, heel veel te VCDS-en valt er nog niet in deze auto's A4 B6 uit een 2003 de stuurkast met een beetje intelligentie zoekt nu naar delen die weg zijn en constateert een fout/probleem. Als je de stuurkast uitbouwd is de kans groot dat melding ook weg is. Waar die bij de B6 zit, ik schat in onder de voorstoelen / vloerbedekking, voorstoel rechts (passagier) uitbouwen bekledingspanelen loshalen vermoedelijk (dashboardkastje, dorpelafdekking binnen) maar anders deze vraag even in het juiste subforum plaatsen. Klinkt als een niet vagcom gerelateerd probleem.

    Verzonden vanaf mijn telefoon
    Probleem is opgelost.

    Stuurkast was al uitgebouwd, alleen nog ff in paar modules coden en het was weg
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    49
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Telematik uitschakelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Probleem is opgelost.

    Stuurkast was al uitgebouwd, alleen nog ff in paar modules coden en het was weg
    Rainesh, top gedaan. Nogmaals bedankt, ook voor de overige instellingen.

    Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

  5. #5

    Standaard Re: Telematik uitschakelen

    Mooi en goed geregeld, nu een andere oplossing voor je telefoon OEM Bluetooth module ingebouwd?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •