Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Database gehackt of e-mailadressen gelekt of toch wat anders?

  1. #1

    Standaard Database gehackt of e-mailadressen gelekt of toch wat anders?

    Ik krijg sinds vandaag spam op mijn e-mailadres wat ik specifiek voor dit forum heb aangemaakt. Dit e-mailadres is verder ook niet gecommuniceerd, gebruikt of zichtbaar hier op 't forum (en dus voor Google en spamcrawlers). Zijn er meer mensen die er last van hebben?

    Ik hoop niet dat de db gehackt is of e-mailadressen zijn buitgemaakt op enige wijze of wellicht is eea al bekend achter de schermen.

    Mocht het nodig zijn, kan ik headers e.d. hier neerplempen, maar in principe heeft dat toch geen zin. Het / de adres(sen) zijn toch al buitgemaakt.

  2. #2
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Database gehackt of e-mailadressen gelekt of toch wat anders?

    Een niet gebruikt email adres of niet, spam krijg je er toch wel op binnen uiteindelijk. Heeft niets met de database of lekken te maken.
    Ik maakte pas een nieuw @outlook.com adres aan, nog nergens gebruikt, en 2 uur later stond de eerste mail al in de spambox.

    Die gasten versturen gewoon continu mails op goed geluk naar complete tekenreeksen, dus daar kun je net tussen zitten.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Database gehackt of e-mailadressen gelekt of toch wat anders?

    Geen enkele spam binnen op het emailadres wat ik voor dit forum gebruik, dus er lijkt me niets aan de hand.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard Re: Database gehackt of e-mailadressen gelekt of toch wat anders?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenV Bekijk Berichten
    Een niet gebruikt email adres of niet, spam krijg je er toch wel op binnen uiteindelijk. Heeft niets met de database of lekken te maken.
    Ik maakte pas een nieuw @outlook.com adres aan, nog nergens gebruikt, en 2 uur later stond de eerste mail al in de spambox.

    Die gasten versturen gewoon continu mails op goed geluk naar complete tekenreeksen, dus daar kun je net tussen zitten.

    Heb je normaal gelijk in, maar ik krijg op elk mogelijk e-mailadres een mailtje binnen. Als het puur een complete tekenreeks was geweest, dan had ik tig e-mails moeten krijgen

    Ik krijg ze dus specifiek op het adres wat ik voor dit forum heb aangemaakt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Geen enkele spam binnen op het emailadres wat ik voor dit forum gebruik, dus er lijkt me niets aan de hand.
    Ok, het gaat mij er niet om om jullie ergens van te beschuldigen... Voor hetzelfde geldt is er wel wat gebeurt en waren jullie daar nog niet achter... Ik hou het nog even in de gaten verder
    Laatst gewijzigd door BtM909; 18-10-12 om 23:26.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •