Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: VAG-COM op Autoblog met vermelding van...

  1. #1
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard VAG-COM op Autoblog met vermelding van...

    Net een artikeltje gelezen op Autoblog én onzer Peeet komt ook nog even ter sprake.....

    http://www.autoblog.nl/gratis-opties...r-softwarehack


    "VCDS is niet alleen heel leuk. Wel leuk: mijn 2010 A4 heeft nu needle sweep, bochtenverlichting, mirror dipping bij achteruit rijden, een laptimer (woehoe), sfeerverlichting in de footwell, kun je de TV tuner en DVD speler tijdens het rijden gebruiken (heb ik wel 1 hele keer gedaan in de file…) en heb ik standventilatie. Bij de goedkopere A4 modellen kun je bluetooth carkit, die standaard in de auto aanwezig is, activeren. Dat soort kleine dingen zijn gewoon leuk.

    Vorig weekend ook de 2013 A6 van mijn vader aangepast. Daar zit nu ook needle sweep, mirror dipping en bochtenverlichting, en kun je de DVD speler tijdens het rijden gebruiken.

    Het voordeel van VCDS is ook dat als je een retrofit doet (elektrisch inklapbare spiegels, om iets te noemen), dat je deze kunt activeren in je auto. Hiermee kun je die dingen vervolgens in je MMI bedienen. Ook een ombouw van manueel bediende stoelen naar elektrische stoelen is in VCDS aan te passen, waardoor de auto ook ‘weet’ dat er elektrische stoelen inzitten.
    Op AudiForum.nl zit een vent die heeft van een basis A4 zo ongeveer een full option gemaakt, en alles via VCDS ook correct gecodeerd.

    Zover het leuke geneuzel, waar je als geek best vrolijk van wordt. Het nuttige van VCDS is dat je ook je auto volledig kunt uitlezen. Dit betekent dat je zelf je diagnose al kunt stellen voordat de dealer er naar gaat kijken.

    Mijn dealer staat zeer positief tegenover VCDS en weet dat ik dingen heb aangepast. Ze hebben me bij 1 bepaalde optie zelfs gevraagd hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Daarnaast zijn de monteurs zeer blij als ik met mijn laptop aan kom wandelen en ze in VCDS laat zien wat ik bedoel. Scheelt ze zoekwerk."
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-COM op Autoblog met vermelding van...

    Je hebt de link niet goed geplaatst.

  3. #3
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-COM op Autoblog met vermelding van...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Je hebt de link niet goed geplaatst.
    Merci, moet zo wel werken.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  4. #4

    Standaard Re: VAG-COM op Autoblog met vermelding van...

    Weer een leuke reclame. Verwijzing lijkt op Peeet te slaan. Maar er zijn hier natuurlijk meer. Der Bastler is ook wel erg fanatiek. Moet zo weer bij lezen bij hem
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •