Ik heb een suggestie:

Ik zie op verschillende sites die ik wel eens bezoek een "rating" of "waarderingssysteem" voor berichten/reacties van personen. Hiermee kunnen anderen die het bericht van iemand lezen het waarderen als "hulpvol" of "informatief", of zelfs als "off-topic" of "niet gewaardeerd". Wanneer een bepaald bericht teveel "negatieve" waarderingen heeft gekregen, wordt dat bericht inclusief reacties daarop niet getoond. Met een knop "Toon alles" wordt de hele discussie getoond.

Nou ben ik me er bewust van dat een dergelijk systeem niet op het hele AF van toepassing is (zoals "Huiskamer" om maar wat te noemen), maar met name de Model specifieke en Techniek gerichte threads kunnen hierdoor "verlost worden" van wat niet echt bijdraagt aan de vraag/opmerking van de topic-starter.

Ik heb geen idee of dit mogelijk is met de huidige forumsoftware. Misschien kunnen leden op deze manier bijdragen aan het goede werk van de moderatoren om berichten "omhoog" of "omlaag" te waarderen?

Doe er mee wat jullie willen .

(mochten er aanvullende vragen komen, de aankomende twee weken ben ik in het buitenland)