Resultaten 1 tot 3 van de 3

Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2011
      Leeftijd
      37
      Kudos
      0

Standaard Knipperlichten branden samen met DRL

Beste kenners.

Bij onze A4 b8 branden continu de knipperlichten icm de leds of met dimlicht. Ik vindt dit niet mooi en wil ze graag uitschakelen. Nu ben ik al bezig geweest met vcds maar ze blijven continu branden als ik stadslicht of dimlicht voer. Ik volg de site van gerritspeek, en zie ook wat er bij de coding staat alleen reageert de auto er niet op. Het zelfde heb ik met homecoming. Zowel in vcds als in de boord computer staat het aan alleen werkt het niet. Iemand die een idee heeft dit op te lossen. Alvast bedankt voor het lezen.

Rainesh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2007
      Kudos
      3
      Auto
      Audi A3

Standaard Re: Knipperlichten branden samen met DRL

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leonzuid Bekijk Berichten
      Beste kenners.

Bij onze A4 b8 branden continu de knipperlichten icm de leds of met dimlicht. Ik vindt dit niet mooi en wil ze graag uitschakelen. Nu ben ik al bezig geweest met vcds maar ze blijven continu branden als ik stadslicht of dimlicht voer. Ik volg de site van gerritspeek, en zie ook wat er bij de coding staat alleen reageert de auto er niet op. Het zelfde heb ik met homecoming. Zowel in vcds als in de boord computer staat het aan alleen werkt het niet. Iemand die een idee heeft dit op te lossen. Alvast bedankt voor het lezen.
      Klinkt als US lights die aan staan, dat dus eruit coderen. Is maar 1 vinkje uit mn hoofd. Als je er niet uit komt, stuur dan even een mail.
      A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
      VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

PatrickNB's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2014
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A5 SB
      Land
      Land

Standaard Re: Knipperlichten branden samen met DRL

mbt homecoming; dat werkt volgens mij alleen als de lichtschakelaar op "automatisch" staat...

Forum Rechten