Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Km stand onder de avatar

  1. #1

    Standaard Km stand onder de avatar

    Misschien is de vraag al gesteld maar via de zoek functie heb ik er niet echt een antwoord op gekregen.
    Mede door het dorstige werkpaard van mij leek het me wel eens "grappig" om de benzine bonnen bij te gaan houden.
    Ik dacht ik heb nu een nieuw tellerunit dus dit is een mooie gelegenheid om met deze stand te beginnen.

    Maar bij "anderen" kan ik wel de eindstand zien van de teller en het verbruik maar bij mij zie ik een 0, en dat klopt niet echt. Al div. malen naar de tellerstanden gekeken in de invoervelden en daar zie ik niet zo 1-2-3 iets verkeerds.
    Dus mijn vraag is eigenlijk: Wat doe ik verkeerd?

    Het lijkt me SQL data dus die moet toch te reproduceren zijn denk...
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    De stand klopt toch bij je? 271608 km en 14.7L/100km... De herberekening gebeurt via een job, dus het kan eventjes op oude data blijven staan....

  3. #3

    Standaard

    Ok ik zie dat het opgelost is. Het duurt eventjes dat de job verwerkt is, ik dacht dat het rechtstreeks uit de database kwam.
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

  4. #4

    Standaard

    Toch zou ik het type auto er ook wel bij willen zien, ik ben wel benieuwd naar die auto nog geen 1 op 7 haalt ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #5

    Standaard

    Ligt niet persé aan de auto alswel aan de zware voet en wat malle pietje werk van de vorige eigenaar...
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •