Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Betalen voor o.a. Goldmember

  1. #1

    Standaard Betalen voor o.a. Goldmember

    Hallo allen,
    Ik heb kleur bekend, ik steun de organisatie. Ik heb dat gedaan met PayPal omdat het niet echt goed lijkt te gaan met iDeal. Aan de webmasters: tekst placeholders worden niet gevuld, het lijkt alsof de iDeal DirectoryRequest niet goed gaat zodat de lijst IssuerIDs niet gevuld wordt. Handmatig een issuerID inprakken (0721 voor ING) doet 't 'm ook niet, dus het achterliggende systeem mag wel nagekeken worden.

    Het was een aardige speurtocht trouwens, om naar de pagina te komen (Instellingen | Betaalde abonnementen)... een direct linkje vanuit het menu zou alles laagdrempeliger maken.

    Verder klasse! Keep up the good work.

    Saluton!

    HTML Code:
    <form class="blockrow" action="http://www.audiforum.nl/forum/payments.php" method="post"><a onclick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Outgoing', 'www.paypal.com', '']);" href="http://www.paypal.com" paypal="" target="_blank"> </a><p class="description"><a onclick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Outgoing', 'www.paypal.com', '']);" href="http://www.paypal.com" paypal="" target="_blank">To pay for your sponsorship using </a><a onclick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Outgoing', 'www.ideal.nl', '/']);" href="http://www.ideal.nl/" target="_blank">iDEAL</a>, choose your bank, click the button below and follow the onscreen instructions.</p> <input type="hidden" name="go_ideal" value="1"> <b>$vbphrase[ideal_choose_your_bank]:</b> <select name="issuerID">
    $ideal_banks_menu
    </select>
    
    $postvars 
    		<input type="submit" value="Bestellen via ideal" class="button" tabindex="1"> </form>

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Betalen voor o.a. Goldmember

    Hallo Voncosel,

    Klopt wat je stelt, we zijn bezig met ontwikkelaars om de iDeal functionaliteit weer werkbaar te krijgen in deze versie van de software. Is geen makkelijk karweitje, maar zijn ermee bezig... Je kan de status volgen in de bugtracker op het aankondigingen forum. Je hebt ervaring met iDeal webdevelopment(ivm issuerID etc)?

    Thanks, Sander.

  3. #3

    Standaard Re: Betalen voor o.a. Goldmember

    Ik heb een iDeal plugin module ('cartridge' in Intershop-speak) ontwikkeld voor de op een Java applicatieserver gebaseerde e-commerce monoliet gebaseerd op aardig "harige" bestaande code van Atos. Ik heb begrepen dat dat de reference implementatie voor iDeal Professional/Zelfbouw voor Java was. Aiai... Dus ja, ik ben wel aardig intiem met iDeal.

    Saluton,
    Michael

  4. #4
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Betalen voor o.a. Goldmember

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voncosel Bekijk Berichten
    Ik heb een iDeal plugin module ('cartridge' in Intershop-speak) ontwikkeld voor de op een Java applicatieserver gebaseerde e-commerce monoliet gebaseerd op aardig "harige" bestaande code van Atos. Ik heb begrepen dat dat de reference implementatie voor iDeal Professional/Zelfbouw voor Java was. Aiai... Dus ja, ik ben wel aardig intiem met iDeal.

    Saluton,
    Michael
    Kan je mij misschien helpen met de problematiek die we ervaren met deze plugin? :")

  5. #5

    Standaard Re: Betalen voor o.a. Goldmember

    Sure! Ik claim geen ervaring te hebben met forums/PHP, maar aan de hand van logs en fouttrace berichten is heel ver te komen. Wat zijn de symptomen precies? Gedetailleerde info uitwisselen lijkt me handig om via PM of het e-mail adres van mijn profiel te doen.

    Saluton,
    Michael


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •