Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: Tapatalk - Audiforum.nl

  1. #21
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xander15 Bekijk Berichten
    Sinds gisteren lukt het mij niet meer om via tapatalk ic
    iPhone op het forum te komen. Nog meer mensen met dit probleem?
    nope , nog geen last van gehad.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  2. #22

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    nee ik ook niet.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  3. #23
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Tapatalk is upgraded naar de laatste versie!

  4. #24

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Ik heb me onlangs geregistreerd op het forum omdat ik op korte termijn een Audi ga aanschaffen. Omdat ik al lange tijd gebruik maak van Tapatalk wil ik graag dit forum aan de app toevoegen. Nu krijg ik deze melding als ik probeer in te loggen:

    'You are not allowed to login via Tapatalk, please contact your forum administrator'

    Iemand een oplossing? @Sander misschien?

    Avian

  5. #25

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Is alleen voor goldmembers. Het topic waar dat in staat is blijkbaar verwijderd. In de 'betaalde abonnementen' sectie staat het volgende:

    Daarnaast biedt Audiforum als blijk van waardering de volgende privileges aan betalende leden;

    - Advertenties plaatsen is 'onbeperkt' mogelijk voor goldmembers (indien particulier).
    - Gouden status, gebruikersnaam is in gouden kleur weergegeven
    - Profielbeschrijving zelf aanpasbaar (tekst onder avatar)
    - Goldmembers surfen geheel advertentievrij op Audiforum.nl
    - Goldmembers kunnen hun eigen berichten wijzigen tot over de reguliere grens van 7 dagen
    - Goldmembers mogen ongelimiteerd gebruik maken van het privébericht systeem (normaal vanaf 100 berichten)
    - Goldmembers hebben toegang tot Audiforum via Mobile Apps (Tapatalk, Forumrunner)
    Bron: http://www.audiforum.nl/forum/payments.php
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #26

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Dank voor je reactie Bastet! Dat verklaart een hoop. Deze restrictie ben ik niet gewend van fora, maar goed, dan maar via de browser voorlopig.

  7. #27
    ChrisvanA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Dat je als gold member bepaalde privileges hebt begrijp ik, maar waarom je dan als geen gold member géén gebruik kan en mag maken van speciaal voor mobiele telefoons gemaakte apps om dus forums als deze te benaderen vind ik echt raar! Heb je een mobiel en zit je nog onhandig te pielen op een mobiele website! Het zoeken, plaatsen en reageren gaat stukken makkelijker en sneller via een app opje mobiel dan via de browser!

    Lijkt echt iets "Audi's" ... aangezien je zo'n auto kunt betalen betaal je ook maar voor het benaderen van dit forum met, GRATIS APPS notabene, die er speciaal voor gemaakt zijn!

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisvanA Bekijk Berichten
    Dat je als gold member bepaalde privileges hebt begrijp ik, maar waarom je dan als geen gold member géén gebruik kan en mag maken van speciaal voor mobiele telefoons gemaakte apps om dus forums als deze te benaderen vind ik echt raar! Heb je een mobiel en zit je nog onhandig te pielen op een mobiele website! Het zoeken, plaatsen en reageren gaat stukken makkelijker en sneller via een app opje mobiel dan via de browser!

    Lijkt echt iets "Audi's" ... aangezien je zo'n auto kunt betalen betaal je ook maar voor het benaderen van dit forum met, GRATIS APPS notabene, die er speciaal voor gemaakt zijn!
    Vrind, er is hier een enorme discussie geweest over het hoe en wat met betrekking tot Tapatalk. Dat topic is waarschijnlijk verwijderd wegens al het onbegrip en domme geneuzel dat er in voorkwam, maar de notendopversie is als volgt:

    1. Tapatalk vangt reclame inkomsten die voor Audiforum (AF) bedoeld zijn af. Hiermee krijg je dus ads te zien op AF, maar gaat het geld naar Tapatalk. Bij Goldmembers krijg je vanuit AF geen reclames meer, maar of Tapatalk daar ook rekening mee houdt: lijkt me niet. Je krijgt dan als Goldmember wellicht alsnog ads te zien.

    2. Tapatalk vereist diverse upgrades en software patches die constant moeten worden doorgevoerd om AF überhaupt op Tapatalk toonbaar te houden. De manuren en de attitude van Tapatalk hiertegenover maken het onrendabel.

    3. Bijlagen worden by default naar Tapatalk gestuurd, zodat ook non-Tapatalk gebruikers voor hits (en dus inkomsten) naar Tapatalk zorgen. Tevens zorgt dit er voor dat afbeeldingen etc. niet meer vanaf AF zichtbaar zijn, mocht de Tapatalk account of server wegvallen.

    Je moet even je eigen "Audi attidude" bijstellen vriend. Dat een app voor jou gratis is, betekent niet dat de developer/administrator kant daarvan óók gratis is. Voor veel software (waaronder ook iDeal) is een enorme hoeveelheid onderhoud (en dat is tijd, en dat is weer geld!) nodig, en kost het vaak zelfs licenties om te mogen gebruiken. Stel, Audiforum wil Tapatalk volledig benutten, dan moet men daar volgens mij gewoon voor betalen. Kom jij dan leuk met je "gratis" app - dat is omdat de website eigenaar daar de rekening voor betaalt.

    Lijkt echt iets "Audi's" en "newbies"... aangezien je zo'n auto kunt betalen, verwacht je ook maar meteen recht te hebben op alles, omdat de auto zo duur was. Ook met GRATIS APPS die voor de eigenaar/beheerder NIET GRATIS ZIJN.

    Tapatalk is er speciaal voor gemaakt om zo veel mogelijk geld te verdienen aan a) bezoekers en b) beheerders. Niet om het voor iedereen makkelijk te maken om op je mobiel websites te bezoeken. Leer verdorie gewoon eens te waarderen dat je überhaupt op je 4-5" grote schermpje, draadloos en overal, bij alle gegevens op de hele grote wereld kan. Dat iets dan misschien iets meer moeite kost dan drie veegjes... deal with it.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #29
    ChrisvanA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Bepaalde punten die jij opnoemt @Bastet wist ik niet en mijn excuses voor mijn reactie op dit draadje.
    Nadeel van discussies online is dat ze vaak verkeerd opgevat worden...

    Ik had eerder al lopen zoeken naar antwoorden over het tapatalk gebruik maar niks kunnen vinden. Via mobiele site trouwens! Heel bijzonder is dat toen ik via de app tapatalk zocht naar dit onderwerp ik wel antwoorden en duidelijkheid kreeg over deze en soortgelijke apps. Veel overzichtelijker dus.
    Dat er reclames getoond worden.. ach, dat heb je overal tegenwoordig! Als je op fb zit of twittert of gewoon wat rond surft op internet.

    Het inkomsten verhaal dat dat via ads naar de makers van tapatalk snap ik. Dat is niet leuk idd!

    Had al eerder gevraagd naar tapatalk gisteren en toen kreeg ik een linkje als reactie maar met als tip erbij "gebruik de zoek functie voortaan voor je vragen stelt!"
    Als ik via de zoek functie iets niet kan vinden stel ik gewoon de vraag. Soms zijn er ook gewoon gesloten discussies of threads waar niet het antwoord in voor komt wat je zoekt! Of zoveel threads waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet...
    Maar goed, ben al bang geworden om iets te vragen nu dus zal het voorlopig op alleen lezen houden!

  11. #30

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Dit onderwerp is een raar onderwerp, dat is een feit. Het originele topic is verwijderd, dat maakt het erg lastig. Dus ook @tom - er is over Tapatalk en AF bijna niets te vinden dat bruikbaar is, of antwoorden geeft. De vorige discussie is in een welles/nietes/hullie/huilen discussie vervallen en is daarom weggehaald, volgens mij.

    Chris, gewoon blijven posten, het is gewoon toevallig dat er nu kort achter elkaar weer een opmerking over Tapatalk komt. Reageer ik soms ook wat bot op. Welkom op 't forum!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  12. #31
    ChrisvanA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Haha oke!

  13. #32
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    En een nieuwe update 👍
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #33
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    En een nieuwe update 👍
    Die was er de 13e al toch !?
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  15. #34
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    En weer die irritante " handtekening" uitgezet...😖
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #35
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tapatalk - Audiforum.nl

    En een update
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •