Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Onderwerp: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

  1. #1
    PETERAUDIA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    309
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    RandstadCarsolutions Benelux gaat illegaal verkoop aanpakken,zie advertentie marktplaats

    http://auto-onderdelen.marktplaats.n...fta_ind=3&fs=1

    mvg peter
    AUDI A4 2.0 TFSI S LINE
    AUDI : BLIJFT EEN HOBBY

  2. #2
    Franky D
    Guest

    Standaard re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Nu weet ik waarom ze niet reageerde op mijn mail's en telefoontjes (zie ander topic), ze hadden t te druk :-) , heb nu wel onlangs kontakt met ze gehad, maar de NL versie was tot na volgende week niet meer lieverbaar??? beetje vaag, niet? maar goed, ik wacht nog ff af dan.
    Heb m wel snel nodig ivm remblokken achter vervangen, en heb ook ff gekeken op MP als alternatief zolang Randstad niet kon leveren, wil wel persé een orginele Ross Tech kabel hebben, maar wel in t Nederlands.
    Heb diversen telefoontjes gepleegd en mails uitgewisseld van MP aanbieders, maar steeds weer een andere smoes als ik de kabel wou testen en afhalen in en om Den Haag/Zoetermeer, omdat ik daar toch in de buurt was ivm Wicked in Scheveningen.
    Advertenties werden steeds veranderd/vernieuwd qua woonplaats, maar de adverteerder heete wel steeds VAGCOM.
    Het werd op een gegeven moment een sport om iemand te pakken te krijgen en heb dan ook een mail gestuurd naar een van aanbieders met de vraag of hij de boel bezeikte, maar daar geen antwoord meer op gehad :-) .
    Maar goed, hier het verhaal wat op MP staat

    Beste Marktplaats gebruikers,


    Dit betreft een belangrijke mededeling over de VAG COM advertenties op www.marktplaats.nl !!!


    In de afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest om niet legale VAG COM DIAGNOSE SYSTEMEN van Ross-Tech LLC uit de V.S. van marktplaats te weren.

    Niet omdat deze producten goedkoop zouden zijn maar omdat ze de vastgelegde software rechten overtreden en de gedeponeerde merknaam zonder enige vorm van toestemming misbruiken. Overigens het is niet alleen de software wat u op uw PC installeert, Intellectueel Eigendomsrecht is ook geldig op de in de hardware aanwezige software en ontwerp van de adapter.

    Zoals u kunt inschatten wordt deze actie niet door iedereen gewaardeerd. Vooral niet door personen die hiermee een handeltje dachten op te zetten en kennelijk financieel het hoofd niet boven water kunnen houden. In Nederland is echter geen plaats voor illegale praktijken zoals deze.

    De door ons ingeschakelde advocatenbureau, intellectueeleigendom advocaten uit Amsterdam, heeft met succes diverse personen voor de rechter gekregen en is voor ons bezig om dit voort te zetten. Omdat onze acties tegen het zere been van de personen met illegale handeltjes zijn worden momenteel op marktplaats diverse valse, misleidende en persoonlijke advertenties geplaatst.

    Laat u niet misleiden door dit soort onverlaat. Een zeer groot aantal van dit soort gekraakte hard- en software vertoont gebreken. Gebreken die schade kunnen veroorzaken aan de vele complexe computers in uw voertuig en hoge schadeposten tot gevolg hebben. U bent dus gewaarschuwd.

    We zien helaas ook dat de criminelen onze naam een adres aan diverse valse advertenties hebben gekoppeld omdat we zo ons best doen om u te kunnen blijven voorzien van goede producten.

    Omdat we voor het bestrijden van deze criminelen ook uw hulp nodig hebben staan we open voor harde bewijslast wat betreft: verkoop en distributie van niet legale VAG COM systemen.

    We zullen u royaal belonen met originele Nederlandstalige en originele VAG COM systemen als we deze personen met succes voor de rechter kunnen slepen.

    Met vriendelijke groet,

    RandstadCarsolutions Benelux
    Gevolmachtigd Ross-Tech, LLC Importeur, Distributeur en Vertaler

  3. #3
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peteraudia4 Bekijk Berichten
    RandstadCarsolutions Benelux gaat illegaal verkoop aanpakken,zie advertentie marktplaats

    http://auto-onderdelen.marktplaats.n...fta_ind=3&fs=1

    mvg peter
    goede zaak !

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  4. #4
    PETERAUDIA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    309
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    goede zaak !
    idd
    mvg peter
    AUDI A4 2.0 TFSI S LINE
    AUDI : BLIJFT EEN HOBBY

  5. #5
    Franky D
    Guest

    Standaard re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Het is idd een goede zaak om illegaliteit te bestreiden, maar een minder goede zaak is hoe Randstad Car Solutions met zijn (toekomstige)klanten om gaat.
    Zie mijn Topic over ''ervaring gevraagd met Randstad Car Solutions'', ik ben gelukkig niet de enigste!!
    Ik vindt het dan ook niet gek dat mensen zoals IK (daar ben ik eerlijk in) een ander alternatief gaan zoeken.
    Mss dat Randstad daar toch eens over moet gaan nadenken als ze hun naam in ere willen houden.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Als ik de opmerkingen lees (en niet alleen hier) lijkt het me beter als ze eens wat aan hun eigen servicegerichtheid gaan doen dan hun markt te beschermen. Als er straks geen concurrenten zijn, is er ook geen incentive om nog behoorlijke service te verlenen.
    Typisch Nederlands.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7
    PETERAUDIA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    309
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Als ik de opmerkingen lees (en niet alleen hier) lijkt het me beter als ze eens wat aan hun eigen servicegerichtheid gaan doen dan hun markt te beschermen. Als er straks geen concurrenten zijn, is er ook geen incentive om nog behoorlijke service te verlenen.
    Typisch Nederlands.

    het is idd een feit dat de illegale systemen binnen 3 dagen geleverd worden,en RandstadCarsolutions Benelux na 3 weken zelfs nog geen reactie geven op bestellingen van hun klanten.dan hou je weinig potentiële klanten over.
    maar dat neemt niets weg dat het een goede zaak is om het illegale spul van de markt te halen.
    AUDI A4 2.0 TFSI S LINE
    AUDI : BLIJFT EEN HOBBY

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Dat 'illegale' is alleen een poging om hun eigen markt te beschermen, die software is volkomen legaal maar RCS heeft een deal met de fabrikant zodat ze het alleenrecht op de Nederlandse markt hebben en ze vinden het niet leuk als er iemand met parallelimport onder hun prijzen gaat zitten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    @ peteraudi; ik had die van mij na 3 dagen dus die van 3 weken is inderdaad vreemd tenzij je zeker weet dat je het goed hebt besteld ;-)

    @ tom; hoezo is niet legale Chinese troep verkopen hetzelfde als parallel import ? Zelfs direct bestellen uit de VS is niet goedkoper dan bij Randstad ??

    Overigens Windows 7 van marktplaats is inderdaad altijd goedkoper dan een officiele versie maar is dit een parallel import en legaal ?

    Volgens mij niet ;-)

    TT

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Zonder alle aanbiedingen op marktplaats gezien te hebben trek ik zelf geen conclusies over legaal of illegaal. Jij wel, blijkbaar. Ik heb ook nog nooit Windows gekocht op marktplaats, dus daar kan ik ook niks over zeggen. Ik heb wel een legale software doorverkocht onder de nieuwprijs omdat dat meer opleverde dan het op de plank laten staan.
    Er zullen best cheapo Chinese kabels met oude freeware-versies van VAG-COM worden aangeboden, zo'n kabel heb ik ook gekocht. Hoe graag een Nederlandse reseller het dan ook wil, dat is niet illegaal.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11
    Franky D
    Guest

    Standaard

    Laten we nou niet schijnheilig gaan doen hier.
    Iedereen heeft wel eens iets ilegaal gedownload, gekopieerd, of geleend of wat dan ook. Iemand die zegt dat nooit gedaan te hebben liegt dat ie barst!!

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    conclusies trekken? juist niet. Het waren de feiten en dit was echt geen freeware versie. Enfin. Laten we ook niet roomser zijn dan onze goedheilige Pope.

    Tegenwoordig moet je zelfs opletten bij het gebruiken van een foto op internet. Dat kan ook beschermd zijn. Op zich allemaal wel goed zo voor de mensen die hun geld daarmee moeten verdienen maar wat is (mis)gebruik met mate ?

    Mijn volgende auto wordt een TT zonder software ;-) een Lada misschien..


    TT

  14. #13
    A1tje
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    ~~~~~~
    Laatst gewijzigd door A1tje; 18-11-12 om 23:52.

  15. #14
    A1tje
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    ~~~~~~
    Laatst gewijzigd door A1tje; 18-11-12 om 23:52.

  16. #15
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Niet je conclusies trekken als je de feiten niet kent. De lite-versie die bij veel, zo niet alle Chinese kabels wordt geleverd is shareware. Je kunt -of kon, geen zin om dat uit te zoeken- 'm ook legaal downloaden. Als je een complete VCDS meelevert ben je illegaal bezig, maar die werkt sowieso niet met een universele kabel.

    OBDII is een standaard en bouwtekeningen voor de kabels zijn overal op internet te vinden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #16
    A1tje
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    ~~~~~~
    Laatst gewijzigd door A1tje; 18-11-12 om 23:51.

  18. #17
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    Waarbij je er dus maar voor het gemak even vanuit gaat dat de leverancier die toestemming niet heeft.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #18
    A1tje
    Guest

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    ~~~~~~
    Laatst gewijzigd door A1tje; 18-11-12 om 23:51.

  20. #19
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (Re)actie van RandstadCarsolutions Benelux

    QED.

    Maar nogmaals: als RCS de energie die ze steken in het opsporen van 'criminelen' eens investeren in hun (potentiele) klanten, dan zou hun marktaandeel vanzelf groeien.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #20
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    RCS is een arrogant bedrijf. De kabel die ze verkopen is erg duur. Ze kopen hem zeker voor 250 dollar per stuk in of zo. verkopen voor ruim 400 euro omdat er NL vertaling op zit. Afzetters zijn het. En dit is helemaal geen goede actie van ze.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •