klaar..
Hoe bedoel je andersom? Het is al afgeschaft inmiddels.. Auto's op kenteken na 31-12-1986 worden al geen Oldtimer meer voor de MRB.
Heb trouwens ook onderstaand gekocht:
Image2.jpg
Image1.jpg
Het gerucht gaat dat men dat hele oldtimergedoe af wil schaffen, dus totaal geen vrijstelling meer van de MRB, voor geen enkele auto.
Die grens van 01-01-1987 hebben ze ingesteld omdat de km-heffing eraan kwam. Die km-heffing gaat niet door maar ze hebben natuurlijk 'vergeten' die maatregel van 01-01-1987 af te schaffen
Nu maar hopen dat het bij geruchten blijft.
On topic: WUAW wat gaaf zo in het zonnetje!
Wel heel jammer (maar begrijpelijk) dat je er niet de openbare weg op mag...
Vdub,
Lees dit Topic nu pas. Wat een SUPERGAAF ding! Echt prachtig gedaan.
My head is of to you! :bow:
Hopelijk zien we hem naast de Ur-Quattro op de volgende grote meeting! Want daar hoort ie imho op het podium thuis!
En zekerrr een paar mooie filmpjes met de dash cam op het circuit! En dan ook de dash cam in een follow up car en jouw bolide in de film!
Wanneer is je eerste circuit dag?
Nummer 45? Startnummer? What's the (short) story?
ik zal kijken wat ik kan doen qua meetings.. ik ga er vanuit dat de GoPro camera zn werk goed zal doen..
Mijn 1e circuitdag is al een paar jaar terug.. de eerste met de DTM bestickering is heel misschien 15 juni a.s. op Spa..
Nummer 45 is een gebruikt nummer, in mijn geval van Frank Biela / Hubert Haubt.. gewoon omdat ik nummer 1 niet zon mooi nummer vind..
We zien je graag irl op een meeting. Ga ik een paar mooie foto's van de DTM V8 maken.
Spa: Gaaf! Als je een keertje iets meer in de buurt bent, is het leuk om met een paar te komen kijken/filmen/fotograferen! Let me/us know OK?
45: Duidelijk. Inderdaad veel beter dan nummer 1.
Grt
Erik
psstt.. als je een paar posts terug kijkt staat er ook ergens dat ik die besteld had..
zit idd oem uitlaat nog onder.. ik doe er geen cac onder denk ik.. gewoon wat dempers vervangen door niks..
Dat valt wel mee denk ik.. tevens heb je toch een Helm op en ben je daardoor al half-doof.. de bedoeling is dat eerst de KAT's er tussenuit gaan.. als het dan nog geen herrie genoeg maakt haal ik er nog wel een demper tussenuit.