Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: buitenlander met vraagje

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard buitenlander met vraagje

    Tom,

    weet niet hoe anders direct met je te communiceren maar je sloot mijn nieuwe onderwerp gisteren af omdat er al genoeg over geschreven is. Dat had en heb ik gelezen ; 9 pagina's lang en het antwoord nog niet gevonden.

    Ik kan helaas niet naar den Hartog om mijn motor op te laten voeren daar ik ver weg woon in Hongarije maar heb wel degelijk interesse in Audi NL daar ik mijn A6 en de A4 van mijn zoon in Nl heb gekocht en hier geïmporteerd.

    Mijn nog niet beantwoorde vraag is of het slim is mijn tdi 180 van 2004 op te voeren zonder nadelige gevolgen of nieuwe kosten MAAR met meer rijdplezier…...

    Het is een handbak met nieuwe inspuiters en waterpomp etc en 250 duizend op de klok.

    Hoor graag waar ik het antwoord kan vinden,

    met vriendelijke groet uit Hongarije,

    een Audi fan (mijn 5e),

    Eric.

  2. #2
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: buitenlander met vraagje

    Welkom op het forum.
    Een beproefde manier om reacties te krijgen is wat foto's te plaatsen van je huidige auto en de S6 die je had en het verhaal er achter. Tunen vanuit het buitenland is lastig, maar niet onmogelijk. Je kan je ECU opsturen naar een tuner bv.

    Kortom:foto's?
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  3. #3
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: buitenlander met vraagje

    Op afstand is het niet te zeggen of het verstandig is om te doen en ofdat het kan. Km-stand en leeftijd zegt niet zoveel over of het wel kan. Gaat om de staat van het moterblok, versnellingsbak en turbo. Als die nog allemaal in orde zijn, dan kan het. Om daar achter te komen, zal je toch echt naar een tuningsbedrijf moeten gaan en door hun laten nakijken ofdat het nog de moeite waard is.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  4. #4

    Standaard Re: buitenlander met vraagje

    Tunen op afstand is geen probleem. Zelfs in Azïe (@Sdekoning) rijden ze met een Hartog chip. Bij mijn weten is toen de betreffende hardware wel op en neer gestuurd. Wat wel lastiger is dat je een 10 jaar oude auto rijdt. Normaal willen ze toch kijken of alles een beetje OK is. Zoals bijvoorbeeld de koppeling.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: buitenlander met vraagje

    Slim zoeken geeft slimme resultaten.

    Zoektermen 'kilometerstand tuning'
    http://www.audiforum.nl/forum/google...&sa.x=0&sa.y=0

    ...en voila, antwoord op je vragen. Als je de forumreglementen had gelezen die je hebt geaccepteerd, had je ook kunnen zien dat je kunt aansluiten met je vragen in een bestaand topic waarin een deel van je vragen wordt besproken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •