Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 36 van de 36

Onderwerp: Vag-Com interface: Not found?

  1. #21
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.609
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door platte Bekijk Berichten
    Graag gedaan, Binnenkort eens kijken wat we bij je nieuwe A6 allemaal kunnen aanzetten ( veranderen)
    Voor de nieuwe a6 moet je een update doen om ondersteuning te hebben, hier doet hij het perfect met de c7.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  2. #22
    bwoi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    eyey ik heb gezien dat je in almere woont en een kabel heb
    kan jij misschien die geheime menu voor mij activeren??
    heb audi a4 b8

  3. #23
    tommeke1988's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    ......
    Laatst gewijzigd door tommeke1988; 13-01-14 om 18:31. Reden: antwoord in andere topic

  4. #24

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Platte ik heb het zelfde probleem alleen ik heb een vagcom 12.12.0 deze heb ik geïnstalleerd op mijn laptop met windows 7 alles werkt hij geeft ook aan interface found zolang de stekker nog niet in de auto zit maar zodra ik hem in me auto doet en dan op test druk staat er interface not found heb jij mis een oplossing hiervoor alvast bedankt

  5. #25
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berrym42 Bekijk Berichten
    Platte ik heb het zelfde probleem alleen ik heb een vagcom 12.12.0 deze heb ik geïnstalleerd op mijn laptop met windows 7 alles werkt hij geeft ook aan interface found zolang de stekker nog niet in de auto zit maar zodra ik hem in me auto doet en dan op test druk staat er interface not found heb jij mis een oplossing hiervoor alvast bedankt
    Zijn de drivrrs goed geïnstalleerd.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


  6. #26

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    ja volgens mij zijn ze wel goed geïnstalleerd want als ik hem niet in de auto hebt vindt hij hem gewoon rn ik heb de driver gewoon van de cd gehaald dus neem aan dat dat goed zit toch ik heb hem al eens verwijderd enz maar niks werkt

  7. #27
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Toevallig heeft ie niet originele sw binnengehaald via de auto.update?

  8. Ad
  9. #28
    Jabba's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    134
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Blijkt dat ze beter op xp draaien, alles eraf incl register opschonen en opnieuw installeren...
    Blijkt vaak enige remedie
    A3 8V SB Ultra E-edition

  10. #29

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Ik heb het zelfde probleem.

    Al aan het zoeken geweest om de kabel te flashen. Alles verder klaar maar ik mis het .etp bestand om daadwerkelijk te kunnen flashen.

    Heeft iemand dit bestand? Ik heb de versie 12.12.0 nodig.

    Alvast bedankt.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Hallo allen,
    Ik heb recent een chinese kabel gekocht (de bedoeling is maar beperkt tot resetten maintenance interval en foutcodes uitlezen) en de bijgeleverde sw geinstalleerd, VAG K+CAN 19.6. En heb ook het probleem zoals in dit topic aangehaald, nl VCDS herkent de kabel wanneer deze niet in de wagen is ingeplugd, maar zodra deze in de OBD plug zit, groen lampje werkt, maar VCDS zegt dan "interface niet gevonden". Wie kan mij hierbij helpen?

  12. #31
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Start de vcds eerst op voordat je hem in de OBD aansluit?
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  13. #32
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    822
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Hoe heb je hem geïnstalleerd en geactiveerd? Bij sommige kabels moet je een file naar de verkoper zenden zodat dit geactiveerd kan worden.

    Gebruik je Windows 10? Dan moet je tijdens het installeren instal 32bit on 64bit aanvinken misschien helpt dit.
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Dat is zeker zo'n blauwe of zwarte kabel en daar heb je zo'n klein CDtje bij gekregen.
    Meestal kun je met die kabels alleen de Lite versie van VCDS gebruiken, wil je de volledige gebruiken dan moet je een gekraakte kopen met bijbehorende kabel.

  15. #34

    Standaard

    beste alle,
    Ik heb ook maar eens mijn stoute schoenen aangetrokken en een VAG-COM kabel + CD'tje uit China laten komen.
    De kabel wil ik graag gebruiken om 3 opties te activeren, de auto onderhouden intervallen resetten en foutcodes uit te lezen.
    Nu heb ik het computer progamma opgestart en daarna de kabel in de auto gestoken en toen kreeg ik net als vele andere Dag-Com interface: Not found?
    Helaas kom ik er niet echt achter wat het probleem bij mij is met de oudere antwoorden. Hier een linkje naar de kabel.
    Het probleem zal wel makkelijk op te lossen zijn maar ik kom er niet uit, alvast bedankt.

    Hier nog het linkjehttps://m.nl.aliexpress.com/item/4001253973155.html?_randl_currency=EUR&_randl_ship to=NL&src=google&albch=shopping&acnt=494-037-6276&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Gploogle_7_sh opping&aff_atform=google&aff_short_key=UneMJZVf&&a lbagn=888888&albcp=1706100219&albag=73428776544&tr gt=539263010115&crea=nl4001253973155&netw=u&device =m&albpg=539263010115&albpd=nl4001253973155&gclid= EAIaIQobChMIloPgp9mv7AIVx5TVCh2v_AgfEAQYAiABEgIDxP D_BwE&gclsrc=aw.ds
    Laatst gewijzigd door tom; 13-10-20 om 20:47.

  16. #35
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Vag-Com interface: Not found?

    Driver van de kabel is geïnstalleerd? Probeer eens via Windows device manager een andere poort aan te geven. Nu probeer je het misschien via USB, probeer eens via COM4 poort. In je obd software moet je ook de COM-poort aangeven.

    Zie ook: https://www.ross-tech.com/vag-com/us...l-com-port.php
    Laatst gewijzigd door iLudo; 13-10-20 om 00:26.

  17. #36

    Standaard Re: Vag-Com interface: Not found?

    Even een update, inderdaad was de driver niet geïnstalleerd. Ik had dit wel gedaan maar doordat er op de achtergrond een virusscanner nog actief was, hierdoor konden de programma's op de een of andere manier niet met elkaar communiceren. De Chinese verkoper kwam met de oplossing. Dus hierbij bedankt voor de reactie, en raad ik het iedereen aan om z'n kabel in China te bestellen want de prijzen die ze hier vragen gaan nergens over. Zeker voor mensen zoals ik die het misschien 6 keer per jaar nodig heeft voor minor things.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •