Zeer benieuwd @motjoo sta ook op het punt, om particulier te gaan kopen
Peeet
Korting in NL op Pro line S en andere pakket-versies max 6%. Meer marge heeft dealer niet. In DE tot boven 20% korting mogelijk. Verschil is de Pon-strijkstok. UK tot 8% (van horen zeggen ) , die weten voordeel voor NL-kopers ook wel dus gaan niet gekker doen...
Zeer benieuwd @motjoo sta ook op het punt, om particulier te gaan kopen
Peeet
S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 -> Retrofits Topic A5/8T
ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld
Woont Motjoo niet in Belgie? Hier in NL komt er nog wel wat bij natuurlijk met importeren. En dat is daar niet, alleen inschrijvingstax volgens mij.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Motjoo woont niet in Belgie.
Het prijsvoordeel komt door en de korting op de netto prijs, en de lagere prijs voor de opties, waarbij sommige opties waarvoor je in Nederland moet betalen in Engeland gratis zijn.
Ga naar audi.co.uk en configureer je gewenste auto. Haal van die prijs 20% (btw in Engeland) af, en daarna 10% (korting).
Bij dat bedrag moet je (na omzetten in Euro's) 21% optellen voor btw in Nederland plus de bpm (even kijken op de prijslijst van Audi nl)
Bijkomend voordeel voor mij was nog de lage koers van het Engelse pond (1,13) t.o.v. mijn vorige auto die ik in Engeland heb gekocht al bijna 4000 Euro voordeel.
Ah...dus daar had je het mailadres voor nodig
Toegewezen aantal voor export is idd erg beperkt. Eind oktober, net na mijn bestelling, waren ze al door hun quotum van 50 auto's. Geen nieuwe bestellingen tot mei.
Ik heb de mijne besteld op de dag dat hij verscheen op de Audi site in UK. Hier was de Sportback toen nog niet te bestellen.
@boeffie1
BPM is tegenwoordig altijd een vast bedrag, gerelateerd aan CO2-uitstoot van de auto/aandrijflijn die je kiest. Opties maken daarin niet meer uit - tenzij je grotere wielen e.d. kiest die de CO2-uitstoot beïnvloeden. Bij import van een nieuwe auto draag je BPM af conform de NL prijslijst. En bij privé-import: houd ook nog rekening met eventueel btw-verschil tussen UK en NL.