Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: E-tron opties achterwege laten => activeren dmv VCDS?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard E-tron opties achterwege laten => activeren dmv VCDS?

    Ik ben serieus aan het overwegen om een e-tron 55 business edition plus te gaan leasen.

    Rij nu in een VW Passat GTE en heb daar ook een aantal dingen laten aanpassen dmv VCDS !!

    Aangezien de verschillende opties bij audi redelijk aan de prijs zitten vroeg ik mij af of er bepaalde opties zijn die ik achterwege kan laten aangezien die ook via VCDS geactiveerd kunnen worden.

    Er is bijv het Assistentiepakket 'City' die zou ik graag nemen maar is wel EUR 1600, daar zitten de volgende opties in:

    - kruispunt assistent
    - Audi pre sense side
    - Audi pre sense rear
    - rear traffic crossing assist
    - uitstapwaarschuwing

    Kunnen deze via VCDS geactiveerd worden, weet dat de 360 camera een vereiste is en die wil ik ook nemen.

    Zijn er evt andere opties die ik niet hoef aan te vinken omdat die dmv VCDS geactiveerd kunnen worden?

    bedankt voor jullie support.

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: E-tron opties achterwege laten => activeren dmv VCDS?

    Nou, bereid je misschien voor op teleurstelling De systemen die je opsomt werken veelal met radars... als die er niet in zitten, kun je zo ook niet programmeren.
    Verkeersbordherkenning zou nog lukken, met de juiste camera's aan boord.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •