Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Aux in activeren in Q3/A1?

  1. #1

    Standaard Aux in activeren in Q3/A1?

    Beste allen,

    Het lukt mij niet om de "Aux in" te activeren in mijn Audi Q3 (bouwjaar 2012, MMI basic). Wat ik heb geprobeerd:

    - AUX in activeren via hidden green menu --> het lijkt erop alsof ik veel beperktere opties heb (bijvoorbeeld geen "Diagnosis" submenu); zie bijlage. In geen van de submenu's is iets van AUX terug te vinden.
    - AUX in activeren via long coding --> dan zou ik iets moeten coderen in de radio of navigatie module (die ik beiden niet kan benaderen). Verder durf ik niet zomaar blind ergens iets aan te passen.

    Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen om mijn "AUX in" te activeren? De achtergrond is dat ik een Android head unit heb laten inbouwen die via de canbus op aux staat aangesloten.

    Alvast bedankt!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Aux in activeren in Q3/A1?

    Is het niet onder "ami settings" in hidden menu. Beetje hetzelfde als bij de a4.
    @Raz0r je inbox is vol
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Standaard Re: Aux in activeren in Q3/A1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    @Raz0r je inbox is vol
    Fixed

  4. #4
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.612
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Aux in activeren in Q3/A1?

    Stuur maar even een mail naar info@vagcoding.nl. Ik kan dat wel voor je
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •