Bekijk Poll Resultaten: Sticky of niet?

Stemmers
1. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Sticky

    1 100,00%
  • Non Sticky

    0 0%
Pagina 10 van 62 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 1228

Onderwerp: VAG COM locatietopic

  1. #181

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Zojuist bij Gert Jan zijn mooie A4 s-line de meeste dingetjes aangezet uit de PDF, alles werkt.
    Heel mooi het Moonlightblue!

    Ben er blij mee bedankt!

  2. #182
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gertjan vd vijver Bekijk Berichten
    Ben er blij mee bedankt!
    Dan wordt het eigenlijk tijd voor wat foto's....
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  3. #183
    CrIpLeX's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    190
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Kan er iemand hier reageren die de kabel+software heeft uit België? (Liefst niet te ver van Antwerpen maar ben wel bereid wat te rijden)

    De personen uit het starttopic kan ik niet bereiken (aangezien ik geen PM kan sturen) en sommigen lijken ook al maanden niet meer op het forum te zijn geweest.

  4. #184

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CrIpLeX Bekijk Berichten
    Kan er iemand hier reageren die de kabel+software heeft uit België? (Liefst niet te ver van Antwerpen maar ben wel bereid wat te rijden)

    De personen uit het starttopic kan ik niet bereiken (aangezien ik geen PM kan sturen) en sommigen lijken ook al maanden niet meer op het forum te zijn geweest.
    Misschien iemand uit de streek van Gent vinden via http://www.audiforum.nl/forum/vag-co...nt-belgie.html ?

  5. #185
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    VAGCOM in buurt van Sittard (limburg) gezocht. Of omgeving Weert.
    Personen in het begin topic reageren niet..
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit


  6. #186

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    45
    Posts
    16
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Even begin tropic aan passen vcds met lecentie dus altijd up to date en heb nu ook vas pc met dealer software.

  7. #187

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peewie Bekijk Berichten
    VAGCOM in buurt van Sittard (limburg) gezocht. Of omgeving Weert.
    Personen in het begin topic reageren niet..
    Ik zit in Eindhoven. Stuur maar een PM bij interesse.
    SEAT Leon 2.0 TDI FR 170 PK VAG-COM/VAG CAN PRO+VIM -> Eindhoven

  8. Ad
  9. #188
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronaldkersten Bekijk Berichten
    heb nu ook vas pc met dealer software.
    Wat kan je er meer mee dan vagcom?
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  10. #189
    woutiemand's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    57
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    HEX-CAN USB kabel met ODB2
    VCDS 11.2.0
    Bekend met Audi A4 B7,Audi A8 D3

    Uitlezen/loggen/aanpassingen

    Regio Uden, maar kom ik veel in Vilvoorde (BE). Kunnen we altijd iets afspreken.

    Altijd voorzichtig, maar wel op eigen risico.

  11. #190

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Hallo wisso
    Zou je mijn auto willen uitlezen ?
    ik woon in Arnhem.

    groet
    Constant
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wisso Bekijk Berichten
    Inmiddels ook voorzien van VCDS 11.11 HEX-CAN origineel Ross-Tech. Arnhem woon ik en kan evt dingen voor je veranderen/uitlezen, wel op eigen risico!

  12. #191

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Heb ook een originele ross-tech hex can OBD 2 kabel met vcds.
    Woon in oud-Turnhout niet zo ver van de grens met Tilburg.

  13. #192

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    iemand in oost vlaanderen die paar veranderingen wil doen aan mijn A4 B8 uit 2010 ?
    piep geluid bij ver en ontgrendelen en bochtverlichting
    Graag zou ik nog weten wat ik dan eventueel kan laten aanpassen.

  14. #193

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Kijk even in de lijst en mail ze even.
    Desnoods mag je altijd op een zaterdag tot bij me komen in oud-turnhout.

    Gent is +/- 100 km denk ik

  15. #194

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    oei foutje zal het eens opnieuw proberen,
    Laatst gewijzigd door zeno78; 06-03-13 om 20:48.

  16. #195

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vendo Bekijk Berichten
    omgeving Beernem (tss Aalter en Brugge)
    ervaring A4 B8, A6.
    mods: hidden menu, teller sweep, pdc zichtbaar, cornering lights, spiegel kantelen bij achteruit,vim, ... FL achterlichten
    hey vendo, ik ben Zeno Rogmans en woon in Sint-Joris, beernem, heb sinds 2 weken een Audi a6 bouwjaar 2011 in mijn bezit en ik wou je vragen of je wat aanpassingen zou kunnen doen met je Vag-com kabel en hoeveel je hiervoor zou vragen.
    mvg Zeno

  17. #196

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrNappie Bekijk Berichten
    Omdat ik nog niet echt duidelijk kan vinden wie er vagcom heeft en waar en aangezien er veel topics zijn waarbij mensen om hulp vragen in een bepaalde regio wil ik bij deze een topic starten over wie er allemaal vagcom heeft. (Coupé heeft in het verleden een aanzet gegeven, maar dat topic heeft veel reacties met veel minder lokaties.


    Graag wel aangeven wie er goed mee overweg kan. Dus alleen uitlezen of het complete pakket.

    De bedoeling is dat iemand het bovenstaande als reactie geeft zodat ik dat weer kan plakken in de opening van de topic zodat we meteen een lijst krijgen.


    Nederland:
    MrNappie VCDS 10.6.2 met HEX-CAN kabel, uitlezen en eenvoudige veranderingen. Assen (Drenthe) (op dit moment problemen met 64 bit en de kabel, werkt niet)

    Fred44nl
    VCDS 10.6.4 met originele HEX-CAN kabel, goed bekend met A4/A5 B8, omgeving Rotterdam Noord-Oost / Zevenhuizen

    Johnny Boy
    VCDS 10.6.4 HEX-CAN origineel Ross-Tech, uitlezen/loggen/eenvoudige veranderingen, omgeving Meppel (Drenthe)

    Paul H
    Audi Centrum Breda uiteraard met deskundige ondersteuning (originele USB kabel, met laatste VCDS/VCDS Beta versie)

    Sander
    Audiwereld, Utrecht & omgeving. Orginele kabel met laatste versie software (NL).

    Brake
    VCDS 812.4 met HEX-CAN kabel, uitlezen en eenvoudige veranderingen. Winschoten (Groningen). Bekend met Audi A6 4F en Audi A4 8H.

    BugBoy VCDS 10.6.2 met HEX-CAN kabel, tot nu toe alleen aanpassingen gedaan aan Audi A4 (B8) die hier op het forum zijn beschreven. Twente.

    Pindakaas VCDS 10.6.2 met HEX-CAN kabel, ervaring met Audi A4/A5 (B8) en TT (8N) in omgeving van Leiden (Z-H)

    TonCoronel VCDS 10.6.2 met HEX-CAN kabel. Ervaring met loggen, uitlezen, resetten, aanpassingen van diverse merken (Skoda, VW, AUDI) 2005+ modellen. Leidschendam

    peteraudia4 VCDS ; storingen uitlezen , resetten ,en meer eenvoudige veranderingen, omgeving Woerden (prov. Utrecht)

    wjn VCDS (laatste versie); HEX - USB + CAN kabel, Adapter OBD2 to 2x2. Ervaring met A4 B5 (uitlezen + aanpassen), VW T5 en A4 B8 (aanpassingen zoals op forum beschreven, eigen risico )
    Omg. Utrechtse Heuvelrug (prov. Utrecht)

    adjego VCDS 10.6.4 HEX-CAN origineel Ross-Tech, uitlezen/loggen/aanpassingen. Omgeving Veldhoven/Eindhoven. Ervaring met Audi A3/A4/A6/Q5. Ook nog andere modellen zoals Polo/Golf V/VI, Ibiza/Leon, Fabia/Octavia.

    Howdy90 VCDS, regio Purmerend 0299-413790.

    ronaldkersten Heb ook vcds van ross-tech 10.6.4. Doetinchem. Alles op eigen risico

    Cambridge VCDS Hex+Can orginele kabel met licentie. Altijd de laatste (final) versie. Regio: Rotterdam. Merken: Audi, Volkswagen, Seat en Skoda. Alles is mogelijk maar ik kan ook geen ijzer met handen breken ;-)

    gratje83 VCDS Hex+Can orginele kabel met licentie. Altijd de laatste (final) versie. Regio: Rijssen Overijssel. Merken: Audi, Volkswagen, Seat en Skoda. Al verschillende veranderingen doorgevoerd bij wisselende auto's. Tevens ook in het bezit van een Vag-Tacho kabel van romtuning.de versie 10.5(geschikt voor de meeste klokken tot +/_ bj 2007. Nog weinig ervaring mee.
    (oa pincode tacho unit uitlezen,sleutels aanleren,km stand wijzigen na tacho ombouw en startblokering in/uitschakelen.)

    Yuxel VCDS HEX+CAN+USB software 10.6.0 (binnenkort update) ervaring A4 8E B6 en A6 4B C5. Omgeving Hoofddorp.

    Boxy&Boraman VCDS ross-tech 10.6, uitlezen en eenvoudige wijzigingen. Valkenburg a/d Geul

    platte VCDS 10.6 Chinese imitatie kabel. voor simpele wijzigingen, omgeving Rosmalen / 's Hertogenbosch

    ersyl VCDS 10.6.4 met officiele Ross-Tech HEX-CAN. Houd me zelf hobbymatig bezig met retrofits en heb daarbij ervaring met Audi B6, B7/8H, B8 en VW Golf 1J. Zuid-oost Brabant, omgeving Uden.

    mvd1968 Orginele rt kabel hex-can voor audi/vw/seat/skodamet de nieuwste vcds en licentie, ervaring met het aanpassen van kleine dingen in een audi b8. Omgeving Leiden.

    walram VCDS HEX+CAN+USB software 10.6.4 uitlezen/eenvoudige veranderingen. Ervaring met A6 4F. Omgeving Lelystad.

    carpediem Orginele vcds 10.6.5& 11.8 beta. Uitlezen en alle veranderingen, ervaringen met bijna alle audi modellen, ook seat skoda en volkswagen. Omgeving s-Hertogenbosch.

    shardphoenix Chinese imitatie kabel, ervaring met Audi A5 MMI 3G, omgeving Eindhoven, alle aanpassingen op eigen risico!

    burton VCDS HEX+CAN+USB ( orgineel Ross-Tech ), software 10.6.4 + 11.11, Ervaring: Audi A4 B8, Q5, A5.

    quattrorules hex+can 7.4?? 2007 met (vw)lt 2 stekker en obd1 stekker(thuisgebruik), hex+can 10.6.4 orgineel met licentie, storing, diagnose geheel pakket. Omgeving Westland. Alle aanpassingen op eigen risico.

    madfred VCDS 13.0 met imitatie kabel. NO Brabant.

    haarie VCDS 10.6.4 met HEX-CAN kabel. Oa uitlezen, resetten, resetten, coderen en andere modificaties. Als monteur redelijk wat ervaring (elektronica en mechanisch) met Audi, VW dus Skoda en Seat lukken ook! Sinds de oer versie 2.8 van Vagcom uit was ben ik er zowat in gerold ;-) Regio: Stein, Zuid-Limburg.

    peteraudia4 Orgineel ross-tech kabel hex+can+usb 11.11.1 versie, omgeving woerden (prov,utrecht)

    airmani vag com aanwezig, chinese imitatie, Cuijk noord-brabant, ervaring a3 8P, beetje a6. Op eigen risico, maar komt altijd goed.

    kilometervreter VCDS 11.3 met HEX-CAN kabel, ervaring met Audi A4/A5 (B8) alle aanpassingen van het bekende pdf'je. Oegstgeest.

    r.beniers VCDS 11.3 met imitatiekabel, ervaring met A3 8P, A4/A5 B8 en A6 C7, woonachtig in Bergen op Zoom en regelmatig aanwezig in de regio Rotterdam-Amsterdam.

    Mboots vcds 10.6.4 en 11.11.3 ervaring met a4/a5, Omgeving Noord Limburg - Venlo. Ook vaker in Maastricht of Eindhoven.

    ​audia6tdi Imi-kabel, Almere voor vagcom-mods. Ervaring met A4 (B8), A6 (C7) en A7

    Blaas Eindhoven centrum, originele VCDS uit USA met licentie dus altijd laatste versie. Aanpassen en uitlezen is geen probleem. Loggen lukt ook alleen de logs lezen is een ander verhaal.

    Madoow VCDS 11.1 HEX+CAN kabel aanpassingen en uitlezen op eigen risico. Omgeving Ridderkerk

    valaudi2005 officiele VCDS HEX+CAN+USB kabel met altijd de nieuwste update. Ervaring; foutcodes lezen , tweaks van oa gordel waarschuwing en wat andere tweaks maar ook waardes controleren van turbo en parkeersensoren. Ben ook 2de Autotechnicus. Locatie: Sneek, Friesland.

    Mikev regio noord overijssel, vcds laatste versie met originele hex can kabel. Uitlezen, loggen, adaptie, service interval reset. (op eigen risico)

    TurboA4 Regio Arnhem/Nijmegen. Vagcom 11.11.3. Wel op eigen risico

    jarnoklein / johnny boy Nu ook in omgeving Hoogeveen, (zuidwolde: jarnoklein / Ruinerwold: johnny boy) HEX-CAN. VCDS 11.11.3 Priemus.

    ImarPK Hex-Can + meest recente VCDS in Alkmaar

    Nik Originele VCDS 11.11.4 (altijd de meest recente stabiele versie!) met USB HEX-CAN kabel van RandstadCarsolutions, ervaring met alle Audi A4 B8 modificaties en enkele B6 aanpassingen, verder geen ervaring maar ik doe alles volgens 'het boekje'. Dus als je met de juiste instructies komt, pas ik het aan. Omgeving Goeree-Overflakkee

    wisso Inmiddels ook voorzien van VCDS 11.11 HEX-CAN origineel Ross-Tech. Arnhem woon ik en kan evt dingen voor je veranderen/uitlezen, wel op eigen risico!


    Belgie:
    The Wale
    VCDS 10.6.4 HEX-CAN origineel Ross-Tech, uitlezen/loggen/eenvoudige veranderingen, omgeving Sint-Truiden/Tongeren (Belgisch Limburg)

    a4 s-line VCDS 10.6.4 HEX-CAN origineel Ross-Tech, uitlezen/loggen/eenvoudige veranderingen Zutendaal (Limburg)

    Van Deursen VCDS 11.3 Beta - 10.6 Ross Tech VCDS 10.6 Priemus Uitlezen/loggen/aanpassingen/retrofits (MMI 3G Bluetooth, LED achterlichten, xenon, drl, TV vrijschakeling,...) Ervaring alle modellen; Audi A3 (8P), A4 (B6/B7/B8), A6 (4F), Q5, R8... VW, Seat, Skoda... (ook ervaring bij officieele dealers voor SVM codes, kleinere niet-officieele VW/Audi garages...) Damme/Brugge (België)

    jellevanschelle VCDS 10.6 Chinese imitatie kabel kan eenvoudige veranderingen doorvoeren (die in het ondertussen befaamde pdfje beschreven staan). Heb enkel ervaring met Audi A4 B8 maar Q5 en A5 zijn blijkbaar identiek. Ik woon in Turnhout (B) en is vlakbij NL grens.

    brambooh vag com hex-can kabel ervaring audi a3 en vw golf, in Sint Job int Goor (Antwerpen).

    Beekske VCDS Hex-can Regio Lummen. Ik heb ervaring met A3, A4/A5 (B8, ook facelift), VW Passat (ook CC).

    juuleke VCDS laatste nieuwe versie 11.11.3 met Ross Tech kabel omgeving Hoogstraten, Belgie. Heb al verschillende instelling gedaan bij men eigen Q3

    Gertvs Vcds ross-tech met licentie, laatste versie (altijd up to date). Regio: Hoogstraten (antwerpen, Belgie). Tel: +32 (0)4.76/47.27.28

    Michael dW VCDS 11.11 uitlezen een toeters en bellen aanzetten, Uitbergen (regio lokeren/gent/aalst/dendermonde)

    rrmelbel Heb een VCDS en bevindt me in de buurt van Aalst (Belgie)

    brambooh vag com hex-can kabel, ervaring audi a3 , vw golf 5, audi a5, vw golf 4, audi a4, in sint job int goor (antwerpen), zo net bleutooth module van "vwim" van het forum aangeleerd.

    vendo omgeving Beernem (tss Aalter en Brugge), ervaring A4 B8, A6. mods: hidden menu, teller sweep, pdc zichtbaar, cornering lights, spiegel kantelen bij achteruit,vim, FL achterlichten

    audia4b8vagcom vcds belgie uitlezen/loggen/eenvoudige veranderingen / menen wevelgem kortrijk harelbeke zwevegem vichte ieper feitelijk heel west vlaanderen
    laat me iets horer tel 0471089828 of fretoch2@gmail.com
    bert1965 iemand in de buurt met een vagcom van vlissingen?

  18. #197
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert1965 Bekijk Berichten
    bert1965 iemand in de buurt met een vagcom van vlissingen?
    @Peeet zit daar in de buurt, die weet er wel iets van
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  19. #198
    jarnoklein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    31
    Posts
    400
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Is het geen goed idee om alles in de startpost per provincie in te delen? Het is best onoverzichtelijk zo.

  20. #199

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    322
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    nogmaals bedankt heren.. Dat ik er ook in sta.. Laatste tijd toch stiekum in de 8v gaan verdiepen.. succes..
    VAG COM Aanwezig Regio Nijmegen / Amersfoort..Ma t/m Vrij in Breda

  21. #200

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    53
    Posts
    30
    Kudos
    0

    Standaard Re: VAGCOM / VCDS Lokatie topic

    Is er iemand in de buurt van medemblik die me kan helpen me a4 uit 97 uit te lezen?

Pagina 10 van 62 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •