Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 95

Onderwerp: Privébericht systeem uitgeschakeld.

  1. #21
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.304
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Ik lees toch echt dat je voorstelt om bij 50 posts ...% korting te geven.
    Misschien kun je even uitleggen wat je dan wel bedoelt, in plaats van de leesvaardigheid van mij ter discussie te stellen?
    Waarom zou bertveld om korting vragen hij heeft 250+ posts dus zijn pb werkt gewoon, ik lees het ook als voorstel richting sander om een soort tweede goldmember abonnement te maken dat je met 50 posts voor een kleiner bedrag een goldmember abonnement kan krijgen.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  2. #22

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Haha Gerard, ik snap er niks van wat je bedoelt, dit gaat mijn intellect te boven. Wat heb je aan twee goldmember abonnementen?

  3. #23
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    Waarom zou bertveld om korting vragen hij heeft 250+ posts dus zijn pb werkt gewoon, ik lees het ook als voorstel richting sander om een soort tweede goldmember abonnement te maken dat je met 50 posts voor een kleiner bedrag een goldmember abonnement kan krijgen.
    Zo lees ik het ook. Dat is toch korting? Hij gebruikt zelf ook het woord korting, dus waarom hij daarna ontkent dat het om korting gaat begrijp ik niet.
    Een goedkoper GM abbonnement voor leden met minimaal 50 posts zou dan toch ook voor hem gelden, omdat hij meer dan 50 posts heeft? Of zou het alleen gelden voor leden met tussen de 50 en 250 posts? Dat lijkt me niet eerlijk tegenover de mensen met meer posts.

    En of hij korting voor zichzelf of voor anderen vraagt maakt mij niet uit. Het lijkt me in ieder geval geen goed idee, want dan gaan bij de volgende verlenging veel van de bestaande goldmembers over naar het goedkopere abonnement en komt er een stuk minder geld binnen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  4. #24
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Als je geen 25 euro per jaar kan missen voor een leuk forum als dit waar je kennis, ervaring opdoet en leuke vriendschappen maakt, moet je gewoon helemaal geen goldmember worden. Sorry!

  5. #25
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Dat zeg ik: zilver member ;-)


    Sent from my iPhone using diesel
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned


  6. #26
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Voor een forum dat gratis is en waarbij je bij aanmelding gebruik kan maken van alle facetten, vind ik niet dat je nu ineens geld kan gaan vragen voor iets dat altijd al gratis was. Het GM is een gift voor de mensen die ervoor zorgen dat dit forum kan blijven draaien. Daaraan verbonden zit dan het "gratis" adverteren in het MP gedeelte. Waar je bij geen GM, €5,- per advertentie moet betalen.

    Om te kiezen voor een aantal van 250 posts vind ik een goede beslissing. Op die manier zorg je er namelijk ook voor dat leden niet alleen maar informatie inwinnen, maar ook eigen ervaringen en informatie gaan delen met anderen. Je ziet vaak genoeg dat mensen zich aanmelden met een vraag, antwoord krijgen en daarna niks meer van zich laten horen. Dat is ieders goed recht om dat te doen, maar misschien weet diegene net een oplossing voor iets, waar iemand anders net op zit te wachten.

    Zoals al eerder aangegeven zijn er bij elke beslissing die je maakt, voorstanders en tegenstanders. That's life!
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  7. #27
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.297
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Als je geen 25 euro per jaar kan missen voor een leuk forum als dit waar je kennis, ervaring opdoet en leuke vriendschappen maakt, moet je gewoon helemaal geen goldmember worden. Sorry!
    echt niet mee eens
    dat hier heel veel informatie gevonden kan worden, dat is natuurlijk zo.
    maar dat je als GM geen PM kon versturen aan een "gewoon" lid, vond ik wel erg ver gaan.
    de drempel werd hierdoor wel in eens een heel stuk hoger gelegd.

    edit: kennelijk is de situatie reeds aangepast

  8. Ad
  9. #28
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Kan wel, als deze gebruiker voldoet aan een minimaal aantal pb's.

    De mond wordt je niet gesnoerd, er is opgetreden tegen een aantal personen die de tent structureel belazerden, ik heb het idee dat dit tactisch elke keer even "vergeten" wordt.

  10. #29
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.297
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    ik probeer zeker niet te vergeten, dat er opgetreden moet en ook is tegen misbruik.
    daar zit immers niemand op te wachten.

    maar we kennen zo langzamerhand alle GM's wel bij naam en heel veel ook van gezicht.
    en dan vraag ik me serieus af, waarom die geen PM zouden kunnen/mogen sturen naar nieuwe leden, met heel erg weinig posts.

  11. #30
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Omdat de software daar niet op gebouwd is. Éénrichtingsverkeer voor PB's is ook niet zo logisch, vind je wel? Ik heb de grens overigens verplaatst naar 100 berichten om het wat minder rigoureus te maken.
    Laatst gewijzigd door Sander; 18-01-13 om 11:51.

  12. #31
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Goed bezig Sander !


    Sent from my iPhone using diesel
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  13. #32
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.297
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Éénrichtingsverkeer voor PB's is ook niet zo logisch, vind je wel?
    vind ik inderdaad wèl.
    dan heb je als GM de vrijheid om iemand een PB te sturen, met daarin een email-adres, waar de discussie voortgezet kan worden.
    maar als het niet kan, dan houdt het op

  14. #33
    flashboarder's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    53
    Posts
    950
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    netjes opgelost Sander.

    Met je software, zou je niet ook het aantal bericht die je par dag mag versturen kunnen beperken voor bepaalde ledengroepen?

  15. #34
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flashboarder Bekijk Berichten
    netjes opgelost Sander.

    Met je software, zou je niet ook het aantal bericht die je par dag mag versturen kunnen beperken voor bepaalde ledengroepen?
    En waar blijft dan het kracht van de/een forum?

  16. #35
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flashboarder Bekijk Berichten
    netjes opgelost Sander.

    Met je software, zou je niet ook het aantal bericht die je par dag mag versturen kunnen beperken voor bepaalde ledengroepen?
    Wat een onzin!

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  17. #36
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Dat doet hij nu toch al? De ledengroep met meer dan 100 berichten kan PM-en.... En de andere ledengroep niet.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  18. #37
    Timothy1985's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    63
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Ook al ben ik nieuw en wil ik niet meteen al te moeilijk doen.
    Maar dit is toch best wel raar?

    Ik snap het probleem niet zozeer hoe het onmogelijk is om een bepaalde persoon tegen te houden.
    Ik ben echt iemand van het lezen en kom ik een onderwerp niet tegen dan stel ik een vraag.

    Maar echt een poster ben ik niet.
    Maar nu wil ik iemand kunnen bereiken omdat die in een lijst staat waar ik contact mee kan opnemen omdat die een vag aansluiting zou hebben en mij misschien kan helpen met het uitlezen van mijn auto.
    Nu kan ik dat niet doen en moet ik eerst als een gek in de speelbak berichten posten waarvan ik eigenlijk zoiets heb van dat is onzin.
    Maar anders kom ik nooit aan mijn aantal berichten.

    Ik weet niet welk forum dit is? (denk SMF?)
    Maar misschien dat dit iets is?

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=199077
    Laatst gewijzigd door Timothy1985; 25-02-13 om 20:03.

  19. #38
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Wordt je toch Goldmember? Kan je wel PM-en. De reden waarom staat hier en als er een andere oplossing voor was, had Sander daar echt wel voor gekozen. En als je iemand persoonlijk wil spreken, kan je toch ook een emailadres opgeven? Desnoods maak je dan een tijdelijke aan op hotmail, of 1tje alleen voor audi-zaken.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  20. #39
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.297
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    je kunt ook jouw email-adres in jouw handtekening zetten.
    als je dat een beetje handig doet, bijv. naam spatie at spatie provider dot com
    dan kan men jouw een email sturen, zonder dat je bedolven wordt onde spam.

  21. #40
    Timothy1985's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    63
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Privébericht systeem uitgeschakeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Wordt je toch Goldmember?
    Waarom? is toch goedkoper om dit forum dan onder te spammen?
    Niet dat ik niet bereid ben om het Audi forum te ondersteunen, bedoel ben voor de vele feedback die ik heb gehad ook zeker dankbaar.
    Maar je wilt toch niet dat je een forum gaat vervuilen met allemaal tijdelijke mail adressen. Wie zegt dat het mail adres van die ander nog bestaat?

    En ik kom niet zo heel vaak op dit forum, jullie aantal post staan al boven de 1000, dus zullen jullie hier ook wel vaak komen.
    Maar voor de mensen die hier af en toe komen is toch best wel vervelend nietwaar? Die worden dan eigenlijk verplicht om iets te gaan kopen wat ze bijna niet gebruiken.
    en ik probeerde alleen maar mee te denken, dat is toch niet verkeerd?

    En dat niet alleen, ik wil iemand bereiken die om mijn onderwerpen geen reactie heeft gegeven.
    Hoe kan ik zo iemand dan nog bereiken? moet ik persoon opzoeken in een willekeurig topic (geheel offtopic) gaan vragen of ie mij even kan mailen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred44nl Bekijk Berichten
    je kunt ook jouw email-adres in jouw handtekening zetten.
    als je dat een beetje handig doet, bijv. naam spatie at spatie provider dot com
    dan kan men jouw een email sturen, zonder dat je bedolven wordt onde spam.
    Met een deel van het bericht hier boven hoop ik ook zo voldoende informatie hebben gegeven over het probleemje waar ik mee zit en dat het naar mijn idee geen oplossing is. (toch?)

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •