Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: C5: alleen contact met instrumentenpaneel, niet met andere modules

  1. #1
    Ari's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    55
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard C5: alleen contact met instrumentenpaneel, niet met andere modules

    .
    Auto - A6 4B2 C5 ACK automaat '97 - loopt helemaal niet meer. Wilde foutcodes uitlezen met VCDS lite v1.2 en een no-name kabel, zoals altijd.

    Bij het uitlezen krijg ik ALLEEN contact met het instrumentenpaneel, dus stopcontact oké en communicatie mogelijk.
    Maar ik krijg geheel GEEN contact met controle modules van de motor, automaat, abs, radio, centrale vergrendeling, airbags, etc.

    Instrument cluster model 1998-1999 (no immobilizer, no Can-Bus)
    Dashboard geeft óók VIER PIEPJES! Weet niet welke fout dat is maar ik denk dat ik de oliekoeler moet vervangen.

    Vroeg me af of het instrumentenpaneel doorgeefluik - contactmodule - is voor alle andere modules.

    Alle zekeringen zijn in orde.

    Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, waar mogelijk een fout zit?! Alvast dank.
    Laatst gewijzigd door Ari; 16-08-22 om 19:55.
    Please log off, the world is rebooting ...

  2. #2
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    822
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: C5: alleen contact met instrumentenpaneel, niet met andere modules

    kan zijn dat er ergens kortsluiting zit in de diagnose lijn.
    Weet niet of deze auto al canbus heeft. Anders stekkers van onderdelen afhalen en proberen uit te lezen
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro

  3. #3
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: C5: alleen contact met instrumentenpaneel, niet met andere modules

    Alleen faceliftmodel heeft canbus
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •