Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: VAG-COM wat is het en wat kan het?

  1. #1

    Standaard VAG-COM wat is het en wat kan het?

    Hallo,

    Ik lees allemaal diepgaande vragen en discussies over VAG-COM. Echter staat er nergens een basis uitleg over VAG-COM, wat is het precies, wat kan het wel en wat kan het niet.

    Naar ik begrijp is een van de aanpassingen die je kunt doen is automatisch sluiten van de deuren bij wegrijden. Maar wat zijn nog meer leuke gadgets die je kunt instellen?

    Is VAG-COM een appart apparaat of is het gewoon software welke je op je laptop installeerd?

    En als laatste vraag, kan het automatisch sluiten van portieren bij wegrijden ook worden toegepast op een AUDI A2?

    Ben benieuwd!
    Nieuwsgierig naar meer audi info

  2. #2
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Je kan de auto-lock alleen instellen als je een comfort(convenience)-module in de audi hebben anders doet die het niet.

    Als je meer wilt weten kijk dan ff op deze link wat die wel en niet kan.

    HIER
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

  3. #3

    Standaard

    Hoe kom ik er achter of onze A2 en A4 een comfort(convenience)-module heeft?
    Nieuwsgierig naar meer audi info

  4. #4
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    als je je ramen naar beneden hebt en dan de deuren op slot doet met je afstandsbediening of via het slot dan moet de knop op je afstandsbediening vasthouden
    of je sleutel vasthouden als je naar links of recht draait (om op slot te doen)

    suc6
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  5. #5
    jarrens's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2006
    Leeftijd
    48
    Posts
    931
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard

    Heel veel kans dat je die hebt...comfort dinges....of is het een optie? ik dacht standaard vanaf een bepaald bjr ('99-2000 facelift B5 had het ook)
    Audi Q7 3.0TDI met HARTOG kuurtje...


  6. #6

    Standaard

    Op de A2 gaan inderdaad alle ramen open als je de deuren open knop wat langer inhoud en weer dicht als de de sluitknop wat langer dicht houd. Dus ik ga zeker spelen met de VAG-COM.

    Mijn Audi A4 komt pas woensdag dus weet nog niet of deze ook zo reageerd.
    Nieuwsgierig naar meer audi info

  7. #7

    Standaard

    Audi A4 2.5 Avant S-line 2003

    -> als die nog niet zo reageert, kun je het wel instellen. lijkt me dat die auto het zowieso heeft....
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •