Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Keyless entry uitschakelen, wie kan dat voor mij uitvoeren. Omgeving Rotterdam

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Leeftijd
    62
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Keyless entry uitschakelen, wie kan dat voor mij uitvoeren. Omgeving Rotterdam

    Heb net weer een A8 gekocht uit 2003 dus youngtimer.
    Deze is uitgerust met keyless entry, vanwege de slechte beveiliging zou ik dat graag uitschakelen.
    Kan dat met behulp van VAG COm en zo ja wie zou het deze week voor mij kunnen uitvoeren?

    ik hoor het graag.

  2. #2

    Standaard Re: Keyless entry uitschakelen, wie kan dat voor mij uitvoeren. Omgeving Rotterdam

    is keyless protector geen oplossing?
    Laatst gewijzigd door A3_sb; 08-07-21 om 10:48.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Leeftijd
    62
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Keyless entry uitschakelen, wie kan dat voor mij uitvoeren. Omgeving Rotterdam

    Zit momenteel op vakantie in Spanje. Ben er achter gekomen dankzij het forum dat het systeem inderdaad nietig te schakelen is. Heb geprobeert met het inpakken in aluminiumfolie en dat werkt goed. Nu op zoek naar een goed rfi zakje/doosje. Eerste aankoop werkte helaas niet goed. Dus even verder zoeken. Ik reis (nog) rond dus even een goede protector bestellen via internet is geen oplossing. Dus de rol aluminiumfolie is even voor nou de oplossing.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •