Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Wat kun je met VAG-COM?

  1. #1

    Standaard Wat kun je met VAG-COM?

    Hallo,

    Kan iemand mij precies uitleggen wat je met een VAG-COM kan doen> ik heb nu al diverse verhalen gelezen en op internet gezocht, maar zou het toch liever van iemand horen die echt werkelijk verstand heeft van deze zaken.

    Opties aan en uitzetten, finetunen, uitlezen enz.. maar wat moet ik hieronder precies verstaan? ik heb (jammergenoeg) veel verstand van auto's maar alle electronica in de VAG groep auto's zijn mij onbekend.

    zo heb ik b.v. een A3 TDI 96kw uit 2001 met 6 bak, wat kan hier allemaal mee gedaan worden? brandstofniveau metertje resetten? km tellen ijken? enz?

    Gr
    Stephan

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.602
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat kun je met VAG-COM?

    Hier algemeen : http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html


    Hier specifiek voor Audi: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...rocedures#Audi

    Het gaat wat ver alle mogelijkheden hier te beschrijven. Ik neem aan dat je via bovenstaande links een aardig beeld kunt krijgen.
    Daarnaast zijn er oa op dit forum veel aparte, niet direct beschreven bij Ross, aanpassingen te vinden.

    Succes!

    edit: voor het uitlezen van motor gegevens enz. kun je misschien met Pedro contact opnemen, hij doet dat dagelijks.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3

    Standaard Re: Wat kun je met VAG-COM?

    daar heb ik wat aan, dankjewel.

  4. #4
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.602
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat kun je met VAG-COM?


    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •