Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: VAG can pro - inleren MMI systeem

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2020
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Talking VAG can pro - inleren MMI systeem

    Ik ben al een tijdje aan het zoeken op het internet of het nu wel of niet mogelijk is om met een vag can pro module een MMI (2G) module, bijv een B&O versterker, in te leren ?

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VAG can pro - inleren MMI systeem

    Wat wil je precies doen? MMI unit of B&O versterker? verschillende dingen...
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2020
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: VAG can pro - inleren MMI systeem

    Hoi Rainesh, ik wil graag weten of het met VCP mogelijk is om een MMI (2g systeem) module in te leren.

  4. #4
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VAG can pro - inleren MMI systeem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiA3Nick Bekijk Berichten
    Hoi Rainesh, ik wil graag weten of het met VCP mogelijk is om een MMI (2g systeem) module in te leren.
    Coderen ja. Eeprom aanpassen om CP te omzeilen? Ja dat kan ook maar geen idee hoe.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •