Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: VAG Com: Stuur bekrachtiging

  1. #1

    Standaard VAG Com: Stuur bekrachtiging

    FF een Vag com vraagje:

    Ben al struinend over het internet een site tegengekomen waar stond uitgelegd dat je de "lichtheid/zwaarheid" van het stuur kan instellen door de stuurbekrachtiging harder of zachter z'n werk te laten doen.

    Als ik deze optie echter probeer dan lukt het niet: heel de steering wheel optie lijkt het niet te doen bij mij.

    Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog mijn stuurbekrachtiging in zou kunnen stellen? Hij staat nu vrij zwaar voor mijn gevoel namelijk.

    Alvast Bedankt!

    Ali

  2. #2

    Standaard Re: VAG Com: Stuur bekrachtiging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ali_a3
    FF een Vag com vraagje:

    Ben al struinend over het internet een site tegengekomen waar stond uitgelegd dat je de "lichtheid/zwaarheid" van het stuur kan instellen door de stuurbekrachtiging harder of zachter z'n werk te laten doen.

    Als ik deze optie echter probeer dan lukt het niet: heel de steering wheel optie lijkt het niet te doen bij mij.

    Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog mijn stuurbekrachtiging in zou kunnen stellen? Hij staat nu vrij zwaar voor mijn gevoel namelijk.

    Alvast Bedankt!

    Ali
    Ik denk dat dit alleen maar bij een paar specifieke modellen kan,

    En dus op jouw auto niet van toepassing is!

    Vandaar dat er niks gebeurt!

  3. #3

    Standaard

    he jammer; is er dan een andere manier?

  4. #4

    Standaard

    Hee sinds ik mijn nieuwe stuurhuis er op heb,gaat ie voor mijn gevoel ook iets zwaarder.
    Zou mooi zijn,als dat door middel van de Vag-com,bij gesteld kan worden.
    speed is nothing without control

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •