Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Zoekfunctie op iPad werkt niet?

  1. #1
    iscorpio
    Guest

    Standaard Zoekfunctie op iPad werkt niet?

    Lijkt of de zoekfunctie niet helemaal goed werkt.

    Bij gebruik iPad Pro (iOS 10.2): Als ik de zoekfunctie gebruik om iets te zoeken krijg ik een leeg wit sherm zonder zoek resultaat.

    Bij gebruik MacBook Pro: Zoekfunctie werkt normaal en krijg netjes alles te zien wat ik zoek.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoekfunctie op iPad werkt niet?

    Werkt ook prima op mijn Windows-laptop, Android-telefoon en -tablet. Vermodelijk dus geen probleem van de zoekfunctie.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoekfunctie op iPad werkt niet?

    Hier werkt de zoekfunctie wel met Safari onder iOS 10.2. Je kan "Clear History and Website data" (Settings app --> Safari) proberen. Je bent dan alleen wel je cookies kwijt en moet overal opnieuw inloggen.

  4. #4

    Standaard Re: Zoekfunctie op iPad werkt niet?

    De google zoekfunctie ''google custom search'' heeft hier nog nooit gewerkt op zowel iPad als iPhone krijg ik een leeg scherm.

    Met windows heb ik last als ik naar een volgende pagina ga en daar een linkje aan klik en dan terug ga, dan kom ik altijd weer op de eerste pagina uit ipv de zoekpagina waar ik was.
    Laatst gewijzigd door dayfly; 31-12-16 om 11:41.

  5. #5
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoekfunctie op iPad werkt niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dayfly Bekijk Berichten
    De google zoekfunctie ''google custom search'' heeft hier nog nooit gewerkt op zowel iPad als iPhone krijg ik een leeg scherm.

    Met windows heb ik last als ik naar een volgende pagina ga en daar een linkje aan klik en dan terug ga, dan kom ik altijd weer op de eerste pagina uit ipv de zoekpagina waar ik was.
    Vreemd. Hier nog nooit een probleem ondervonden. Op zowel iPhone als iPad werkt de zoekfunctie prima. Momenteel gebruik ik iOS 10.2 en Safari.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.


  6. #6
    iscorpio
    Guest

    Standaard Re: Zoekfunctie op iPad werkt niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dayfly Bekijk Berichten
    De google zoekfunctie ''google custom search'' heeft hier nog nooit gewerkt op zowel iPad als iPhone krijg ik een leeg scherm.
    Ben dus niet de enige met dit probleem.

    Update: Na wat instelling van Safari uit en aan te hebben gezet (gebruik dus nog steeds dezelfde settings) werkt het zoeken nu wel weer. Wellicht dat er in de iOS settings af en toe een bitje niet goed mee komt. Bedankt allen voor het meedenken.
    Laatst gewijzigd door iscorpio; 31-12-16 om 15:15.

  7. #7

    Standaard Re: Zoekfunctie op iPad werkt niet?

    Google search werkt hier nog steeds niet, instellingen aan uit geen verschil pagina blijft leeg
    nieuwe iPhone 7 zelfde probleem
    Laatst gewijzigd door dayfly; 23-02-17 om 19:48.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •