Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Autoscan VCDS NL 18.9.1 doet het niet, hebben meer mensen hier last van?

  1. #1
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.611
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Autoscan VCDS NL 18.9.1 doet het niet, hebben meer mensen hier last van?

    Ik heb sinds 5 jaar een originele VCDS Hex-Can NL versie van Randstad Car Solutions.
    Die heb ik vorige maand geupdated naar de laatste NL versie 18.9.1 maar nu werkt de Autoscan functie niet meer bij mij. Alle andere functies werken wel voor zover ik kan zien.
    Heb contact gehad met RCS en die bevestigde dat er een software probleem gevonden is dat met een update na ongeveer een week verholpen zou worden. We zijn nu twee weken verder en ik zie nog steeds geen nieuwere bestandsversie bij hen.

    Niet echt een probleem natuurlijk maar was benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben en of er misschien een (andere) oplossing is.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Autoscan VCDS NL 18.9.1 doet het niet, hebben meer mensen hier last van?

    Ik heb hier ook soms last van, ik gebruik dan wel de engelse versie. Maar merk ook dat de laatste tijd sommige modules niet direct geopend kunnen worden. Pas na weer openen doet ie het. Gaat om een originele HexV2.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •