Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35

  1. #21

    Standaard

    Hoort dit probleem/oplossing eigenlijk niet thuis bij "Motor&Aandrijving"?
    Ben dit hier volgens mij ook ooit begonnen ...
    Misschien dat mensen die met een vergelijkbaar probleem zitten dit niet zo snel bij "VAG-Com" zullen zoeken toch ?

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark bakker Bekijk Berichten
    Had dus wel degelijk met vacuüm te maken.
    1e foto was de zgn "Fuel Pressure Regulator" die de brandstof toevoer regelt.
    2e foto was de zgn "Bypass Valve" die recirculatie van de gecomprimeerde lucht regelt wanneer 't gaspedaal wordt losgelaten en voorkomt dat de turbo tegen gehouden wordt.

    Voor beide zijn trouwens leuke upgrades beschikbaar
    Als je een model 1.8t van voor 2002 bezit kun je de Bypass Valve vervangen door een Bosch 0 280 142 114 (als deze er nog niet in zit). De veer in de Bypass Valve (wordt ook wel "710N" genoemd) is sterker en zou verbeteringen kunnen geven ten aanzien van schommelingen na upgrades aan de motor (chip, inlaatspruitstuk, uitlaat etc.)

    Mvgr,
    Mark.
    P.s. na vervangen van vacuüm slangen en resetten van foutmelding is na 3 dagen touren de foutmelding niet teruggekomen ! :-D :-D :-D
    A4 is nu ca. 6 jaar oud en vacuüm slang moest (al) vervangen worden, misschien iets om voor de mede-forummers in de gaten te houden !
    Hallo ik heb het zelfde probleem kun je me op de foto,s aangeven (dmv Pijl) of via bestelnummers welke slangen ik moet controleren cq vervangen.?

    bvd John

  3. #23

    Standaard

    Zit mark niet meer op dit forum of kan iemand anders me helpen.

    bvd Jps

  4. #24
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    even een PB-tje naar hem toe..
    Audi A2 1.4 aua

  5. #25

    Standaard

    John, reageren op een topic waar al 2,5 jaar niets meer gebeurd is, leidt zelden tot een antwoord van de originele schrijver....
    2,5 jaar is best lang in forumtijd, zeg maar


    Als je soortgelijke problemen hebt als de topicstarter kun je in ieder geval opmaken dat je met goed zoeken en controleren, de fout in de vacuumslangen kunt vinden. Daar kun je mee verder, toch?? gewoon goed kijken, hier en daar knijpen/voelen, etc...
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antiekeradio Bekijk Berichten
    John, reageren op een topic waar al 2,5 jaar niets meer gebeurd is, leidt zelden tot een antwoord van de originele schrijver....
    2,5 jaar is best lang in forumtijd, zeg maar


    Als je soortgelijke problemen hebt als de topicstarter kun je in ieder geval opmaken dat je met goed zoeken en controleren, de fout in de vacuumslangen kunt vinden. Daar kun je mee verder, toch?? gewoon goed kijken, hier en daar knijpen/voelen, etc...
    Nou ik heb geknepen en gevoeld en als ik de slang van het inlaatspruitsuk naar de carterontluchting dichtknijp loopt hij een stuk beter.

    ik Heb ook de dv losgehad maar ik weet niet wanneer hij ok is, kan iemand me uitleggen wanneer hij wat doet.
    En als volgende vraag kan ik de LMM tijdens het rijden uitlezen zoja met welke MWB.?
    Blijft de motor trouwens gewoo lopen als je de stekker hiervan lostrekt.?

    bvd Jps

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •