Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Contact met een forum beheerder

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Contact met een forum beheerder

    Hoi Jongens

    ik heb mij even aangemeld hier op dit forum omdat mijn gegevens zoals naam en bankrekening kenbaar worden gemaakt.
    ik heb nu al meerdere malen gevraagd via het contact formulier om deze netjes te verwijderen.

    ik ondervind hier namelijk veel last van.
    ik krijg maar geen reactie van de moderator.
    Wel heb ik inmiddels contact opgenomen met autoriteit persoonsgegevens die mij bevestigt heeft dit te onderzoeken.
    Echter hoeft het toch niet zo ver te komen en kan de beheerder toch simpel mijn gegevens weghalen?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Ik heb geen enkele poging tot contact van je gezien. Waarover gaat het? En dan graag wat minder vaag.

    EDIT: ben je misschien Yousyous de marktplaatsoplichter met vervalste onderhoudsboekjes die jaren geleden dreigde met zijn (nep)advocaat?
    Laatst gewijzigd door tom; 04-03-20 om 08:28.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Ik zou gewoon even het onderzoek van AP afwachten.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Ik heb geen enkele poging tot contact van je gezien. Waarover gaat het? En dan graag wat minder vaag.

    EDIT: ben je misschien Yousyous de marktplaatsoplichter met vervalste onderhoudsboekjes die jaren geleden dreigde met zijn (nep)advocaat?

    Nee nee geen idee wie dat is maar gelukkig niet. Ik had een geschil met iemand omtrend spiegels. Maar goed dat is nu 10 jaar geleden, maar de gegevens staan nog op het forum. Maar ik heb via het contactformulier meerdere mails verzonden.
    Gaat er dan toch iets mis?

    Kan ik je een privé bericht sturen (of eventueel mailen) want vind het gezien de privacygegevens veiliger de link niet te tonen. Of u mij een Pb stuurt want ik zie nergens een mogelijkheid om een pb te sturen

    Gr
    Laatst gewijzigd door nieuwelid; 05-03-20 om 03:14.

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Geen priveberichten mogelijk onder de 100 geplaatste berichten, dankzij oplichtertjes die via pb hun werk deden in het verleden. Graag niet zo vaag doen en gewoon even een link naar het betreffende topic plaatsen, dan kijken we even.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Geen priveberichten mogelijk onder de 100 geplaatste berichten, dankzij oplichtertjes die via pb hun werk deden in het verleden. Graag niet zo vaag doen en gewoon even een link naar het betreffende topic plaatsen, dan kijken we even.
    Hier was ik me niet van bewust. Rotte appels heb je overal helaas.


    Dit betreft de link
    https://www.audiforum.nl/forum/audif...plaats-nl.html

  7. #7
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Nou lijkt me duidelijk dus. niet 1 keer maar meerdere keren niet de spullen geleverd. Zie persoonlijk geen reden om deze info weg te halen. Maar goed, tom gaat je helpen en ik denk dat ik zijn reactie ook wel weet.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Nou lijkt me duidelijk dus. niet 1 keer maar meerdere keren niet de spullen geleverd. Zie persoonlijk geen reden om deze info weg te halen. Maar goed, tom gaat je helpen en ik denk dat ik zijn reactie ook wel weet.
    Even goed lezen wil je? spullen zijn geleverd. Alleen op een later termijn. Wordt ook bevestigd door de koper.
    Ik heb alle recht mijn gegevens te laten verwijderen door de moderator. Bovendien is het van 10 jaar terug en heeft deze topic geen meerwaarde meer.

    Maar goed ik wil hier geen hele boekwerk van maken met een discussie met opmerkingen zoals sq5r8 die geeft.
    Enige wat ik wil is dat mijn gegevens worden weggehaald. Topic mag wat mij betreft blijven

  10. #9
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nieuwelid Bekijk Berichten
    Even goed lezen wil je? spullen zijn geleverd. Alleen op een later termijn. Wordt ook bevestigd door de koper.
    Ik heb alle recht mijn gegevens te laten verwijderen door de moderator. Bovendien is het van 10 jaar terug en heeft deze topic geen meerwaarde meer.

    Maar goed ik wil hier geen hele boekwerk van maken met een discussie met opmerkingen zoals sq5r8 die geeft.
    Enige wat ik wil is dat mijn gegevens worden weggehaald. Topic mag wat mij betreft blijven
    Toevallig zijn de zogenaamde spullen geleverd aan nieuwe accounts die daarna nooit meer gezien zijn. De vaste leden hier hebben hun spullen nooit gehad.

    Tja, dat krijg je ervan.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Toevallig zijn de zogenaamde spullen geleverd aan nieuwe accounts die daarna nooit meer gezien zijn. De vaste leden hier hebben hun spullen nooit gehad.

    Tja, dat krijg je ervan.
    Ga hier verder geen commentaar op geven. Tom of Sander? Jullie zijn de baas hier heb ik begrepen?
    Zou 1 van jullie svp mijn naam en rekeningnummer uit het topic halen? Meer vraag ik niet.

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Contact met een forum beheerder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Geen priveberichten mogelijk onder de 100 geplaatste berichten, dankzij oplichtertjes die via pb hun werk deden in het verleden. Graag niet zo vaag doen en gewoon even een link naar het betreffende topic plaatsen, dan kijken we even.

    Tom, zou je aub mijn rekeningnummer hier uit het topic willen verwijderen.
    dit is keurig netjes opgelost. Dan kunnen we ook verder met ons leven....


    ?
    Laatst gewijzigd door nieuwelid; 10-03-20 om 12:03.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •