Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Dashboardverlichting aan tegelijk met DRL?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    53
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Post Dashboardverlichting aan tegelijk met DRL?

    Hallo,

    nieuwe hier... heb online gezocht naar antwoord, ook Engelse sites. Zou graag willen weten of het mogelijk is om de dashboard verlichting (rood) ook aan te laten gaan als ik
    mijn drl inschakel van mijn A3 2011. Nu gaat alleen de verlichting achter de wijzerplaat aan .... Ik wil dat alles aan gaat. Is zoiets te programmeren met de vag-com software??
    Sorry als dit topic al eens besproken is maar kon nergens iets vinden....

    Alvast bedankt,

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashboardverlichting aan tegelijk met DRL?

    In module 17 Instrumentenpaneel kun je in iedere geval de naaldverlichting aanzetten.
    Ik weet niet of dan alle rode dashboardverlichting ook aan gaat, kwestie van uitproberen
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashboardverlichting aan tegelijk met DRL?

    Dat wordt bewust niet gedaan in de hoop dat mensen daardoor niet vergeten hun verlichting aan te zetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •