Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 115

Onderwerp: Oplichters op Audiforum ?

  1. #21
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonQ Bekijk Berichten
    ...en als forumeigenaar ook zelf tegen persoon X een aanklacht in te dienen (of zo iets).
    Waarvoor moet hij hem dan aanklagen? Sander is toch niet opgelicht?
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #22
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    In ieder geval heel goed dat Mark dit plaatst!
    Nu weet iedereen dat hij op moet passen, maar een rekeningnummer kan je natuurlijk ook zo openen....
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  3. #23
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Ik was dus op zoek naar recente navigatie dvd's voor de RNS-E van mijn zwager en zag een adv. op MP voor 2014 versie. Vraagprijs was erg aanlokkelijk dus ik reageerde erop. Verkoper zei dat ze origineel waren en ik ze voor X € kon overnemen. Rekeningnummer en al gekregen maar ik kreeg argwaan en googlede het rekeningnummer en kwam dit tegen:

    http://www.opgeletopinternet.be/index.php?topic=854.0

    Gelukkig had ik nog niets overgemaakt want ik stond net op het punt om dat te doen.

  4. #24
    cabriodriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    46
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    zoals al eerder gemeld door iemand en zo denk ik er zelf ook vaak over; in die orde van bedragen doe ik liever iets direct halen dan dat ik geld over ga maken op iemands rekening. Ben niet altijd achterdochtig maar mbt dit soort zaken rij ik liever ff een eindje voor de zekerheid....

  5. #25
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cabriodriver Bekijk Berichten
    zoals al eerder gemeld door iemand en zo denk ik er zelf ook vaak over; in die orde van bedragen doe ik liever iets direct halen dan dat ik geld over ga maken op iemands rekening. Ben niet altijd achterdochtig maar mbt dit soort zaken rij ik liever ff een eindje voor de zekerheid....
    Ik vertrouw ook niet zomaar iemand, maar als je het topic over die kabelboom terugleest, kan ik me goed voorstellen dat Mark niet achterdochtig was.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.


  6. #26
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    indeed, op dit moment heb ik de track en trace ontvangen. (maar met een status dat verzender pakket nog niet aangeboden heeft) dit wachten we nog even af tot woensdag.
    mocht er echt iets aankomen, nouja, datgene ik besteld heb en werkt, of mijn geld retour, zal ik dat zeker even melden hier. maar op dit moment spreekt alles tegen. er zijn verhalen dat je wel eens iets ontvangt, maar dan defect of iets anders.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Ik vertrouw ook niet zomaar iemand, maar als je het topic over die kabelboom terugleest, kan ik me goed voorstellen dat Mark niet achterdochtig was.
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  7. #27
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    indeed, op dit moment heb ik de track en trace ontvangen. (maar met een status dat verzender pakket nog niet aangeboden heeft) dit wachten we nog even af tot woensdag.
    mocht er echt iets aankomen, nouja, datgene ik besteld heb en werkt, of mijn geld retour, zal ik dat zeker even melden hier. maar op dit moment spreekt alles tegen. er zijn verhalen dat je wel eens iets ontvangt, maar dan defect of iets anders.
    Dit heb ik ook eens meegemaakt met iemand anders. Ook een T&T code gekregen en die staat nog steeds op "wachten op ontvangst pakket door aanbieder".....ik heb wel mijn geld toen teruggehad omdat ik achter zijn privenummer was gekomen en hem een belletje heb gegeven.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  8. Ad
  9. #28
    DonQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    115
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Je kijkt/leest & vertaalt het heel simpel maar ook wel verkeerd,... of je wilt het expres versimpelen?
    Ik zei, en het is nog wel de tweede woord;- 'kan'. Daarna heb ik betekenis 'niet moeten' met woorden 'willlen' en 'tijd hebben' in de tweede zin nog extra benadrukt.
    Jouw 'versimpeling' van mijn duidelijke 'kan' naar 'moet', met een vraagteken achteraan, vraagt eigenlijk alleen om deze reactie i.p.v. een antwoord.
    Een 'moet' betekent,- genoodzaakt of gedwongen (tot iets) zijn.
    Ik hoop dat je enorm verschil tussen deze oer-nederlandse woorden wel herkent. Vooral betekenissen hiervan, welke in een zin/bericht nog veel grotere impact kunnen hebben.
    Carpe Diem = Iedere dag rijden in je Audi. ;)

  10. #29

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Ik denk ik reageer maar want dit gaat nergens over. De kabels voor de portieren zijn wel degelijk verzonden.
    En jeroen heeft wel degelijk zijn spiegels gekregen maar doet alsof hij niets heft gekregen. Sterker nog doefus (Jeroen)was bij mij langsgeweest om de spiegels op te halen waarna 1 spiegel gebroken bleek te zijn. Op basis daarvan heb ik een ander spiegel toegezonden naar jeroen.

    Dus laten we niet gelijk bevooroordelen als men niet de andere kant van het verhaal kent
    Laatst gewijzigd door tom; 02-03-14 om 12:11.

  11. #30
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    @tom @Sander : kan iemand mijn adres (fotos) weg halen aub .. ?

    jantoorop, wij hebben idd nog prive contact en wachten woensdag af.
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  12. #31
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonQ Bekijk Berichten
    Je...
    Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? We hebben hier op het forum hele handige Quote- en Mention-functies waarmee je aan kunt geven tegen wie, of als reactie op wat, jouw reactie bedoeld is. Heel handig. Probeer het eens.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonQ Bekijk Berichten
    ...bla, bla, bla...
    Je hebt zelf wat moeite met de context lezen. Ik zeg niet dat jij gezegd hebt dat Sander iets moet. Als iemand zegt: "Je kunt ... doen" kun je daarna vragen: "Hoe moet ik dat dan doen?" Het woord "moet" is niet persé dwingend.

    Als je verder nog wat inhoudelijks te melden hebt, horen we het graag.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  13. #32
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Toch ben ik nog benieuwd naar de beweringen dan mbt de oplichtingen en gebruik van andere namen met hetzelfde rekeningnummer.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    86
    Kudos
    2
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantoorop Bekijk Berichten
    Ik denk ik reageer maar want dit gaat nergens over. De kabels voor de portieren zijn wel degelijk verzonden.
    En jeroen heeft wel degelijk zijn spiegels gekregen maar doet alsof hij niets heft gekregen. Sterker nog jeroen was bij mij langsgeweest om de spiegels op te halen waarna 1 spiegel gebroken bleek te zijn. Op basis daarvan heb ik een ander spiegel toegezonden naar jeroen.

    Dus laten we niet gelijk bevooroordelen als men niet de andere kant van het verhaal kent
    Je hebt gelijk, ik heb 3 spiegels in mijn bezit, 1 gebruikte zonder schade, 1 gebroken gebruikte, 1 gebruikte met 'transportschade', echter nog niet wat voorheen afgesproken is (dat waren dus 2 nieuwe). Daarom staat in mijn post ook bewust het woord 'nieuwe'. Daarom staat er bij dat ik nog wacht op de correcte afhandeling, al duurt het wel erg lang...

    Ik ben ze op gaan halen om zo in ieder geval iets te hebben ipv helemaal niks, mocht het niet meer tot een goed einde komen.
    Laatst gewijzigd door Doefus; 01-03-14 om 22:51.

  15. #34
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.588
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Radar....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #35

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doefus Bekijk Berichten
    Je hebt gelijk, ik heb 3 spiegels in mijn bezit, 1 gebruikte zonder schade, 1 gebroken gebruikte, 1 gebruikte met 'transportschade', echter nog niet wat voorheen afgesproken is (dat waren dus 2 nieuwe). Daarom staat in mijn post ook bewust het woord 'nieuwe'. Daarom staat er bij dat ik nog wacht op de correcte afhandeling, al duurt het wel erg lang...

    Ik ben ze op gaan halen om zo in ieder geval iets te hebben ipv helemaal niks, mocht het niet meer tot een goed einde komen.
    Dat is wat heel anders dan je in je vorige post aangeeft. Je bent bij mij langs geweest om ze op te halen. Daar heb ik je duidelijk uitgelegt dat het nog in uitstekende staat zijnde spiegels zijn.
    Je had ook kunnen zeggen van dat je je geld terug wilde hebben. Dan had je gewoon je geld terug kunnen krijgen. Maar ga niet pas lopen kibbelen als je terug thuis aankomt in Best.
    Laatst gewijzigd door Arlo; 02-03-14 om 16:15.

  17. #36

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    @tom @Sander : kan iemand mijn adres (fotos) weg halen aub .. ?

    jantoorop, wij hebben idd nog prive contact en wachten woensdag af.

    Inderdaad prive contact. Dan wacht je even af tot woensdag. en ga je geen topic ondertussen openen.
    Laatst gewijzigd door Jantoorop; 01-03-14 om 23:31.

  18. #37
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    moet ik nou ook al een"LIPDUB" maken van alles wat ik verkoop en verstuur
    zet trouwens altijd mijn afz: erbij (postcode + huisnr) ja want postnl is ook niet feiloos

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  19. #38
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantoorop Bekijk Berichten
    Inderdaad prive contact. Dan wacht je even af tot woensdag. en ga je geen topic ondertussen openen.
    Al ben je volledig onschuldig, berusten al die meldingen op die Belgische site op een misverstand en heb je een hele goede reden om hier een oer-Hollandse naam aan te nemen; wat mij betreft heb je al je krediet verspeelt door de adressen van anderen openbaar te maken.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  20. #39

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    moet ik nou ook al een"LIPDUB" maken van alles wat ik verkoop en verstuur
    zet trouwens altijd mijn afz: erbij (postcode + huisnr) ja want postnl is ook niet feiloos

    Inderdaad. En dan komt iets niet aan via postnl; ben je al heel gauw een oplichter. Dus vandaar maar dat filmpje bij Jeroen.
    Laatst gewijzigd door Arlo; 02-03-14 om 16:41.

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    86
    Kudos
    2
    Land
    Land

    Standaard Re: Oplichters op Audiforum ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantoorop Bekijk Berichten
    Inderdaad. En dan komt iets niet aan via postnl; ben je al heel gauw een oplichter. Dus vandaar maar dat filmpje bij Jeroen.
    Waarom gaat iemand van te voren al alles filmen wat ie op de post doet, blijkbaar heb je al vaker zulke problemen gehad. Dit pakje is het pakje met 'transportschade' inhoud. Maar, goed dat je dat gedaan hebt, iemand die weet hoe een spiegelglas er aan de achterkant uit ziet, weet ook dat het niet door de brievenbus past en in zo'n doosje past.

    En nog bedankt dat je ook mijn adres hiermee publiek maakt, ik heb jou adres toch ook niet vermeld? Ik had toch al gemeld dat ik je spiegels had, dit bewijst toch niks extras?
    Laatst gewijzigd door Doefus; 02-03-14 om 07:07.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •