Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 2006 Audi A3 Sportback, sinds 2013 in Nederland

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    35
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard 2006 Audi A3 Sportback, sinds 2013 in Nederland

    Goedemorgen,

    ik zal me even kort voorstellen. Ben Martijn, 27 jaar en heb 9 jaar met een Chevrolet Suburban gereden uit 1971. Nu wil ik wel wat mer luxe (en minder werk ) en ik ben verliefd geworden op de Audi A3 Sportsback.
    gisteren voor het eerst wezen kijken bij zo'n auto, wel de varriant met de lichtste motor maar verder een mooie auto met 193.000 km. Distributie is vervangen op (uit mijn hoofd) 138.000 km in 2013. Nu is mijn vraag: waar moet ik op letten? Het feit dat het een import is zit me toch wel een klein beetje dwars. Ik heb de beschikking tot een garage dus onder de auto is ook geen punt

    alvast bedankt!
    Martijn

  2. #2
    chrischriss's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    250
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2006 Audi A3 Sportback, sinds 2013 in Nederland

    Misschien handig om te vermelden om welke motor het gaat..?
    A4 B5 1.9 TDI AHU 120pk 270Nm.

  3. #3

    Standaard Re: 2006 Audi A3 Sportback, sinds 2013 in Nederland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maby Bekijk Berichten
    Goedemorgen,

    ik zal me even kort voorstellen. Ben Martijn, 27 jaar en heb 9 jaar met een Chevrolet Suburban gereden uit 1971. Nu wil ik wel wat mer luxe (en minder werk ) en ik ben verliefd geworden op de Audi A3 Sportsback.
    gisteren voor het eerst wezen kijken bij zo'n auto, wel de varriant met de lichtste motor maar verder een mooie auto met 193.000 km. Distributie is vervangen op (uit mijn hoofd) 138.000 km in 2013. Nu is mijn vraag: waar moet ik op letten? Het feit dat het een import is zit me toch wel een klein beetje dwars. Ik heb de beschikking tot een garage dus onder de auto is ook geen punt

    alvast bedankt!
    Martijn
    @maby ; Als ik je verhaal zo lees, is dit (klik) wat je zoekt ... en da's wel een originele nederlander.

    Lichtste motor is idd niet geheel duidelijk.
    Voor de pre-facelift is dat de 1.6, voor de facelift is dat de 1.2 of 1.4 TFSI, maar die kennen wel problemen in de vroege bouwjaren.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •