Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Kabel vagcom

  1. #1

    Standaard Kabel vagcom

    ik wil een nieuwe kabel kopen voor mn auto uit te lezen want mn andere kabel werkt niet

    weet iemand misschien waar ik best zo'n kabel kan kopen ?

  2. #2

    Standaard

    Kijk eens op www.tdiclub.nl via deze site heb ik de mijne ook gekocht en tot nu toe geen enkel probleem mee gehad. Wellicht heb je ondertussen al een gezien de datum dat je dit hebt gepost.

  3. #3
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2
    RS6 C5
    A3 TDIe

  4. #4

    Standaard

    Ze hebben wsl wel kennis van diagnose progs, maar wist niet dat de Carrera GT uit München kwam.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    www.randstadcarsolutions.nl
    Zijn ze daar gek geworden ofzo, 430 euro voor een kabeltje
    Je krijgt er niet eens een licencie bij maar de shareware versie.

    Kabel zelf kost nog geen 2 tientjes aan materiaal, vraag me af waar ze de resterende 410 euro mee willen goedmaken..


  6. #6

    Standaard

    Is volgens mij wel de kabel met dongle (dus ingebouwde licentie).
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  7. #7

    Standaard

    Geen kabel om met de shareware versie wat te proberen dus

  8. Ad
  9. #8
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Probeer de kabel van http://www.scantool.nl/ eens.

  10. #9

    Standaard

    Iemand ervaring met die van scantool? Ik wou deze namelijk gaan kopen maar werkt deze ook anders gooi ik 60 eu over de balk

  11. #10

    Standaard

    Ik heb de mijne bij www.msmax.nl gekocht, 50euro voor de rs232 en 60euro voor de usb versie incl verzendkosten.

  12. #11

    Standaard

    Werkt die ook op mijn audi A3 2002 96kw? Of heb ik dan een verloop nodig alvast bedankt.

  13. #12

    Standaard

    Verloop naar 2x2 heb je zeker NIET nodig, is alleen voor oudere type VAG tot 1993. Ik heb zelf een audi a4 van eind 2001 en daar werkt hij op. Ik weet niet of de A3 van 2002 met can-bus werkt, ik denk het niet dus zou je hem gewoon moeten kunnen uitlezen.

  14. #13
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audidriver73
    Ik heb de mijne bij www.msmax.nl gekocht, 50euro voor de rs232 en 60euro voor de usb versie incl verzendkosten.
    Allemaal gedoe zonder de dongle, dus uiterst beperkt. Werkt alleen met de shareware versie.

    Bij Randstadcarsolutions koop je een kabel met dongle en de laatste release van de software. En ja, de versie die de laatste Canbus generatie aankan kost geld.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  15. #14

    Standaard

    Zijn de kabels met dongle wel los te krijgen want ik heb de software gevonden voor 30eu op www.2dehands.nl. Of wil iemand zijn kabel met software kwijt vanwege aankoop van een modernere wagen?

  16. #15

    Standaard

    Als je echt geen geld wilt uitgeven koop je voor een paar tientjes een kabel op marktplaats.nl en download de shareware versie. Voor het uitlezen van foutcodes al goed genoeg.

    Wil je verder dan moet je een licentie kopen of wat illegaals downloaden.

  17. #16

    Standaard

    Ik de kabel eigenlijk nodig om mijn LMM uit te lezen en het meetwaarden blok. Als ik een kabel zonder 'dongle' heb dan lukt het me niet al had ik de volledige versie? Het wordt er voor mij allemaal niet duidelijker op. Canbus heb ik niet nodig voor mijn a3 tdi 96 kw 2002 toch?

  18. #17

    Standaard

    Ik kan met mijn kabel van msmax en de bijgelevede shareware versie vagcom3.11 loggen tijdens het rijden, geen probleem. Wil je serviceinterval resetten of pompriming controleren dan het je een volledige versie nodig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •