Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: VAG-com kabeltje

  1. #1

    Standaard VAG-com kabeltje

    Ben nu in het bezit van een A4 avant 1.9 tdi uit 1999. En wil dus graag een vagcom-kabel. Welke kabel moet ik hebben. Ik neem aan dat er geen schemaatjes van zo'n kabel ?

    [mod:b9267835e2]Daar hebben we een speciale afdeling voor. Verplaatst vanuit 'Elektronica'.[/mod:b9267835e2]

  2. #2

    Standaard

    Ey Johnny!

    Wat nou, de 80 weggedaan? :oops:

    Ik geloof dat er wel bouwpakketjes te krijgen zijn, en ik heb geloof ik ook wel eens een complete bouwbeschrijving gezien op een Duitse site. De stekkers kun je los kopen, dat weet ik zeker.

    Voor wbt. de software: Je kunt de nieuwe versies geloof ik alleen gebruiken met kabels die door de leverancier geleverd zijn, en niet met zelfbouw of elders aangeschafte. Daarmee kun je alleen de oudere versies aansturen. Maar net wat je wilt dus...


    Staat er op die site van Gerrit Speek niets? Zou maar zo kunnen dat daar ook wel een bouwbeschrijving staat...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  3. #3

    Standaard

    Ha die Appie,

    Neejjjjjj, de 80 niet weggedaan. Daar rijdt mijn vrouw nu mee. Haar oude wagen weg gedaan. Ik rijdt stiekum meer kilometers dussuh .....

    Heb voor die kabel al rond gegoogled maar niets kunnen vinden. Vandaar de vraag. Ik zal eens kijken bij Gerrit op de site.

    BTW , de 80 rijd nog goed hoor. Op vakantie met vouwwagen en volle bak een verbruik van 1:12.3

  4. #4

    Standaard

    Kijk! Dat zijn de berichten! :-D

    Ik heb mijn handeltje uit Duitsland voor een prikkie, en de software gedownload. Voor mijn doelen volstaat dat, maar je hebt niet het hipste spulletje natuurlijk.

    Het zou maar zo kunnen dat je voor de echt nieuwe auto's een nieuwere versie nodig hebt, maar dat komt wel tegen de tijd dat ik die voor het eerst nodig heb, en voor mezelf zal dat wel nooit zijn... :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  5. #5

    Standaard

    Originele VAG-COM Duits/Engelstalig bestellen bij:

    http://shop.dieselschrauber.de/produ...products_id/46

    :-D

    Scheelt 150 euri met Nederland.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •