Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 60

Onderwerp: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

  1. #21
    A1tje
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    ~~~~~~
    Laatst gewijzigd door A1tje; 18-11-12 om 23:51.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    QED.

    Maar nogmaals: als RCS de energie die ze steken in het opsporen van 'criminelen' eens investeren in hun (potentiele) klanten, dan zou hun marktaandeel vanzelf groeien.
    Ik zie het verband niet tussen illegale handel met Chinese troep stoppen en de door jou genoemde marktaandeel vergroten....ja, het gaat hand in hand maar de een sluit het andere niet uit.

    Heb je overigens wel een geprobeerd een beetje support te krijgen van Priemis ? Je betaalt daar extra voor.

    Ik blijf erbij, koop bij de goedkoopste leverancier en zorg dat je de officiele VAG COM forums met bruikbare informatie gebruikt. De site van Gerrit Speek bijvoorbeeld is zo geweldig dat ik echt geen andere support meer nodig heb. Die man is mijn ware held geworden sinds ik VAG COM heb.


    TT

  3. #23
    Franky D
    Guest

    Standaard

    Sorry, daar ben ik het nu weer niet mee eens.
    Ze zijn helemaal niet arogant, en duur al helemaal niet. Ze zijn zelfs de goedkoopste van iedereen die de kabel aanbied, de legale dan hé om misverstand te voorkomen.
    Dat ze slecht zijn te bereiken, dat dan weer wel.
    Heb op dit moment email contact met ze omtrent een VCDS kabel met Nederlandse software.
    Alleen hebben ze problemen met het omzetten van engels naar Nederlands.
    Heb ook vandaag mail contact gehad met Priemus met de vraag waarom zij bijna 200€ duurder waren als RCS.
    Ze willen mij 50,-€ korting geven, maar vindt nog steeds het verschil te groot.
    Nogmaals, ik wil persé een orginele maar met NL software.
    Morgen maar eens bellen met Priemus.

  4. #24
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A1tje Bekijk Berichten
    De Engelse kost "maar" 339 Euro incl. verzenden. Waar haal jij vandaan dat ze inkoop 250 Dollar betalen? En dan nog: het is een commercieel bedrijf en geen monopolist, dus je kunt hem ergens anders kopen (maar niet goedkoper volgens mij). Als je de appels bij AH te duur vindt ga je toch naar C1000? Ga je daarna ook bij AH voor de deur staan schelden dat ze duurder zijn?

    En off-topic: hoe trots je ook op je Samsung GT-I9100 bent, zet alsjeblieft die storende en forumvervuilende Tapatalk handtekening uit.
    Dat jij in sprookjes gelooft, is niet mijn probleem. Prijs die jij noemt, is voor de particulieren. RCS betaalt die prijs nimmer, never, nooit. Je moet ze eens commercieel benaderen en dan snap je mijn reactie wel over dat arrogant zijn. Ze gebruiken hun monopoliepositie wel goed en gunnen anderen het niet die via hen een reseller willen worden. Ervaringen genoeg hier op het forum en in mijn omgeving. Maar wie heeft nou NL software nodig? Ik ga niet 100 euro extra betalen voor een beetje vertaling. En over dat schelden, zo zie jij het. Ik deel mijn ervaring.

    En offtopic: ik vind mijn onderschrift niet storend en ook geen opmerkingen gehad van de moderators. Dat ik het gebruik, heeft een reden dus het blijft


    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  5. #25
    A1tje
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    ~~~~~~
    Laatst gewijzigd door A1tje; 18-11-12 om 23:51.


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    [QUOTE=A4FSI;1304249]Dat jij in sprookjes gelooft, is niet mijn probleem. Prijs die jij noemt, is voor de particulieren. RCS betaalt die prijs nimmer, never, nooit. Je moet ze eens commercieel benaderen en dan snap je mijn reactie wel over dat arrogant zijn. Ze gebruiken hun monopoliepositie wel goed en gunnen anderen het niet die via hen een reseller willen worden. Ervaringen genoeg hier op het forum en in mijn omgeving.


    Even wat opgezocht nu we toch de feiten op tafel willen hebben en de sprookjes aan de kleintjes willen vertellen ;-)

    HEX-CAN-USB adapter.

    - Ross-Tech: 349 USD. Dollarkoers (www.dollarkoers.nl) van 1,23 geeft: 284 euro. Excl. Invoerrechten en verzendkosten uit USA
    - Randstad Car: 339 euro. (Engelstalige). 399euro (Nederlandstalig). (google shadow)
    - Priemus: 440 euro (Nederlandstalig)
    - Celtech op marktplaats: 398 euro (Engelstalig) Zijn staan alleen niet als een officiele distributeur geregistreerd op de Ross-tech site dus hoe het zit met aftersales zoals updates is me onbekend
    - Auto-Tech in Belgie: 415 ex. BTW (Nederlandstalig)


    Dus harde getallen bekijkende is Ross-Tech de goedkoopste leverancier als de verzendkosten en invoerrechten niet boven de 56 euro uitkomen. Wie heeft daar de harde getallen van ? We kunnen dan met harde getallen de goedkoopste aanwijzen.


    De vraag is nu welke andere fabrikant voor dit bedrag dezelfde functionaliteiten als VAG COM verkoopt. Wie weet het? Dit soort apparaten voor andere merken zijn zover ik het zie aanzienlijk duurder, kijk maar naar OP-COM en Carsoft.



    TT

  7. #27
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.304
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    [QUOTE=TT1980;1304267]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Dus harde getallen bekijkende is Ross-Tech de goedkoopste leverancier als de verzendkosten en invoerrechten niet boven de 56 euro uitkomen. Wie heeft daar de harde getallen van ? We kunnen dan met harde getallen de goedkoopste aanwijzen.
    begin 2010 heeft Ross-Tech mij $ 51,33 berekent voor de verzendkosten.
    de invoerrechten heb ik hier even niet bij de hand.
    in een andere discussie is dit ook al eens aan de orde gekomen.
    maar als ik weer thuis ben, kan ik de rekening van FedEx er wel even bij zoeken.

    edit:
    even enkele eerdere discussies bekeken.
    hou maar € 55,-- aan voor DHL òf FedEx.

  8. Ad
  9. #28
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Priemus heft idd de prijs van 440 euro!! maar wel ex btw!!! en natuurlijk ex de verzend kosten.
    Inlusief de BTW wordt het 523,60 en dat vindt ik niet echt een koopje.

    [QUOTE=TT1980

    - Ross-Tech: 349 USD. Dollarkoers ([url]www.dollarkoers.nl[/url]) van 1,23 geeft: 284 euro. Excl. Invoerrechten en verzendkosten uit USA
    - Randstad Car: 339 euro. (Engelstalige). 399euro (Nederlandstalig). (google shadow)
    - Priemus: 440 euro (Nederlandstalig)
    - Celtech op marktplaats: 398 euro (Engelstalig) Zijn staan alleen niet als een officiele distributeur geregistreerd op de Ross-tech site dus hoe het zit met aftersales zoals updates is me onbekend
    - Auto-Tech in Belgie: 415 ex. BTW (Nederlandstalig)

  10. #29
    Audi1247
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    [QUOTE=Franky D;1304359]Priemus heft idd de prijs van 440 euro!! maar wel ex btw!!! en natuurlijk ex de verzend kosten.Inlusief de BTW wordt het 523,60 en dat vindt ik niet echt een koopje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT1980- Ross-Tech: 349 USD. Dollarkoers ([url
    www.dollarkoers.nl[/url]) van 1,23 geeft: 284 euro. Excl. Invoerrechten en verzendkosten uit USA- Randstad Car: 339 euro. (Engelstalige). 399euro (Nederlandstalig). (google shadow)- Priemus: 440 euro (Nederlandstalig) - Celtech op marktplaats: 398 euro (Engelstalig) Zijn staan alleen niet als een officiele distributeur geregistreerd op de Ross-tech site dus hoe het zit met aftersales zoals updates is me onbekend- Auto-Tech in Belgie: 415 ex. BTW (Nederlandstalig)
    Ik zal mijn reactie maar kort houden. Randstad Car Solutions: niks kopen daar. Ze reageren nooit op emails over vragen omtrend de Ross tech kabel tenzij zij je er 1 wilt bestellen. Ze zijn inderdaad arrogant en denken dat ze heel wat zijn. Had laatst een mail gestuurt met een vraag over de kabels op marktplaats: Kreeg na 5 dagen pas reactie terug met de arrogante mededeling dat ik maar contact op moest opzoeken bij de advocaten die hun zaken regelen.Als zij nou wat meer aandacht zouden besteden aan hou zij met klanten zouden omgaan. Maar goed heb het kabeltje gekocht bij Ross tech met nog 60 dollar korting ook. Super goede serive en had het kabeltje zelf met een week in huis.

  11. #30

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT1980 Bekijk Berichten
    De site van Gerrit Speek bijvoorbeeld is zo geweldig dat ik echt geen andere support meer nodig heb. Die man is mijn ware held geworden sinds ik VAG COM heb.TT
    Ik bloos bijna...
    Maar zonder aanvullingen van forums als deze, had mijn site niet de huidige omvang bereikt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    De vraag is nu welke andere fabrikant voor dit bedrag dezelfde functionaliteiten als VAG COM verkoopt. Wie weet het? Dit soort apparaten voor andere merken zijn zover ik het zie aanzienlijk duurder, kijk maar naar OP-COM en Carsoft.TT
    Andere fabrikanten die dezelfde functionaliteit bieden als VCDS (voor ongeveer dezelfde prijs) zijn er niet, anno zomer 2012. Zo eenvoudig is dat.
    Diagnose apparatuur voor andere merken (bv. Bavarian Tech voor BMW, Durametric voor Porsche, OP-COM voor Opel) kosten meestal een veelvoud van de prijs van VCDS.
    Laatst gewijzigd door speek; 23-07-12 om 07:55.

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    De door ons ingeschakelde advocatenbureau, intellectueeleigendom advocaten uit Amsterdam, heeft met succes diverse personen voor de rechter gekregen
    Ja en? Voor de rechter krijgen zegt helemaal niks over schuld en eventueel straf of boete, je kan voor rechter komen en gewoon vrijgesproken worden.. klinkt als iets van beeeetje overdrijven.. vind ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Als ik de opmerkingen lees (en niet alleen hier) lijkt het me beter als ze eens wat aan hun eigen servicegerichtheid gaan doen dan hun markt te beschermen. Als er straks geen concurrenten zijn, is er ook geen incentive om nog behoorlijke service te verlenen.
    Typisch Nederlands.
    +1
    Laatst gewijzigd door saso; 23-07-12 om 12:36.

  13. #32
    Audi1247
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saso Bekijk Berichten
    Ja en? Voor de rechter krijgen zegt helemaal niks over schuld en eventueel straf of boete, je kan voor rechter komen en gewoon vrijgesproken worden.. klinkt als iets van beeeetje overdrijven.. vind ik.+1
    Juist, Rare gasten joh: leven in hun eigen wereldje die iedereen van buitenaf met een vraag als vijand zien waar direct de advocaten op gestuurd mogen worden. Laten we allen gewoon bij Ross Tech kopen dan heb je een goed product en super goede service.Zullen ze wel anders piepen als de klandizie duidelijk daalt.

  14. #33
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi1247 Bekijk Berichten
    Juist, Rare gasten joh: leven in hun eigen wereldje die iedereen van buitenaf met een vraag als vijand zien waar direct de advocaten op gestuurd mogen worden. Laten we allen gewoon bij Ross Tech kopen dan heb je een goed product en super goede service.Zullen ze wel anders piepen als de klandizie duidelijk daalt.
    +1 maar er zijn altijd van de "ik weet niet beter en kijk nooit verder dan mijn neus lang is" figuren die zich laten afzetten door RCS. Want? Ja, er zit wel NL software op. Whoeoeoeoe


    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  15. #34
    A1tje
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    ~~~~~~
    Laatst gewijzigd door A1tje; 18-11-12 om 23:50.

  16. #35

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A1tje Bekijk Berichten
    Wel jammer dat er nog veel verwijzingen naar openobd.org staan, die site is er al een tijd geleden mee opgehouden.
    Die verwijzingen zijn er 2 dagen geleden voor het grootste deel af gegaan.
    Inderdaad zijn er nog een paar. Die komen die komende dagen 'aan de beurt'.

  17. #36
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Offtopic: Gerrit, wel een super site heb je gelanceerd. Mijn complimenten.

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi1247 Bekijk Berichten
    Juist, Rare gasten joh: leven in hun eigen wereldje die iedereen van buitenaf met een vraag als vijand zien waar direct de advocaten op gestuurd mogen worden. Laten we allen gewoon bij Ross Tech kopen dan heb je een goed product en super goede service.Zullen ze wel anders piepen als de klandizie duidelijk daalt.
    Grappig dat mensen niet weten waar ze het over hebben. Wist je dat Nederland een van de voorlopers is op het gebied van eigendomsrechten? Als je bij de bekende software piraten jagers zoals BSA eea aangeeft kan ik je verzekeren dat er hoge boetes komen. We hebben dit bij een concurrent drukkerij gezien. Ze waren daarna meteen failliet :-)

    Er is een verschil tussen strafrecht en civielrecht. Bij een strafrecht zijn we in Nederland een beetje te soft. Maar bij civielrecht niet. Helaas is het bij ons ook niet zo goed als in Amerika want dan kan je bij het pakken van zo'n piraat meteen een zwitserleven gevoel oppakken.


    Ik zag trouwens een foutje in mijn opsomming van gisteren. De BTW was ik bij Priemus vergeten ...het waren de extra glazen rode sap.. MEA MAXIMA CULPA.

    TT

  19. #38
    Franky D
    Guest

    Standaard

    @TT, dat had ik al voor je aangevuld.

    Vanacht om 00,51 een pb gehad van die Doebar van Marktplaats met de vraag of ik alle info over hem wou verwijderen in mijn post over hem.
    Hij heeft speciaal een account aangemaakt (Rob14) om mij te kunnen benaderen.
    Het wordt nu steeds spannender hier. Waarom zou ik? Als hij niets te verbergen heeft, heeft hij toch ook niets te vrezen?
    Zijn advertenties zijn wel allemaal weg op Marktplaats.
    Nogmaals, wat iedereen doet moet ie zelf weten, niet mijn pakkie an, maar ik wordt niet graag bezeikt, door niemand niet. RCS heeft mij ook al benaderd omtrent gegevens van deze Doebar, maar daar doe ik dus mooi niet aan mee, nog niet misschien. Zij willen het gevecht aan gaan, dus doe jullie best zou ik zeggen. Ik ga me er niet in mengen. Neemt niet weg dat ik geen orginele kabel meer wil bestellen, alleen twijfel of ik dat nog bij RCS moet gaan doen. Ben nu eerder geneigd naar Priemus te gaan.


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁

  20. #39
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Ik kan me nog uit een verleden herinneren dat we een legale groupbuy wilden doen met Audiforum. Toen werden we ook belast met allerlei juridische advocatengeneuzel vanuit rcs.

    Zelfs vcds diensten aanbieden op marktplaats (met legale kabels & software van priemus) werden door hen aangestookt als illegaliteit en zonder pardon van marktplaats geweerd.


    Beetje simpel geneuzel, als je een kabel wilt, gewoon bij priemus (ik gedaan) of uit amerika halen. Ik zie zelf overigens geen toegevoegde waarde in de Nederlandse vertaling omdat dat je zoekmogelijkheden met google er niet beter op maakt. Draai er dus gewoon engelse software op.

  21. #40
    PETERAUDIA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    309
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten

    De door ons ingeschakelde advocatenbureau, intellectueeleigendom advocaten uit Amsterdam, heeft met succes diverse personen voor de rechter gekregen en is voor ons bezig om dit voort te zetten. Omdat onze acties tegen het zere been van de personen met illegale handeltjes zijn worden momenteel op marktplaats diverse valse, misleidende en persoonlijke advertenties geplaatst.

    Laat u niet misleiden door dit soort onverlaat. Een zeer groot aantal van dit soort gekraakte hard- en software vertoont gebreken. Gebreken die schade kunnen veroorzaken aan de vele complexe computers in uw voertuig en hoge schadeposten tot gevolg hebben. U bent dus gewaarschuwd.

    We zien helaas ook dat de criminelen onze naam een adres aan diverse valse advertenties hebben gekoppeld omdat we zo ons best doen om u te kunnen blijven voorzien van goede producten.

    Omdat we voor het bestrijden van deze criminelen ook uw hulp nodig hebben staan we open voor harde bewijslast wat betreft: verkoop en distributie van niet legale VAG COM systemen.

    We zullen u royaal belonen met originele Nederlandstalige en originele VAG COM systemen als we deze personen met succes voor de rechter kunnen slepen.

    Met vriendelijke groet,

    RandstadCarsolutions Benelux
    Gevolmachtigd Ross-Tech, LLC Importeur, Distributeur en Vertaler
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    @TT, dat had ik al voor je aangevuld.

    Vanacht om 00,51 een pb gehad van die Doebar van Marktplaats met de vraag of ik alle info over hem wou verwijderen in mijn post over hem.
    Hij heeft speciaal een account aangemaakt (Rob14) om mij te kunnen benaderen.
    Het wordt nu steeds spannender hier. Waarom zou ik? Als hij niets te verbergen heeft, heeft hij toch ook niets te vrezen?
    Zijn advertenties zijn wel allemaal weg op Marktplaats.
    Nogmaals, wat iedereen doet moet ie zelf weten, niet mijn pakkie an, maar ik wordt niet graag bezeikt, door niemand niet. RCS heeft mij ook al benaderd omtrent gegevens van deze Doebar, maar daar doe ik dus mooi niet aan mee, nog niet misschien. Zij willen het gevecht aan gaan, dus doe jullie best zou ik zeggen. Ik ga me er niet in mengen. Neemt niet weg dat ik geen orginele kabel meer wil bestellen, alleen twijfel of ik dat nog bij RCS moet gaan doen. Ben nu eerder geneigd naar Priemus te gaan.


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 
    @CITAAT RCS ---Omdat we voor het bestrijden van deze criminelen ook uw hulp nodig hebben staan we open voor harde bewijslast wat betreft: verkoop en distributie van niet legale VAG COM systemen.@

    We zullen u royaal belonen met originele Nederlandstalige en originele VAG COM systemen als we deze personen met succes voor de rechter kunnen slepen.


    je zou die doebar aan kunnen geven dan kRIJG je een systeem ,maar of je dat zou willen??
    om je er in te mengen ik weet het niet.


    oja sent from my hp tablet
    AUDI A4 2.0 TFSI S LINE
    AUDI : BLIJFT EEN HOBBY

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •