Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: A4 cabrio 2.5Tdi

  1. #1

    Standaard A4 cabrio 2.5Tdi

    Heeft er hier iemand ervaring met een A4 cabrio 2.5tdi.
    Ik zou heel graag weten, hoe het zit met het verbruik en de algemene indruk van het rijden.
    Ik ben eventueel geschikt om mijn RS4 om te ruilen voor een zeer recente Cabrio, alleen weet ik nog niet zeker of het een diesel dan wel een benzine gaat worden.
    Alvast van harte bedankt.
    Wim

  2. #2

    Standaard

    Geen persoonlijke ervaring, maar op het Engelse tyresmoke.net forum hebben meerdere mensen in het verleden er een gehad of mee proefgereden. De algemene indrukken:
    - Als-ie koud is, is het een echte diesel. Dat hoor je overduidelijk. Ook als hij warm is maar stationair draait is het hoorbaar.
    - Eenmaal op snelheid heb je daar helemaal geen last meer van.
    - Trekt als een bezetene.
    - Het is een behoorlijk zware motor wat je merkt in het weggedrag.

    Persoonlijk lijkt mij het eerste punt een redelijke afknapper. Sta je lekker ontspannen voor het stoplicht met je kop in de zon heb je zo'n constant hamerende motor voor je liggen... Rond september moet de facelift komen, en dan worden er ook nieuwe motoren verwacht en dus ook een modernere diesel. Misschien het wachten waard?

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Staat een testverslag in de nieuwe autoweek .... maar ik weet niet of die ook in Belgie te koop is..
    One liter, driver's licence eater...


  4. #4

    Standaard

    onder de 30 km/h klinkt het ongeveer hetzelfde als een stadsbus. zeker met automaat.

    gelukkig rijdt en zit zo'n auto 300 x beter dan een stadsbus, dus dat geluid neem je op de koop toe :-)
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  5. #5

    Standaard

    rs4 inruilen???? das het laatste wat ik zou doen,maar succes ermee
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •