Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Vag-Com instellingen RNS-E

  1. #1
    Chrisz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    149
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Vag-Com instellingen RNS-E

    Hallo Iedereen,

    6 Augustus heb ik een afspraak bij JD Engineering om mijn A4 eens lekker te laten kietelen.
    Zij gaven aan dat zij ook kosteloos VAG-COM instellingen voor mij wilde doen, aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een kabel.
    Nu heb ik alleen wel de codes nodig, zodat zij dit voor mij kunnen doorvoeren. Ik heb al een tijd gezocht maar kom helaas niet verder. Vandaar deze vragen.

    Wat is de code om de Equalizer van een RNS-E op 0 te zetten? Hij staat nu op 1 en dat klinkt niet mooi.

    Als ik navigeer hoor ik alleen een stem uit de linkerachterspeaker, is dit ook een vag-com instelling en welke code hoort daarbij?
    Als dit geen VAG-COM instelling is, hebben jullie dan een idee waar dit door komt? De rest werkt namelijk perfect.

    Alvast heel erg bedankt!
    Audi A6 C7 2011 3.0 TFSI (300pk)
    Audi A4 B6 2004 1.8T - Tuned by JD Engineering (210pk/357nm)
    Audi A3 8P 2004 1.6

  2. #2
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: Vag-Com instellingen RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xitro Bekijk Berichten
    Hallo Iedereen,

    6 Augustus heb ik een afspraak bij JD Engineering om mijn A4 eens lekker te laten kietelen.
    Zij gaven aan dat zij ook kosteloos VAG-COM instellingen voor mij wilde doen, aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een kabel.
    Nu heb ik alleen wel de codes nodig, zodat zij dit voor mij kunnen doorvoeren. Ik heb al een tijd gezocht maar kom helaas niet verder. Vandaar deze vragen.

    Wat is de code om de Equalizer van een RNS-E op 0 te zetten? Hij staat nu op 1 en dat klinkt niet mooi.

    Als ik navigeer hoor ik alleen een stem uit de linkerachterspeaker, is dit ook een vag-com instelling en welke code hoort daarbij?
    Als dit geen VAG-COM instelling is, hebben jullie dan een idee waar dit door komt? De rest werkt namelijk perfect.

    Alvast heel erg bedankt!
    waar zit de Equalizer op de RNS-E ???
    en hoe weet je dat hij op 0 kan, en of hij dan wel mooi klinkt ???

    of heb je het over GALA

  3. #3
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Raadpleeg anders deze sites even:

    www.gerritspeek.nl of www.openobd.org


    ---
    - Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •