Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: Bereikbaarheid website algemene meldingen

  1. #21

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchlimits Bekijk Berichten
    zou het wel jammer vinden als het wel ineens permanent offline gaat.
    Same, heb dat gezien bij het Carisma forum (Nederlands). Stond best een aardige schat aan informatie op, alles weg. Zo zonde.

    @Sander - als je ooit plannen hebt om de boel aan de kant te gooien / weg te doen, stuur mij en @Dutchlimits even een berichtje.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #22
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Same, heb dat gezien bij het Carisma forum (Nederlands). Stond best een aardige schat aan informatie op, alles weg. Zo zonde.

    @Sander - als je ooit plannen hebt om de boel aan de kant te gooien / weg te doen, stuur mij en @Dutchlimits even een berichtje.
    Een dergelijk voorstel hebben wij hem ook al gedaan. Tot op heden is daar geen interesse voor.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  3. #23
    Dutchlimits's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    824
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S7

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    @RS6BlackPanther, dat is spijtig want men heeft het beste voor het forum lijkt me.

    Zie wel dat vBulletin wat dit forum gebruikt centen kost bij zelfs een upgrade. ($209).

    4.2.3 is volgens mij van 2016, dus het forum loopt dan 6 jaar achter ipv 10.
    Audi S7 4.0 Twin turbo (TFSI) V8 2013

  4. #24
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchlimits Bekijk Berichten
    @RS6BlackPanther, dat is spijtig want men heeft het beste voor het forum lijkt me.

    Zie wel dat vBulletin wat dit forum gebruikt centen kost bij zelfs een upgrade. ($209).

    4.2.3 is volgens mij van 2016, dus het forum loopt dan 6 jaar achter ipv 10.
    Ja vind ik ook. Het wordt zeker tijd voor een grondige update, frisse layout en update van vele zaken.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  5. #25
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchlimits Bekijk Berichten
    @RS6BlackPanther, dat is spijtig want men heeft het beste voor het forum lijkt me.

    Zie wel dat vBulletin wat dit forum gebruikt centen kost bij zelfs een upgrade. ($209).

    4.2.3 is volgens mij van 2016, dus het forum loopt dan 6 jaar achter ipv 10.
    Als dat nodig is lijkt me dat kleingeld met de forum leden, drempel van gold member wat verlagen naar min 10,- of vrijwillig meer, geen sticker. Trek je meer personen over de streep, ik zie dat op een andere website waar ik zit ook wel.

    Vraag mij ook altijd af hoe lang tom dat al doet, en allemaal vrijwillig?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #26
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Laten we niet te hard van stapel lopen. De site is gewoon bereikbaar en er is niets veranderd nu in vergelijk met de afgelopen 10 jaar, enige is dat de site bannervrij is geworden.

    De site updaten kan je vergeten, Vbulletin software is zo dood als een pier, en de alternatieve software pakketten hebben nog geen 10% van de functionaliteit die we hier hebben. Veel is handgeschreven door ons en niet eventjes als een module te installeren. Upgraden is terug naar 2004 gaan in dit geval. Idem met de servers waar het op draait, dat is geen howtoforge DIY lamp servertje.

  7. #27
    Dutchlimits's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    824
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S7

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Er worden nog gewoon updates gemaakt hoor. En als de gemaakte modules zo strikt gebouwd zijn dat upgraden onmogelijk is dan is dit niet bepaald slim gebouwd. Wat is allemaal toegevoegd hier? Desnoods kan je modules laten vervallen aangezien men hier voor 99% alleen interesse heeft in forumberichten, meer niet.

    Een server laat je ook wel heel spannend klinken, je kunt op wel duizenden verschillende hosts je site laten publiceren tegenwoordig. Het is geen facebook hier wat zeker wel een zware omgeving vraagt. Dit forum kan prima op een standaard server draaien, er zijn geen duizenden bezoekers op een dag.

    Maar goed jammer dat de keuze wordt gemaakt om het langzaam dood te laten gaan. Ik laat het hier dan maar bij.
    Audi S7 4.0 Twin turbo (TFSI) V8 2013

  8. Ad
  9. #28
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchlimits Bekijk Berichten
    Maar goed jammer dat de keuze wordt gemaakt om het langzaam dood te laten gaan. Ik laat het hier dan maar bij.
    Why the drama? Er gaat niets langzaam dood. Er is niets disfunctioneel en ook niets niet-werkend. Er is enkel door me aangegeven dat we bannervrij zijn en ik me nergens aan wil verbinden.

  10. #29
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Why the drama? Er gaat niets langzaam dood. Er is niets disfunctioneel en ook niets niet-werkend. Er is enkel door me aangegeven dat we bannervrij zijn en ik me nergens aan wil verbinden.
    Je kan het ook omdraaien, waarom the desinteresse? Het is het enige audiforum in Nl, heel mooi en kan best nog beter aangezien het al jaren vreselijk traag/sloom en outdated vergeleken met andere forums en slechts een aantal die hards die elke dag goedemorgen posten.
    Nu zijn er een aantal personen die het nog zien zitten om audiforum te verbeteren/overnemen/whatever en je smijt de deur dicht.

    Aan alles in je berichten is namelijk te lezen dat je er geen zin meer in hebt en geen tijd in wil steken, nou stokje doorgeven zou ik zeggen!
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #30

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Er is enkel door me aangegeven dat [...] ik me nergens aan wil verbinden.
    Dit klinkt een beetje eng, als in, if it dies it dies, geen verplichting of interesse voor een revival. Enige dat we willen aangeven is dat er hier toch al een aantal mensen zijn die bereid zijn het stokje over te willen nemen als de desinteresse te groot wordt.

    Verder wel met @Rol-Co eens - je geeft al heel lang de indruk dat het je geen lor interesseert. Niet om je dwars te zitten, je kent mij ook al een jaar 10-15, en ik zie je ook al zo lang niet bepaald enthousiast worden van dit forum...

    No worries verder.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    1.078
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Mocht het nodig zijn wil ik ook mijn bijdrage wel leveren. Inmiddels ruim 11 jaar zelfstandige op gebied van webdevelopment / hosting. Weliswaar nu maatwerk (Laravel), maar vroeger veel gesleuteld aan en gewerkt met vBulletin voor eigen forums. Moet Sander wat data betreft wel even steunen: custom werk aan vBulletin (en zelfs de plug-ins als je die kant en klaar gebruikt) gaan bijna gegarandeerd stuk als je dit zou willen gaan bijwerken / upgraden. Je kunt er vergif op innemen dat het verschil tussen vB4 en vB5 groot genoeg (anders was het geen major versie). En als je eigen mods al geen problemen geven dan loop je ongetwijfeld nog tegen andersmans plugins aan die niet vB5-ready zijn en dan houdt het al snel op. Ik denk ook niet dat iemand van andermans werk, zonder inhoudelijk de code te kennen, of iets makkelijk is of niet. De verrassingen kunnen dan erg groot zijn ;-)

    Verder sluit me overigens ook aan bij de rest: zou jammer zijn als de gedachte echt is "als het gebeurd, jammer dan" terwijl er anderen zijn die je ermee willen helpen of desnoods overnemen. In dat geval doe je jezelf evenveel plezier ermee om het stokje door geven en de last helemaal kwijt te zijn. Een eervolle vermelding voor al je tijd en moeite zul je van mij altijd blijven krijgen.

    Just my two cents.

  13. #32

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Dus geen goldmember meer nodig?
    Alleen voor het marktplaatsgedeelte kom ik nu net achter .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #33
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bereikbaarheid website algemene meldingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Alleen voor het marktplaatsgedeelte kom ik nu net achter .
    Dat maakt dan weer niet uit, een zeldzaamheid als je daar iets verkoopt.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •