Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Welke VAG COM kabel?

  1. #21
    audimechanic
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bollo
    Ik wil mij ook eens wat meer verdiepen in de wereld van Vag-com.

    Ik heb een A4 uit 2003 welke kabel heb ik nodig van ross-tech. Vag-com 704 heb ik zelf al wel. Het is wel de engelstalige versie.
    Maar zie door de bomen het bos niet meer. Met can-bus of Hex en weet ik wat nog niet meer.

    Wel moet het met usb zijn. Dat weet ik dan nog wel

    Wat ik gelezen heb op de site van gerrit is dat de nieuwste versie met een dongle werkt. Dus die moet ik dan ook maar nemen.
    Alsj e met de nieuwste Vagcom wilt werken moet je een Kabel met Dongle kopen! Die zijn er DUUR voor hobby gebruik.

    Reken op ca 300-400 euro.

    Neem je een goedkope kabel van +/- 40 euro, dan kan je met een oudere versie van Vagcom werken, en is de hobby veel betaalbaarder!

    Je kan de audi dan ook net zo goed uitlezen en dingen aanpassen..

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audimechanic
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bollo
    Ik wil mij ook eens wat meer verdiepen in de wereld van Vag-com.

    Ik heb een A4 uit 2003 welke kabel heb ik nodig van ross-tech. Vag-com 704 heb ik zelf al wel. Het is wel de engelstalige versie.
    Maar zie door de bomen het bos niet meer. Met can-bus of Hex en weet ik wat nog niet meer.

    Wel moet het met usb zijn. Dat weet ik dan nog wel

    Wat ik gelezen heb op de site van gerrit is dat de nieuwste versie met een dongle werkt. Dus die moet ik dan ook maar nemen.
    Alsj e met de nieuwste Vagcom wilt werken moet je een Kabel met Dongle kopen! Die zijn er DUUR voor hobby gebruik.

    Reken op ca 300-400 euro.

    Neem je een goedkope kabel van +/- 40 euro, dan kan je met een oudere versie van Vagcom werken, en is de hobby veel betaalbaarder!

    Je kan de audi dan ook net zo goed uitlezen en dingen aanpassen..
    Dan ga ik voor de laatste oudere versie met de goedkope kabel.
    Welke kabel heb ik nodig voor mijn audi?
    Lees hier vanalles over can-bus en hex, maar welke is geschikt voor de mijne? de Can-bus? :oops:
    Audi A4 1.8t Powerrr!!!

  3. #23

    Standaard

    ik zag op MP voor zowel com als usb een kabel voor 19 euro aangeboden
    en zelfs 1 voor 17,50 wat is daar dan allemaal mee mogelijk
    want ik vind die prijs verschillen zo groot

  4. #24
    asdasd
    Guest

    Standaard

    haha precies hetzelfde kerel Laat je niet gek maken door die lui... Kabels zijn kabels, het gaat om het VAG COM programmatje en die is ook goed te vinden.

    Voor 30 euro heb je het hele zaakje bij elkaar en kun je net zoveel mee als de 300 euro versie.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •