Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Kan opeens niet meer coderen?

  1. #1
    MennoTDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    32
    Posts
    305
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Kan opeens niet meer coderen?

    Ik wou vandaag mijn OEM xenonlampen gaan coderen, maar toen ik via het vagcom menu naar 09- central electrics ging, kwam ik wel in het longcodingmenu, maar zag geen mogelijkheden om dingen aan te vinken





    Dit was voorheen wel altijd mogelijk, daarom vind ik het zo vreemd.. En bij de Golf MK5 van mijn pa kom ik er wel gewoon in, en heb ik de mogelijkheid om bijvoorbeeld xenon aan te vinken!


    Weet iemand hoe dit kan?


    Heb de accu al losgekoppeld gehad, en de polen tegen elkaar aan om te resetten, maar dit mocht ook niet baten.


    Het gaat om een A3 8P van 2004.
    '07 Audi A3 Sportback 8P 2.0 TDI S-Tronic Ambition Proline | Powered by Vagtechniek @ 175pk / 410nm | MFSW
    '06Yamaha FZ1 S

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.965
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Kan opeens niet meer coderen?

    Hebben alle Bytes geen mogelijkheid meer voor vinkjes of alleen toevallig Byte 1 zoals op je printscreen?
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  3. #3
    MennoTDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    32
    Posts
    305
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Kan opeens niet meer coderen?

    Klopt, alle byte's hebben daar geen mogelijkheden meer. Heb de nieuwste labelfiles gedownload en geprogrammeerd, dit werkt ook niet..
    '07 Audi A3 Sportback 8P 2.0 TDI S-Tronic Ambition Proline | Powered by Vagtechniek @ 175pk / 410nm | MFSW
    '06Yamaha FZ1 S

  4. #4
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.965
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Kan opeens niet meer coderen?

    Misschien is de 10.6.0 te nieuw, heb je de laatst werkende VCSD (oudere) versie uitgeprobeerd?
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  5. #5

    Standaard Re: Kan opeens niet meer coderen?

    Te nieuw. Ze zijn al bij 11.11.1 Dus eigenlijk loopt hij achter...

    Je moet even kijken of je 8P0-907-279-23-H.LBL als labelfile hebt.
    Die file is al sinds 2006 beschikbaar...
    SEAT Leon 2.0 TDI FR 170 PK VAG-COM/VAG CAN PRO+VIM -> Eindhoven


  6. #6
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.965
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Kan opeens niet meer coderen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adjego Bekijk Berichten
    Te nieuw. Ze zijn al bij 11.11.1 Dus eigenlijk loopt hij achter...
    Solly ik heb niets geschleven..... mijn intelface met spleetoogjes heeft nog oudele softwale.
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  7. #7
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.614
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Kan opeens niet meer coderen?

    Tsja, dan moet je ff kijken of iemand anders ze kan coderen. Doen alle andere modules het wel?
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •