Pagina 2295 van 2318 EersteEerste ... 129517952195224522852291229222932294229522962297229822992305 ... LaatsteLaatste
Resultaten 45.881 tot 45.900 van de 46348

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #45881
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.656
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedeavond, De werk telefoon gaat op stil tot 2 April.



    😎✌🏻🇳🇱
    Mooi zo! ff rust wat dat betreft,
    Succes en voorspoed met de verhuizing!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #45882
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.376
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Wachten tot ik aan de beurt ben bij de fysio.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #45883
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.509
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, boodschappen doen en rommelen in huis.



    😎✌🏻🇳🇱
    The Grey Sleeper. 😴

  4. #45884
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.131
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, het lijkt erop dat het niet goed is gegaan met mijn posts in deze rubriek de afgelopen twee dagen.
    Woensdag benaderd door een Europese betalingsverkeer processor. Of ik wil participeren in hun project over Instant Payments. Duur en capaciteitsbeslag is echter voorlopig onduidelijk.
    Donderdag bericht dat ABN Amro het verwerken van hun -vooralsnog alleen het MKB pin- betalingsverkeer overdraagt aan cq onderbrengt bij Buckaroo. Opmerkelijk daar enerzijds FinTechs normaliter 'slechts' add-on zaken doen die -o.b.v. innovatieve technieken (lucratief)- gekoppeld worden aan reguliere (verlieslatende) primaire processen verzorgd door aanbieders i.c. banken. Anderzijds dat voor de relatieve kleine BeNeLux speler Buckaroo is gekozen en niet voor de grote, alles in een, betaalplatforms Adyen e/o Mollie.
    Vrijdag oriënterend gesprek gevoerd met installateur over het eventueel plaatsen van een eigen laadpaal. Gegeven de laadcapaciteit van mijn hybride Q3 blijkt dit weinig tot geen voordeel op te leveren. Zelfs niet onder het realiseren van een 3-fasen aansluiting; de laadtijd wordt er niet korter door.
    Vandaag deelnemen aan de 3BergenLOOP. Deze halve marathon dien ik vanmorgen op een (voor mij) héél erg rustig tempo van 5:25 minuten p/km te gaan lopen. Dit overeenkomstig instructie van mijn trainer in voorbereiding op mijn aanstaande marathon later deze maand.
    Vanmiddag naar verjaardag feestje van jongste kleinkind; hij verjaarde tijdens onze/zijn wintersportvakantie. Nu wordt de overige familie in de gelegenheid gesteld taart te komen eten.
    Laatst gewijzigd door robasto; 02-03-24 om 07:09.
    The desire to know is natural to all good people.

  5. #45885
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.376
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Straks ff laten rommelen aan de mobiel, een nieuwe accu laten plaatsen.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


  6. #45886
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    295
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Het goedemorgen topic

    Goedemorgen!

    Straks lekker genieten van het zonnetje die eindelijk weer eens tevoorschijn komt. Mooi moment om de auto te wassen en de velgen extra aandacht te geven. Net even de batterij van de afstandsbediening gewisseld. Daar is erg goed over nagedacht bij Audi!

    Edit: Straks de nieuwe A1 van mijn beste maat bekijken

    Fijn weekend!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Vandaag deelnemen aan de 3BergenLOOP. Deze halve marathon dien ik vanmorgen op een (voor mij) héél erg rustig tempo van 5:25 minuten p/km te gaan lopen. Dit overeenkomstig instructie van mijn trainer in voorbereiding op mijn aanstaande marathon later deze maand.
    Vanmiddag naar verjaardag feestje van jongste kleinkind; hij verjaarde tijdens onze/zijn wintersportvakantie. Nu wordt de overige familie in de gelegenheid gesteld taart te komen eten.
    Goed bezig kerel! Wat voor tempo loop jij op de marathon? En wat zijn je jouw tempo’s in het algemeen?

    Veel plezier op de verjaardag!
    Laatst gewijzigd door RdR91; 02-03-24 om 15:36.
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  7. #45887
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.131
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdR91 Bekijk Berichten
    ... Wat voor tempo loop jij op de marathon? En wat zijn je jouw tempo’s in het algemeen? ...
    Hardlopen is primair (geestelijke) ontspanning voor mij. Zodoende geschiedt deelname zelden vanuit of met een competatieve instelling; gewoon lekker bezig zijn en de eindtijd zie ik wel.
    Wat mijn tempo's zijn? Gelet op t vorenstaande zal het je niet verrassen dat ik een voorkeur heb voor de langere (lees: 10-60km) afstanden. Alsmede voor de aparte- cq bijzondere loopjes en niet direct meer de grote e/o massale evenementen waar er toch veelal 'gescheurd' wordt. Die tijd heb ik gehad.
    Daar ik inmiddels tegen de 67 aanschuur loop ik veelal met een ontspannen insteek. Daarbij ben ik tegenwoordig veelal -op een vlak straatparcours- met de volgende tijden gewoon tevreden:
    - 10km --> 46' plus min 2 a 3 minuten;
    - 21km --> 1:45u plus min 5 minuten;
    - 42km --> 3:45 a 4:00 uur.
    Natuurlijk zijn er soms uitschieters als écht alles meezit; het weer (koud), conditie, parcours, vorm van de dag etc. en -ook niet onbelangrijk- ik heb zin weer eens echt ervoor te gaan. Zo werd bijv. op de halve 1:34u en de hele nog 3:24u in de afgelopen 4 jaar neergezet. Maar dat zijn uitzonderingen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  8. Ad
  9. #45888
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    295
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Hardlopen is primair (geestelijke) ontspanning voor mij. Zodoende geschiedt deelname zelden vanuit of met een competatieve instelling; gewoon lekker bezig zijn en de eindtijd zie ik wel.
    Wat mijn tempo's zijn? Gelet op t vorenstaande zal het je niet verrassen dat ik een voorkeur heb voor de langere (lees: 10-60km) afstanden. Alsmede voor de aparte- cq bijzondere loopjes en niet direct meer de grote e/o massale evenementen waar er toch veelal 'gescheurd' wordt. Die tijd heb ik gehad.
    Daar ik inmiddels tegen de 67 aanschuur loop ik veelal met een ontspannen insteek. Daarbij ben ik tegenwoordig veelal -op een vlak straatparcours- met de volgende tijden gewoon tevreden:
    - 10km --> 46' plus min 2 a 3 minuten;
    - 21km --> 1:45u plus min 5 minuten;
    - 42km --> 3:45 a 4:00 uur.
    Natuurlijk zijn er soms uitschieters als écht alles meezit; het weer (koud), conditie, parcours, vorm van de dag etc. en -ook niet onbelangrijk- ik heb zin weer eens echt ervoor te gaan. Zo werd bijv. op de halve 1:34u en de hele nog 3:24u in de afgelopen 4 jaar neergezet. Maar dat zijn uitzonderingen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    Respect man.. wat een afstanden, maar ook een mooi tempo.

    Wat betreft de (geestelijke) ontspanning, daar sluit ik mij volledig bij aan. Ik vind het zelf daarom fijn met een maatje te lopen. Kunnen samen goed op verschillende tempo’s lopen en het is ook nog is gezellig! Hij gaat binnenkort voor de 60km…

    Voorheen (vorige werkgever) kon/ moest ik sporten in de baas zijn tijd. Maar dan was het ook altijd 5-15 en driekwart van de keren altijd hoog tempo… Nu wat meer duurloop, en stuk rustiger en dat bevalt prima haha!
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  10. #45889
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.509
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen allemaal.



    😎✌🏻🇳🇱
    The Grey Sleeper. 😴

  11. #45890
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.789
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, hier schijnt een zwak zonnetje maar het komt er doorheen. Dadelijk wandelen vooraleer ik het hardlopen weer kan oppakken na mijn liesbreukoperatie. Stinkend jaloers op al die hardlopers
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  12. #45891
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.376
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Hier ook lekker een zonnetje.
    Vanmiddag maar weer de bbq aansteken

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  13. #45892
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    295
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen!

    Ook hier wat zonnestralen die doorkomen.. Straks even lopen over de heide met onze pluizenbollen!

    Vanavond komt een maatje langs, die heeft gisteren zijn nieuwe auto opgehaald. Een A1 40TFSI, ben benieuwd hoe dat rijdt zo’n pocket rocket
    @Golfer, succes man!
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  14. #45893
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.196
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen (net niet meer). Na gisteren heerlijke autodag, vandaag niets met wielen. Straks naar musical Jesus Christ Superstar, onwijs benieuwd daarnaar!

    De autodag gisteren was poetsen op de nieuwe sloep en Formule 1 kijken. Van het eerste een fotootje - verder in het showroomtopic natuurlijk:
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #45894
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.509
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Goedemorgen (net niet meer). Na gisteren heerlijke autodag, vandaag niets met wielen. Straks naar musical Jesus Christ Superstar, onwijs benieuwd daarnaar!

    De autodag gisteren was poetsen op de nieuwe sloep en Formule 1 kijken. Van het eerste een fotootje - verder in het showroomtopic natuurlijk:
    Niet gewend van iemand die tot in de puntjes alles goed regeld. Onder je Showroom de auto van A6 naar A8 aanpassen en verder heb ik geen opmerkingen meer.👍🏻




    😎✌🏻🇳🇱
    The Grey Sleeper. 😴

  16. #45895
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.196
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Onder je Showroom de auto van A6 naar A8 aanpassen
    Ik snap 'm niet? Of zag je mijn 'oude' showroomtopic van de inmiddels ex-A6 staan in plaats van het meer recente A8-topic
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  17. #45896
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.509
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Ik snap 'm niet? Of zag je mijn 'oude' showroomtopic van de inmiddels ex-A6 staan in plaats van het meer recente A8-topic
    Screenshot_20240304_071305_Chrome.jpg
    Sorry, mijn fout.


    Goedemorgen.




    😎✌🏻🇳🇱
    The Grey Sleeper. 😴

  18. #45897
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.509
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    @ketelapper, ik had moeten zeggen ' onder je profielfoto'. Vandaag handtekening zetten onder het koopcontract van de nieuwe woning.
    4 weken eventjes rust van de hectische tijd bij de werkgever.



    😎✌🏻🇳🇱
    Laatst gewijzigd door PaudiA; 04-03-24 om 06:42.
    The Grey Sleeper. 😴

  19. #45898
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.196
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen! Vanochtend op pad om de kozijnen voor het nieuwe huis te kiezen. En namiddag verjaardagsborrel bij vrienden van mrs.

    Dank @PaudiA, dat daar onder profielfoto 'Audi A6' staat zou ik nooit hebben beseft om aan te passen Nu even zoeken waar ik dat kan editten.
    Jij veel plezier bij de notaris en daarna succes met verhuizen. Leuk vooruitzicht, eindelijk zo ver na lange, lange tijd uitkijken hiernaar
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #45899
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.131
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    ... Vandaag handtekening zetten onder het koopcontract van de nieuwe woning. ...
    Spannend! Maar eh, alvast gefeliciteerd Sir.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  21. #45900
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.131
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, mijn boezemvriend wipte even aan gisterenmiddag. Hij had zijn Toyota Yaris ingeruild voor een BMW i3. Hoewel van binnen zeker netjes ingericht blijf ik deze 100% elektrische auto met 'suïcide doors' niet direct bij mij passen.
    Vandaag begint de periode van het verminderen van de wekelijkse trainingsomvang voor mijn marathon; in het jargon aangeduid als tapering. Zondag 17 maart mag ik aan de bak en heb eigenlijk nog twijfels. Niet direct over de afstand, die red ik wel. Het gaat eerder over de wijze waarop ik hem zal volbrengen. Maar a la, ik doe het primair voor de fun en niet voor een scherpe eindtijd. Die fase heb ik gehad.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •