Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: RS3

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Rs3

    Verplaatst naar Aankoopadviezen.
    TS, zou je willen stoppen met het verhaal over de verkoop van je huidige auto? Adverteren kan tegen betaling in Marktplaats aangeboden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Rs3

    Net bericht gehad van Audi garage. Audi erkent het probleem en als je waten nog onder garantie moet je de nieuwe schijven NIET betalen, enkel de werkuren


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #23
    thekey's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    93
    Kudos
    22
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Rs3

    Welke ga je kopen? De PFL of de FL?

    Ga je voor de PFL dan: zijn de problemen met de remmen erg vervelend. Vroeg of laat heb je er mee te maken. Zolang je de problemen binnen 6 maanden of 10.000 km ervaart heb je recht op nieuwe schijven. Onlangs is een derde type schijf uitgekomen, maar ik ken nog niemand met deze schijven (dat zijn dezelfde schijven als de FL). Ik heb het tweede type (de ronde), en die lijken vooralsnog het beter te doen. Die zijn 6.000 km geleden gemonteerd en vooralsnog nauwelijks problemen, maar ik ken andere RS3 eigenaren die al problemen hebben dit type. De eerste (wave schijven) zijn ronduit slecht, daar heb ik drie setjes van versleten binnen 20.000 km.

    Voor de rest is de PFL een genot om in te rijden. Vooral het geluid is super (ok, daar moet je van houden). Mocht je nog meer vragen hebben over de RS3 dan kan je ook mij een PM sturen.
    Audi RS3 - Sepang blauw

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •