Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 54 van de 54

Onderwerp: Lijst van knippercode's, wie heeft dat voor me?

  1. #41

    Standaard



    Je onderschrift is de druppel, kga ff m`n broek verschonen
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  2. #42
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ocharme A
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  3. #43

    Standaard

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! ! ! ! !

    Volgens mij is er bij iemand z'n chip doorgefikt... Foutcode 86417: Too much output! :-D

    /me ligt ff helemaal plat... :-D

    Neuh, Appie heeft er eigenlijk nog geen fl*kker aan gedaan, dat ding heeft die fouten al jaren waarschijnlijk, en doet het er prima om. Ik verwacht niet dat dat op korte termijn veranderd. Ik ben wel gewaarschuwd dat ik niet in de buurt van een niet nader te omschrijven chipsbakker moet komen met dat ding, anders kon ik wel eens tegen problemen aanlopen... :-D


    Neh, flauwekul, ik had het wat druk, maar probeer er dit weekeinde nog wel wat aan te doen. Beginnen iig, als het weer wat meezit. Alleen de afstelling en de controle daarvan zal minder worden, daar heb ik geen gereedschap voor. Ik weet nog niet of ik dat zelf aanschaf, of het laat doen. Die magneetklep zal de moeite niet zijn, evenals de gaskleplichter. Ik ga iig eerst resetten, testen, en opnieuw uitlezen. Ik heb geen zin om alles te slopen omer later achter te komen dat dat ding een ochtendhumeur had.

    Hij moet natuurlijk helemaal klaar zijn voor z'n aanstaande tuning, Pedro heeft beloofd dat er zeker twee pk extra uit te slepen zijn, tsja, en daar doe je het voor natuurlijk. Had het over snelle bougiekabels en zo, een high-speed gaspedaalrubber, en nog wat van die dingen. Ik heb er dan ook alle vertouwen in.



    Verder wil ik jullie natuurlijk hartelijk bedanken voor jullie waardevolle bijdragen, (@Jeroen: RELNICHT!), ik heb er echt heel veel aan! Laat die arme Ap maar weer aankloten, terwijl jullie met een biertje toekijken... :mrgreen:
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  4. #44

    Standaard

    @Pedro: Dat van vanmiddag viel mee. Alleen de eerste 200 meter deden pijn, daarna begon het te wennen.

    Totdat de uitlaat heet werd... :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  5. #45


  6. #46

    Standaard

    Nou ja... :?


    Ik heb dus de handel uitgelezen, kreeg meldingen, gereset, weer uitgelezen, en kreeg weer de meldingen.

    Vandaag: Handel gereset en opnieuw uitgelezen.


    Niets meer!


    Dúhh! :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #47

    Standaard

    probeer het later nog eens, misschien dan weer die meldingen?
    zo ja dan spookt je auto.
    of je ziet ze vliegen :-D

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Nah, volgende week nog maar een keer dan...


    Ik zal wel zien!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  10. #49

    Standaard

    Updeet.

    Geknipper of niet, het stond me niet aan.

    Hij loopt niet mooi rond, en is wel eens wat schokkerig. Toch maar wat prutsen vanmiddag dus.

    Bij het controleren van de brandstofnevel zag ik per ongeluk dat de klep in het luchtfilterhuis op het aansturen van warme lucht stond. Bij een warme motor en een lekkere buitentemperatuur. Dat is niet goed dus. Toen ik de vaccumslang er af trok, ging de klep in de "zomerstand" zeg maar. Nou heb ik die slang er ff afliggen, zodat de klep goed blijft staan. Voor zover ik na kon gaan, gaf die temperatuursensor geen sjoege meer, en afstellen wou ook niet, dus die zal wel stuk zijn.

    Dat rijdt al een stuk beter, maar de stationair loop is nog niet mooi rond.

    Dat zal het volgende punt worden.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  11. #50

    Standaard

    daarna nog uitgelezen?
    of had je daar geen zin in?
    misschien dat paar foutcodes kwamen te vervallen.

  12. #51

    Standaard

    Tsja, die codes waren al vervallen, dus ik heb 'm nog niet uitgelezen.

    Ik zal 'm ook eerst weer moeten resetten om tot een goede conclusie te komen, omdat ik ook bij lopende motor heb lopen prutsen, zoals de stekker van de temperatuursensor af en zo, dus daar zal weer wel wat van instaan.

    Maar: Het begin is er, en we komen er wel... Al kan het af (laten) stellen van de ontsteking volgens mij nog steeds geen kwaad.

    Nou eerst ff zo'n voelertje op de kop tikken, dat zit er ook zo maar in, en dan zien we wel ff weer.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  13. #52

    Standaard

    ben benieuwd.
    ik hoor je binnekort wel weer :-D

  14. #53

    Standaard

    Goedendag,
    U kunt aanvullende inlichtingen vinden over de blinkcodes = codes clignotants (betekenis, beschrijving, voorwaarde voor pech, symptomen, réparatrice actie) (maar in het Frans):
    http://www.audipassion.com/services/...es+clignotants
    Goede kans!

  15. #54

    Standaard

    Bedankt voor de link!

    Ik zal me daar es ff aanmelden...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •