Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 36 van de 36

Onderwerp: Reclames op Audiforum.nl

  1. #21
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.169
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Goede actie @Sander
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #22

  3. #23
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    het is weer zover..
    Knipsel1.jpg
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8

  4. #24
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vdub Bekijk Berichten
    het is weer zover..
    Knipsel1.jpg
    Die is ook niet weg, wordt eenmaal per 2 uur getoond per sessie.

  5. #25
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    ik krijg em elke keer, elke pagina/topic etc dezelfde bovenaan, of ik nu 1x per minuut ververs of 1x per seconde..
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8


  6. #26
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Keertje je browser opschonen

  7. #27
    VosS4
    Guest

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Volgens mij werkt dit soort reclame geen kont...bij mij werkt het averechts in ieder geval.

  8. Ad
  9. #28
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Bij mij ook, helemaal als ze een soort van onbruikbare site maken waardoor er misschien verwacht wordt dat je die goldmembership gaat nemen? Maar er zitten nog wat meer 'schoonheids' foutjes in helaas..

    Ben trouwens wel benieuwd hoe die openbare informatie van @WFJ eigenlijk aan die geslachts info komt tenzij audiforum.nl dit zelf ergens laat zien als er met iets (programma ? site ?) opgevraagd kan worcen?
    Laatst gewijzigd door A6 Black Optic; 13-12-15 om 05:34.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  10. #29
    WFJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Als je bijvoorbeeld een Google account hebt en standaard ingelogd bent bij Google Chrome. Bij het aanmaken van je Google account geef je allerlei info op...

    Als het niet zou werken, zouden er uiteindelijk ook geen adverteerders meer zijn... Maar ik snap je denkwijze...

  11. #30
    VosS4
    Guest

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WFJ Bekijk Berichten
    Als je bijvoorbeeld een Google account hebt en standaard ingelogd bent bij Google Chrome. Bij het aanmaken van je Google account geef je allerlei info op...

    Als het niet zou werken, zouden er uiteindelijk ook geen adverteerders meer zijn... Maar ik snap je denkwijze...
    Daarom heb ik geen Google Account, Google Chrome en geen Smoelboek....ik weet niet hoe het zit bij ramen gebruikers maar bij Appel kan je alles uitzetten, bijna geen reclame of tracking...maar een goed product heeft geen reclame nodig dat verkoopt zichzelf.

  12. #31

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VosS4 Bekijk Berichten
    Daarom heb ik geen Google Account, Google Chrome en geen Smoelboek....ik weet niet hoe het zit bij ramen gebruikers maar bij Appel kan je alles uitzetten, bijna geen reclame of tracking...maar een goed product heeft geen reclame nodig dat verkoopt zichzelf.
    Onzin - gebruik van Apple, Windows of Linux maakt hierin geen klap uit. Het zijn adverteerders die bepalen wat er gebeurt met reclames en info, niet het OS (en in zeer beperkte mate slechts de browser). Opera, Safari, Edge, Chrome, Firefox, Internet Explorer, Chromium... alles accepteert by default third party cookies, en er is maar héél weinig dat standaard een 'Do Not Track' verzoek verstuurt.

    Adverteerders weten vermoedelijk meer van jou dan je denkt dat ze weten. Op basis van non-specifieke gegevens kunnen ze akelig precies profielen samenstellen.

    @WFJ: waarom ik mij wél druk maak om dit soort praktijken is het idiote, achterlijke, arrogante, misplaatste en compleet ziekelijke gedrag van veel van die advertentiebedrijven. Ze hebben totaal schijt aan wat de consument wil, en verkopen met name reclamepraatjes, die beloven dat HUN reclametactiek de allerbeste is. Ik zet in elke browser altijd alles uit - waar mogelijk - via de diverse tracking-opt-out opties. Vaak zie je dat na een verloop van tijd alsnog bedrijven hun cookies plaatsen (nee, niet gewist). Daarnaast zijn ze er ook die keihard een helder, simpel en niet mis te verstaan klantverzoek negeren: de Do Not Track header.

    ShareThis privacy policy:
    http://www.sharethis.com/legal/priva....gelgyVAt.dpbs
    We currently do not participate in any “Do Not Track” (DNT) systems that would allow us to respond to signal or other mechanism from you regarding collection of your PII.
    "Wij doen niet mee aan Do Not Track verzoeken, want we willen niet luisteren naar de klant."

    Tastykake privacy policy:
    http://www.tastykake.com/california-privacy-rights
    California law provides that California residents are entitled to know how the site responds to “Do Not Track” browser settings. Like many other websites and online services, our site does not currently alter its practices when it receives Do Not Track signals because there is no consensus among industry participants as to what “Do Not Track” means in this context.
    "Omdat de buurman misschien net snapt wat "VOLG MIJ NIET" betekent, doe ik het lekker toch maar wel, want we zijn het er niet unaniem over eens. Lekker puh".

    Vooral die laatste - en letterlijk die tekst - kom ik vaak tegen in de diverse privacy policies. Die reclame branche is achterlijk, arrogant en misbruikt hun zielige positie "ja maar anders verdienen site eigenaren geen geld!" om te data-minen. En daar is NIETS goed tegenin te brengen. Dit domme kortzichtige gedrag is de reden dat ik inmiddels alleen nog maar browsers met ad-blockers gebruik, volgestopt met blacklists en andere anti-tracking/cookie rotzooi.

    Hebben targeted ads averechts effect? Zeker. Hebben ze er ooit voor gezorgd dat ik er iets door ging kopen? Nooit.

    Ik heb vorige maand een nieuwe wasmachine moeten zoeken. Helaas nog geen anti-track ingesteld. Nieuwe machine opgezocht, gekozen, betaald en geleverd gekregen. Prima. Maar targeted ads denken dan de weken erna dat ik nog steeds een wasmachine nodig heb. Overal zie ik dan CoolBlue met de nieuwe Samsung EcoBubble, etc. VOLSTREKT IRRELEVANT dus. Die hele reclame industrie is zo hopeloos ouderwets... time for change boys, paid subscriptions, dat is wat werkt (ik zou graag betalen voor YouTube als ik daarmee niet die stomme in-video reclame kreeg!).
    Laatst gewijzigd door Bastet; 13-12-15 om 22:27.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #32
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WFJ Bekijk Berichten
    Als je bijvoorbeeld een Google account hebt en standaard ingelogd bent bij Google Chrome. Bij het aanmaken van je Google account geef je allerlei info op...

    Als het niet zou werken, zouden er uiteindelijk ook geen adverteerders meer zijn... Maar ik snap je denkwijze...
    Maar... waar heb jij deze info nu vandaan ? Het was openbaar op te vragen toch ? En nee ik zorg dat ik nergens ingelogd ben (FB , google heb ik niet eens) dus van mij wordt er op die manier niet getracked.

    Vandaar dat ik ook zo irritant vind dat ik in de back knop van me IE op me werk ingedrukt moet houden om terug te gaan. De eerst regels zijn van facebook.com/connect/ping weet ik et dus die worden geblocked en zorgt er voor dat het niet zo soepen gaat.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  14. #33

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witalik Bekijk Berichten
    Maar... waar heb jij deze info nu vandaan ? Het was openbaar op te vragen toch ? En nee ik zorg dat ik nergens ingelogd ben (FB , google heb ik niet eens) dus van mij wordt er op die manier niet getracked.
    Facebook (en derden) tracken ook zonder in te loggen. Als je op een linkje klikt waar een facebook-integratie in zit (like/share/comment functies) is de kans al groot dat je een tracking cookie van ze hebt, zodat jouw identifier te volgen is qua artikelen waar je op klikt (nog los van je naam/profiel).

    De "targeted ad" wereld is een smerig stukje NSA-praktijken, vergis je daar niet in.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  15. #34
    VosS4
    Guest

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Gelukkig allemaal geen last van....blijkbaar alles goed ingesteld...en wekelijks opruimen, geschiedenis wissen en daarmee ook de cookies...onder het mom van anders werkt de site niet optimaal...dan niet.

  16. #35

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Cookies verwijderen helpt dan inderdaad weer wel, het voorkomt (mits je niet dezelfde GUID houdt) lange termijn tracking.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #36
    WFJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Reclames op Audiforum.nl

    Ik denk dat iedereen er op zijn eigen manier mee omgaat. Nadeel is echter dat als iemand niet zo technisch is als jullie dit dus niet zo kan instellen dat hij of zij er last van heeft. Overigens kun je hier eindeloos over discussiëren, zelfs marketeers onderling

    De info die ik over de site heb, haal ik uit een Google Hulpprogramma genaamd Display Planner.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •